https://www.transfermarkt.nl/adamo-naga ... ler/800976
Wordt wel tijd voor een eigen topic dacht ik. De geruchten worden wel serieuzer naarmate de transferwindow zijn einde nadert. Lijkt mij persoonlijk een prima aankoop.
Adamo Nagalo
-
SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
Awards:
Ik zal het maar gelijk zeggen, dan hebben dat alvast gehad:
Er zit een goeie kop op!
Er zit een goeie kop op!
- Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht (totaal 2):
- Fanatic-U-s • Lorenzo von Matterhorn
-
11 Tinus
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
-
Awards:
Ik ben geen scout en ken die beste jongen niet maar ik denk dat PSV er goed aan doet om bij dergelijke bedragen eerder te gaan voor jongens met restwaarde dan jongensn zoals Tete zonder restwaarde als er niets heel geks gebeurt. Nagalo heeft wel flink wat wedstrijden gespeeld dus qua leeftijd/ervaring zit het wel goed. Waar PSV vooral op lijkt in te zetten zijn jongens waarbij de verwachting is dat ze geen aanpassingsproblemen krijgen. Maar als deze jongen zo'n voetballende verdediger is dan kan dat hoogstens qua NL taal en cultuur een dingetje worden. Dat 'risico' valt te overzien.
-
DadOfFour
- Internationale topspeler
- 4
- Clubvoorkeur: PSV
I zink zey all speak ze English yes?11 Tinus schreef: 19 aug 2024, 08:17 Ik ben geen scout en ken die beste jongen niet maar ik denk dat PSV er goed aan doet om bij dergelijke bedragen eerder te gaan voor jongens met restwaarde dan jongensn zoals Tete zonder restwaarde als er niets heel geks gebeurt. Nagalo heeft wel flink wat wedstrijden gespeeld dus qua leeftijd/ervaring zit het wel goed. Waar PSV vooral op lijkt in te zetten zijn jongens waarbij de verwachting is dat ze geen aanpassingsproblemen krijgen. Maar als deze jongen zo'n voetballende verdediger is dan kan dat hoogstens qua NL taal en cultuur een dingetje worden. Dat 'risico' valt te overzien.
La vida és massa curta per no fer broma
-
Joenepsv
- Legende
- 7
-
Awards:
Woont al jaren in Denemarken dus de cultuurshock zal niet heel groot zijn.11 Tinus schreef: 19 aug 2024, 08:17 Ik ben geen scout en ken die beste jongen niet maar ik denk dat PSV er goed aan doet om bij dergelijke bedragen eerder te gaan voor jongens met restwaarde dan jongensn zoals Tete zonder restwaarde als er niets heel geks gebeurt. Nagalo heeft wel flink wat wedstrijden gespeeld dus qua leeftijd/ervaring zit het wel goed. Waar PSV vooral op lijkt in te zetten zijn jongens waarbij de verwachting is dat ze geen aanpassingsproblemen krijgen. Maar als deze jongen zo'n voetballende verdediger is dan kan dat hoogstens qua NL taal en cultuur een dingetje worden. Dat 'risico' valt te overzien.
-
Eindhovenvoetbal
- 4
Ik ken hem niet, dus laat me graag verrassen. Ruim 10 miljoen voor een speler uit de Deense competitie vind ik wel fors, maar hopelijk is hij een directe versterking.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- Hatseflats
- Legende
- 5
-
Awards:
Opa maakt het altijd veeeeeeel rooskleuriger dan het daadwerkelijk is. Wel leuk dat hij z'n spreekbeurten zo maaktKoenjo schreef: 19 aug 2024, 11:04 Oke, als opa Toivonen het zegt dan ben ik overtuigd, laat maar komen.

- Deze gebruikers waarderen Hatseflats voor dit bericht (totaal 2):
- Eindhovenvoetbal • BarryBanaan
- Lorenzo von Matterhorn
- 7
-
Awards:
Over welke bedragen hebben we het eigenlijk? Heb nog nergens cijfers gehoord. Dit is een populaire jongen.
-
ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
12-15 miljoen toch?
- Deze gebruikers waarderen ShovingNE2 voor dit bericht:
- Lorenzo von Matterhorn
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Ja, zeiden bronnen tegen 'Voetbalzone', dus weet niet in welke mate we dat serieus kunnen nemen. 
Maar ca. 10 miljoen zal 'ie zeker kosten, ja.

Maar ca. 10 miljoen zal 'ie zeker kosten, ja.
- Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht:
- ShovingNE2
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- 2
Idem. En zo'n spreekbeurt lees ik liever dan die compilatiefilmpjes. Hoe het komt weet ik niet, maar daar zit altijd muziek onder die volgens mij gemaakt is om af te spelen tijdens het waterboarden van krijgsgevangen om de coordinaten van hun basiskamp los te krijgenKoenjo schreef: 19 aug 2024, 11:04 Oke, als opa Toivonen het zegt dan ben ik overtuigd, laat maar komen.

- Deze gebruikers waarderen O Goleiro Grande voor dit bericht (totaal 4):
- Koenjo • FritskePhilips • Peter Dinkoo • 10. Nilis
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- 2
Als PSV trouwens toch contact heeft met de leiding van Midtjylland, laat Earnie dan gelijk alvast even een voorcontractje aftikken met de Denen over Dario Osorio voor het geval Bakayoko ons in de slotdagen ontvalt… 
-
- Moderator
- 6
- Seizoenkaart: Vak B
-
Awards:
Nagalo speelt bij Nordsjaelland, niet bij MidtjyllandO Goleiro Grande schreef: 19 aug 2024, 12:40Als PSV trouwens toch contact heeft met de leiding van Midtjylland, laat Earnie dan gelijk alvast even een voorcontractje aftikken met de Denen over Dario Osorio voor het geval Bakayoko ons in de slotdagen ontvalt…

- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- 2
Hahaha zul je altijd zien!nilssonH schreef: 19 aug 2024, 12:44Nagalo speelt bij Nordsjaelland, niet bij MidtjyllandO Goleiro Grande schreef: 19 aug 2024, 12:40Als PSV trouwens toch contact heeft met de leiding van Midtjylland, laat Earnie dan gelijk alvast even een voorcontractje aftikken met de Denen over Dario Osorio voor het geval Bakayoko ons in de slotdagen ontvalt…![]()