Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Had ie aan het einde ergens last van? Zat weer op het veld.Adamo Nagalo
-
- Legende
- 5
Hij breekt enkels bij de tegenstander, maar laten we hopen dat er met zijn eigen enkel niks mis is. Hij werd (weer) flink ingepakt toen hij eenmaal op de bank zat. Het bericht straks dat hij niet meereist naar Turijn kunnen we natuurlijk niet hebben.
-
- Meervoudig international
- 6
- Clubvoorkeur: PSV
Zou toch mooi zijn als Dest binnenkort weer fit is. Uiteraard heb je het begrip wedstrijd fit, maar stel dat je Mauro kan opschuiven naar verdedigende middenvelder, dan krijgen we weer wat energie achterin en op het middenveld.
Nagalo is ook het voorbeeld wat velen hier aanhaken met de verversing die ook noodzakelijk is. Er zit energie in deze jongen en hij en Malacia gingen ervoor. Ze willen zich bewijzen dat ze het nog steeds kunnen.
Wellicht speelt dit ook met Obispo en de goede wedstrijden die hij speelde. Boscagli was toch wel zeker van zijn plek, is teleurgesteld dat hij afgelopen zomer niet kon weggaan en aast op een vertrek. Obispo was reserve en had ook ongetwijfeld ook wat revanchistische gevoelens na zijn talrijke blessures.
Nagalo is ook het voorbeeld wat velen hier aanhaken met de verversing die ook noodzakelijk is. Er zit energie in deze jongen en hij en Malacia gingen ervoor. Ze willen zich bewijzen dat ze het nog steeds kunnen.
Wellicht speelt dit ook met Obispo en de goede wedstrijden die hij speelde. Boscagli was toch wel zeker van zijn plek, is teleurgesteld dat hij afgelopen zomer niet kon weggaan en aast op een vertrek. Obispo was reserve en had ook ongetwijfeld ook wat revanchistische gevoelens na zijn talrijke blessures.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
-
- Legende
- 5
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Daarom denk ik dat met Dest Flamengo Nagalo Malacia het beter zal zijn volgend seizoen. Boscagli’s passing mis je wel. Nu zag je veel meer tikkies breed tussen Nagalo en ObiRicardo Zamora schreef: 10 feb 2025, 10:25 Zou toch mooi zijn als Dest binnenkort weer fit is. Uiteraard heb je het begrip wedstrijd fit, maar stel dat je Mauro kan opschuiven naar verdedigende middenvelder, dan krijgen we weer wat energie achterin en op het middenveld.
- Deze gebruikers waarderen RIO voor dit bericht:
- NoaNoTheBaddest10
- EllermanJ
- Vaste waarde in elftal
- 1
- Seizoenkaart: Vak X
Precies dit. Dan hebben we toch bijna een wedstrijd van hem kunnen genieten. Laten we hopen dat het niks ernstigs was.Madueke schreef: 10 feb 2025, 10:24 Hij breekt enkels bij de tegenstander, maar laten we hopen dat er met zijn eigen enkel niks mis is. Hij werd (weer) flink ingepakt toen hij eenmaal op de bank zat. Het bericht straks dat hij niet meereist naar Turijn kunnen we natuurlijk niet hebben.
-
- Meervoudig international
- 6
Ben ik het met je eens. Zowel Obispo als Nagalo zijn meer krachtpatsers. De lange pass van Boscagli ga je zeker missen. Flamingo kan echter wel die bal door de linies spelen waarin een linie wordt overgeslagen, of types als Til en Saibari in ruimtes lopen.RIO schreef: 10 feb 2025, 10:27Daarom denk ik dat met Dest Flamengo Nagalo Malacia het beter zal zijn volgend seizoen. Boscagli’s passing mis je wel. Nu zag je veel meer tikkies breed tussen Nagalo en ObiRicardo Zamora schreef: 10 feb 2025, 10:25 Zou toch mooi zijn als Dest binnenkort weer fit is. Uiteraard heb je het begrip wedstrijd fit, maar stel dat je Mauro kan opschuiven naar verdedigende middenvelder, dan krijgen we weer wat energie achterin en op het middenveld.
Ik ga ervanuit dat Obispo onze vaste reserve wordt in een Lucius rol. Net niet goed genoeg, maar prima als lapmiddel bij alle blessures.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
-
- Nationale topspeler
- 2
Die lange pass zag ik bij Nagalo ook meerdere keren.Ricardo Zamora schreef: 10 feb 2025, 10:32Ben ik het met je eens. Zowel Obispo als Nagalo zijn meer krachtpatsers. De lange pass van Boscagli ga je zeker missen. Flamingo kan echter wel die bal door de linies spelen waarin een linie wordt overgeslagen, of types als Til en Saibari in ruimtes lopen.RIO schreef: 10 feb 2025, 10:27
Daarom denk ik dat met Dest Flamengo Nagalo Malacia het beter zal zijn volgend seizoen. Boscagli’s passing mis je wel. Nu zag je veel meer tikkies breed tussen Nagalo en Obi
Ik ga ervanuit dat Obispo onze vaste reserve wordt in een Lucius rol. Net niet goed genoeg, maar prima als lapmiddel bij alle blessures.
- Deze gebruikers waarderen Ronaldio voor dit bericht (totaal 2):
- Ricardo Zamora • FritskePhilips
-
psvgouda
- Legende
- 3
- Seizoenkaart: Vak P
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Jerdy Schouten
Dit. En vergis ik mij als ik zeg dat ook Obi de lange (cross-) pass beheerst?Ronaldio schreef: 10 feb 2025, 10:37Die lange pass zag ik bij Nagalo ook meerdere keren.Ricardo Zamora schreef: 10 feb 2025, 10:32
Ben ik het met je eens. Zowel Obispo als Nagalo zijn meer krachtpatsers. De lange pass van Boscagli ga je zeker missen. Flamingo kan echter wel die bal door de linies spelen waarin een linie wordt overgeslagen, of types als Til en Saibari in ruimtes lopen.
- Deze gebruikers waarderen psvgouda voor dit bericht:
- FritskePhilips
-
Juancho
- Mister PSV
- 7
Obispo heeft ook een geweldige lange pass hoor. Vergis je niet.
- Deze gebruikers waarderen Juancho voor dit bericht (totaal 3):
- SKERLA • NoaNoTheBaddest10 • FritskePhilips
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
NoaNoTheBaddest10
- Nationale topspeler
- 6
- Oude naam: NotoriousBIG046
- DonyellMalen
- Legende
- 4