Jong PSV Algemeen

Spelers, staf, wedstrijden en tactiek Jong PSV.
Psvaanzet
Geselecteerd voor Oranje
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Chucky schreef: 04 nov 2024, 21:05
nilssonH schreef: 04 nov 2024, 21:01 Land loopt echt te sjokken en staat vaak totaal verkeerd. Snap dat het lastig is om je op te laden voor zo'n wedstrijd, maar echt niet gek dat hij nog even bij Jong speelt op deze manier.
Ik vind het wel begrijpelijk als hij erg ongemotiveerd is eigenlijk. Je kunt ook spelers té lang in Jong laten spelen hè. Vorig jaar was hij de beste speler van de KKD, en als je dan als een van de grootste talenten van de club amper een minuut speeltijd krijgt terwijl het halve middenveld in de lappenmand ligt snap ik best dat hij er even flink de pest in heeft.
Mee eens, vorig jaar was hij gewoon de beste. Hij verdient echt wel meer minuten, tegen Pec 1 helft had makkelijk gekund.
  • Citaat
  • nilssonH
    Moderator
    6
    Seizoenkaart: Vak B

Awards:

Chucky schreef: 04 nov 2024, 21:05Ik vind het wel begrijpelijk als hij erg ongemotiveerd is eigenlijk. Je kunt ook spelers té lang in Jong laten spelen hè. Vorig jaar was hij de beste speler van de KKD, en als je dan als een van de grootste talenten van de club amper een minuut speeltijd krijgt terwijl het halve middenveld in de lappenmand ligt snap ik best dat hij er even flink de pest in heeft.
    Er staat toch ook letterlijk in het bericht dat je quote dat ik snap dat het lastig om je op te laden? Ik ben het namelijk met je eens dat het voor zowel hem als Babadi een vrij lastige situatie is op dit moment. Normaal gesproken ben ik geen voorstander van een verhuurperiode, maar bij één van de twee is het toch wel het overwegen waard. Nu vallen ze beide tussen wal en schip.
  • Citaat
  • Het Kanon
    Internationale topspeler
    5

nilssonH schreef: 04 nov 2024, 21:01 Land loopt echt te sjokken en staat vaak totaal verkeerd. Snap dat het lastig is om je op te laden voor zo'n wedstrijd, maar echt niet gek dat hij nog even bij Jong speelt op deze manier.
    Ik vind het wel begrijpelijk als hij erg ongemotiveerd is eigenlijk. Je kunt ook spelers té lang in Jong laten spelen hè. Vorig jaar was hij de beste speler van de KKD, en als je dan als een van de grootste talenten van de club amper een minuut speeltijd krijgt terwijl het halve middenveld in de lappenmand ligt snap ik best dat hij er even flink de pest in heeft.
    Mee eens. En op onze PSV 1 middenvelders is hier en daar best wat aan te merken. Land zou het niet per se slechter doen.
  • Citaat
  • Andman
    Lid 2e elftal
    1
    Favoriete speler: Ruud Van Nistelrooy

Weet niet of anderen hier zo over denken, maar de Jong-stadions zijn echt geen “thuis” wedstrijden. Geen fans die staan te “juichen, gieren, brullen”, je kijkt om 20:00 het donker recht in je ogen, ipv met normaal station alle vier zijden bedekt en tis gewoon niet een setting om een positief atmosfeer te creëren.

Zie Vitesse laatst nog. Eredivisie stadion met echte uit-(PSV) fans en veel meer geluid waardoor je je kan concentreren, ipv alles en iedereen kunt horen. Natuurlijk winnen ze dan alleen uitwedstrijden.

Het voelt ook alsof de dimensies van de Jong-stadions veel kleiner zijn dan normale stadions, waardoor er veel druk op de spelers komen. Maar kan ook aan de TV beelden liggen. Just my two cents.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Andman voor dit bericht:
    RikElfrink
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

psvgouda schreef: 04 nov 2024, 20:59 Mooie rush van Ndala !
    Maar had hij niet moeten afgeven op Uneken?
  • Citaat
    psvgouda
    Legende
    3
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Weer een duw in de rug die niet wordt afgestraft door de scheids... Begint een vervelend potje te worden voor JPSV. Ndala komt hier overigens goed weg :waaat:
  • Citaat
    psvgouda
    Legende
    3
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

SKERLA schreef: 04 nov 2024, 21:27
    psvgouda schreef: 04 nov 2024, 20:59 Mooie rush van Ndala !
    Maar had hij niet moeten afgeven op Uneken?
    Wellicht, vond nou niet dat hij absoluut niet voor eigen kans mocht gaan
  • Citaat
  • Menno1
    Legende
    7

