Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Dat is op papier nog best een goede achterhoede. Als Malacia een beetje naar een goede vorm kan groeien en Nagalo de eerste hoopgevende tekens waar kan maken hebben we een prima achterhoede voor de rest van het seizoen. Zeker als Dest nog terugkeert.
Totdat er iets gebeurd met Obispo (blessure, schorsing) gaat het gewoon Flamingo-Obispo worden, Bosz kennende.
Voor Nagalo zaak om minuten te maken vanaf de bank en fit te bljven, zodat er voor de eerste keer dit jaar eens een concurrentiestrijd ontstaat achterin.
Interessante speler, zag hem wel in die korte tijd een keer helemaal fout staan dus mist duidelijk nog ritme.
Zou gewoon stap voor stap werken met Nagalo. Als hij richting einde seizoen kan laten zien klaar te zijn voor een basisplaats komend jaar, is dat al een mooie ontwikkeling na zo'n blessure bij een nieuwe club.
Begreep dat er ook een soort van teleurstelling was over zijn conditie of fitheid maar volgens mij is dat wel beter inmiddels. Ik zie hem dit seizoen nog geen basisspeler worden eigenlijk, hij moet echt nog wat potentie inwilligen. Ik had er tot nu toe wellicht iets meer van verwacht.
Kezmania schreef: 08 feb 2025, 14:27
Begreep dat er ook een soort van teleurstelling was over zijn conditie of fitheid maar volgens mij is dat wel beter inmiddels. Ik zie hem dit seizoen nog geen basisspeler worden eigenlijk, hij moet echt nog wat potentie inwilligen. Ik had er tot nu toe wellicht iets meer van verwacht.
Ik weet niet meer welke podcast het was, maar het ging over intensiteit. Het probleem bij dit soort gasten is vaak niet eens dat ze conditioneel echt zoveel tekort komen, maar de intensiteit bij een stap die ze maken ligt veel hoger dus ze moeten veel meer moeite doen om aan te haken, bij de een gaat dat makkelijker dan bij de ander. En Denemarken is geen 3de wereld competitie, maar de intensiteit hier zal wel een stuk hoger liggen. Dus als jij in je eerste halve seizoen er ook nog grotendeels uit ligt ga je waarschijnlijk nog meer goed moeten maken omdat je van verder moet komen. Ik zeg niet dat het bij Nagalo zo is, maar dat is voor veel spelers/situaties een plausibele verklaring over waarom het soms langer duurt om op niveau te komen op meerdere manieren.
Doet het tot nu toe prima en het volgende is niet echt ergens op gebaseerd, maar op een of andere manier heb ik bij hem steeds ook het idee dat er net zo makkelijk een moment met een of andere dwaze actie/fout kan komen. Een dribbel door het eigen strafschopgebied ofzo.
29.04.2007 schreef: 08 feb 2025, 18:27
Doet het tot nu toe prima en het volgende is niet echt ergens op gebaseerd, maar op een of andere manier heb ik bij hem steeds ook het idee dat er net zo makkelijk een moment met een of andere dwaze actie/fout kan komen. Een dribbel door het eigen strafschopgebied ofzo.