Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Vond vooral die laatste actie, waarin Mauro meeloopt met de lopende aanvaller, prachtig. Hoewel het helemaal verkeerd uitpakt was dit de enige juiste manier om de buitenspelval toe te passen. En dat dat dan onder volle druk, dat zegt volgensmij heel veel over de manier waarop hij gewend is te spelen. Zal Bosz ook blij mee zijn.
Nagalo is echt niet traag hoor. Kan met zijn fysiek ook een hoop corrigeren tov bijvoorbeeld Boscagli. Zowel verdedigend als aan de bal echt een aanwinst hoor. Malacia of Mauro-Nagalo-Flamingo-Dest volgend jaar zie ik wel zitten. Komt wellicht ook door Boscagli z’n spel voor de blessure maar die heb ik nog geen seconde gemist en daar zou ik ook niet heel rouwig meer om zijn als die deze zomer transfervrij vertrekt.
Wordt Nagalo niet erg makkelijk voorbij gelopen bij die mega kans van Jonathans? Of komt het omdat hij net de andere kant op rent en vervolgens eigenlijk de andere kant weer op moet?
alu.w schreef: 17 feb 2025, 13:10
Wordt Nagalo niet erg makkelijk voorbij gelopen bij die mega kans van Jonathans? Of komt het omdat hij net de andere kant op rent en vervolgens eigenlijk de andere kant weer op moet?
Ook bizar hoe slap Flamingo en Veerman komen terugrennen. Nagalo laat zich daar eveneens makkelijk in de luren leggen. (op het eind)
In de eerdere situatie doet Nagalo het juist goed en Mauro niet.
Ivicii schreef: 17 feb 2025, 13:25
Mauro moet op de lijn letten en niet buitenspel opheffen.
Daar ligt zeker weten de crux, als hij stapt zoals Nagalo dat doet dan was het geen probleem geweest. Positioneel zie je bij Mauro vaker dit soort fouten, niet heel gek aangezien hij een omgeturnde verdediger is maar onderhand zou je dat wel meer van hem mogen verwachten.
Mauro had moeten stappen, Nagalo laat zich te makkelijk uitkappen ondanks dat hij op het verkeerde been stond, en als Flamingo een klein sprintje had getrokken had die kerel van Utrecht nooit naar binnen kunnen kappen. Dit moment geeft de chaos achterin op het moment wel goed weer..
Chucky schreef: 17 feb 2025, 15:43
Mauro had moeten stappen, Nagalo laat zich te makkelijk uitkappen ondanks dat hij op het verkeerde been stond, en als Flamingo een klein sprintje had getrokken had die kerel van Utrecht nooit naar binnen kunnen kappen. Dit moment geeft de chaos achterin op het moment wel goed weer..
En misschien ook wel het gemis van de bereidheid van sommige spelers om daadwerkelijk alles te geven?
Ron Jans zei het goed: op dit niveau mag dat van PSV echt niet gebeuren. Gewoon dramatisch verdedigd en sowieso in de omschakeling leek het nergens op bij dat moment. Werkelijk alles ging fout en je mag van geluk spreken dat die gozer de bal niet binnenschiet. Geeft vooral wel de staat aan van de defensie van PSV denk ik.
Chucky schreef: 17 feb 2025, 15:43
Hij moet even een keer 90 minuten spelen inplaats van dat 10 minuten etc, dan kan je pas beter oordelen vind ik maar van wat ik er tot nu toe gezien heb is het wel de vervanger van Boscagli
11 Tinus schreef: 17 feb 2025, 17:41
Het is geen vervanger van Boscagli maar van Ramalho/ABK. Die vervanger van Boscagli moet absoluut nog gehaald worden.
Psv heeft er een aardig prijsje voor betaald dus mag wel verwachten dat het op de lange termijn gewoon de vervanger voor Bosca is