Precies. Zit samen met babadi op een dood spoor zo. Ook al speel je geweldig bij Jong, dan nog zijn er weinig kansen of geen, vanwege de bezetting. Moet op eredivisie niveau minuten maken, maar begin meer en meer een Dante Rigo gevoel bij die jongen te krijgen. Oogt geweldig in de jeugd, maar maakt niet die laatste stap.
  • Citaat
  • Chucky
    Vedette
    6

nilssonH schreef: 04 nov 2024, 21:09
    Chucky schreef: 04 nov 2024, 21:05Ik vind het wel begrijpelijk als hij erg ongemotiveerd is eigenlijk. Je kunt ook spelers té lang in Jong laten spelen hè. Vorig jaar was hij de beste speler van de KKD, en als je dan als een van de grootste talenten van de club amper een minuut speeltijd krijgt terwijl het halve middenveld in de lappenmand ligt snap ik best dat hij er even flink de pest in heeft.
    Er staat toch ook letterlijk in het bericht dat je quote dat ik snap dat het lastig om je op te laden? Ik ben het namelijk met je eens dat het voor zowel hem als Babadi een vrij lastige situatie is op dit moment. Normaal gesproken ben ik geen voorstander van een verhuurperiode, maar bij één van de twee is het toch wel het overwegen waard. Nu vallen ze beide tussen wal en schip.
    Ah ja, heb me een beetje verkeerd uitgedrukt, excuus. Was meer in het algemeen bedoeld.
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7

Matig potje.

Positieve noot: VdBlaak (b)lijkt zich veel meer op zijn gemak te voelen in het centrum (waar hij natuurlijk ook altijd stond).
  • Citaat
    Klapstoel
    Vaste waarde in elftal
    2
    Seizoenkaart: Vak O

Uneken scoort er rustig op los. Benieuwd wat zijn top is
  • Citaat
  • Prof_napo
    Vedette
    2
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Klapstoel schreef: 04 nov 2024, 22:19 Uneken scoort er rustig op los. Benieuwd wat zijn top is
    Het zit hem echter niet mee, jong PSV heeft pas één wedstrijd gewonnen waarin Uneken heeft gescoort, alle overige wedstrijden waarin hij scoorde verloor PSV
  • Citaat
  • Madueke
    Legende
    5

Lekker opbouwen van achteruit met die prutsverdediging, wat kan er ook verkeerd gaan :think:
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Tijd om Younis in te brengen. 8)

Edit; de samenvatting:

• Citaat
    SKERLA
    Legende
    7

Geerts is wel erg hardleers zie ik, alweer de bal verspeeld vlak voor de verdediging.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Enzo Hardgeerts
  • Citaat
  • Voormalig KG
    Lid scoutingsteam
    6

Vlak voor de goal van Cambuur, uitstekend doelpunt, schiet Kuhn de bal naar voren onder extreme druk.
    Deze bal komt halverwege de eigen helft.
    Het leek er wel op alsof hij uit alle macht de bal naar voren wilde trappen. Gebeurd dit hem vaker?
    Is dit gewoon pech, een gebrek aan kracht in de benen van een jeugdige voetballer of kwaliteit/inzicht?
    Het is een bewuste keuze om vanuit achteruit op te bouwen, maar bij het herkennen van een acuut gevaar en dus een peer 🍐 aan de bal geven... die bal mag van mij gewoon over de zijlijn.

In een situatie waarin de centrale verdediger onder deze omstandigheden, waarin de druk hoog is, dan schieten de grote teams ook vaak de bal in de tribunes. Die kwaliteit beheersen de beste verdedigers ter wereld ook.
  • Citaat
  • Madueke
    Legende
    5

Tygo Land bij 1?
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7

Wie weet.

Younis en Ndala mis ik ook.
  • Citaat
  • Psvaanzet
    Geselecteerd voor Oranje

SKERLA schreef: 22 nov 2024, 18:59 Wie weet.

Younis en Ndala mis ik ook.
    zou net zeggen, Tygo heeft wel 3 wedstrijden bij Nederland 019 gespeeld. Ook bijna de maximale minuten gespeeld vgm
  • Citaat
  • nilssonH
    Moderator
    6
    Seizoenkaart: Vak B

Awards:

Ik had Roekoe jr. eigenlijk wel verwacht gezien zijn vorm en Uneken die bij het eerste aansluit.
  • Citaat
  • Psvaanzet
    Geselecteerd voor Oranje

goed bezig dames, na 3min alweer achter.

Komop man.
  • Citaat
    NoaNoTheBaddest10
    Nationale topspeler
    5
    Oude naam: NotoriousBIG046

0-2
  • Citaat
  • We can't change the world until we change ourselves.
    Madueke
    Legende
    5

Gratis goals voor de tegenstanders
  • Citaat
  • Psvaanzet
    Geselecteerd voor Oranje

Moet echt wat gebeuren, aan het werk Wijnker!
  • Citaat
    Tomm
    Vedette
    6
    Seizoenkaart: Vak F

Awards:

Hete bitterballen. Schiks laat m glippen en 0-3.
  • Citaat
  • Plaats reactie