Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Lijkt erop dat voornamelijk spelers van het eerste als van Jong PSV spelen die nog niet heel veel minuten gemaakt hebben in die desbetreffende teams die nu basis mogen starten.
Grasmat schreef: 30 okt 2024, 20:38
Behoorlijk overpowered. Als ze dit in de KKD zouden flikken zou ik als tegenstander not amused zijn.
Zo wordt het Jong team steeds een stuk beter gebruikt. Als tweevoudig kampioen mag je ook wel een kwalitatief waardig elftal brengen, denk ik.
Deze jongens uit het eerste maken weer speelminuten op de posities waar ze in het eerste een kans maken op speelminuten.
Voormalig KG schreef: 30 okt 2024, 09:56
Heeft iemand de laatste pot tegen Vitesse volledig kunnen aanschouwen?
Een groot talent wat wel eens aan PSV is gelinkt en wiens contract in 2025 afloopt speelde mee in het geel zwart.
Jim Koller, 17 jaar en begint mondjesmaat minuten te maken in de KKD als (aanvallende) middenvelder.
Wat waren jullie indrukken?
Bij Vitesse wordt verwacht dat Koller binnenkort z'n contract verlengt.
Dat lijkt mij met de huidige staat niet een gegeven.
Als PSV het in deze jongen ziet zitten, met Joel van der Berg hebben ze afgelopen seizoen ook een uitstekende speler en oud-ploegmaat aangetrokken van Vitesse.
Norwich heeft 3 punten en moet nog 2 wedstrijden tegen Nordsjaelland en Hertha spelen, voordat de laatste wedstrijd tegen JPSV is. De enige wedstrijd voor Jong die er nog op de rol staat.
Hertha moet nog tegen Fulham en Norwich en staat nlnu op 4 punten.
Manchester kan met nog twee wedstrijden(Sparta Praag en Nordsjaelland) met een overwinning op evenveel punten (5) als JPSV na drie wedstrijden.
SKERLA schreef: 30 okt 2024, 22:51
Kuhn volgens mij.
Dat was Kuhn idd, speelde overigens een prima wedstrijd. Het was een heel makkelijk gegeven penalty, echt heel makkelijk. Er is altijd contact in de 16, een duwtje was niet heel slim en dat is uiteindelijk hetgeen waarom de penalty gegeven is. Jong had zichzelf al veel eerder moeten belonen, kansen genoeg gehad.
koetje schreef: 04 nov 2024, 20:13
Moest toch even checken op deze wedstrijd op ESPN 1 live wordt uitgezonden. Wat een zee van licht. Dacht bijna dat het een middagwedstrijd was.
Land loopt echt te sjokken en staat vaak totaal verkeerd. Snap dat het lastig is om je op te laden voor zo'n wedstrijd, maar echt niet gek dat hij nog even bij Jong speelt op deze manier.
nilssonH schreef: 04 nov 2024, 21:01
Land loopt echt te sjokken en staat vaak totaal verkeerd. Snap dat het lastig is om je op te laden voor zo'n wedstrijd, maar echt niet gek dat hij nog even bij Jong speelt op deze manier.
Ik vind het wel begrijpelijk als hij erg ongemotiveerd is eigenlijk. Je kunt ook spelers té lang in Jong laten spelen hè. Vorig jaar was hij de beste speler van de KKD, en als je dan als een van de grootste talenten van de club amper een minuut speeltijd krijgt terwijl het halve middenveld in de lappenmand ligt snap ik best dat hij er even flink de pest in heeft.
Dit dus. Heeft Babadi ook een fase gehad, maar die vond ik beter worden en maakte direct erna minuten in 1. Land vind ik vaak spelen als nu met vaker nog wat momenten van klasse, die hij vandaag nog niet had. Vooralsnog dit seizoen meer een YouTube compilatie waard dan minuten in het eerste.
Ik vind het wel begrijpelijk als hij erg ongemotiveerd is eigenlijk. Je kunt ook spelers té lang in Jong laten spelen hè. Vorig jaar was hij de beste speler van de KKD, en als je dan als een van de grootste talenten van de club amper een minuut speeltijd krijgt terwijl het halve middenveld in de lappenmand ligt snap ik best dat hij er even flink de pest in heeft.
Mee eens, vorig jaar was hij gewoon de beste. Hij verdient echt wel meer minuten, tegen Pec 1 helft had makkelijk gekund.