Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
29.04.2007 schreef: 08 feb 2025, 18:27
Doet het tot nu toe prima en het volgende is niet echt ergens op gebaseerd, maar op een of andere manier heb ik bij hem steeds ook het idee dat er net zo makkelijk een moment met een of andere dwaze actie/fout kan komen. Een dribbel door het eigen strafschopgebied ofzo.
Positioneel moet ie nog veel leren, dat zie je nu al. Wel imposante fysiek en erg atletisch. Durft ook aan de bal. En lijkt redelijk tweebenig. Gebruikt beide benen voor de passing.
Zeker, moet zeggen dat ik niet 100% overtuigt bent door de soms wat risicovolle passes maar ze worden wel met overtuiging genomen. Ook goede harde inspeelpasses een linie overslaan. Dit smaakt wat dat betreft wel naar meer.
Schijnt dat die gast bij die kap meteen is doorgegleden naar Tilburg.
Echt verdedigend is hij nog niet getest. Dan bedoel ik 1 op 1. Tot nu toe is het redelijk tot goed wat hij laat zien. Uiteindelijk valt of staat alles met het resultaat.
Uitstekende pot. Wat een strakke inspeelpass heeft deze man met beide benen ook. Timing in de lucht moet beter, positioneel soms ook wat wild. Maar veel potentie. Hopelijk vallen de pijntjes mee.
Ik denk dat Nagalo symbool staat voor hoe Earnie het had moeten doen. No way dat Nagalo gaat janken en klagen. Deze kerel is hongerig en wil zn aller best doen voor onze club. Er zelfs voor pijn leiden. Vernieuwing en verfrissing. Dit is wat ontbreekt in 70% van de selectie.
BarryBanaan schreef: 08 feb 2025, 21:51
Ik denk dat Nagalo symbool staat voor hoe Earnie het had moeten doen. No way dat Nagalo gaat janken en klagen. Deze kerel is hongerig en wil zn aller best doen voor onze club. Er zelfs voor pijn leiden. Vernieuwing en verfrissing. Dit is wat ontbreekt in 70% van de selectie.
Speelde ook gewoon goed. Moest samen met Obispo keer op keer de rotzooi van teamgenoten opruimen, maar deed dat echt naar behoren. Daar lag het vandaag niet aan.
Hij speelt iig met vertrouwen en lef, dat is heel erg prettig. Zit nog veel potentie in en ik zou nu al bijna durven te zeggen....als Boscagli terug is, lekker op de bank. Flamingo en Nagalo is de toekomst van PSV en het is niet bepaald zo dat Olly de pannen van het dak speelt dit seizoen.