Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Ze zetten wel echt hoog in als ze voor hem gaan als hoofdtrainer, dan neem ik aan dat ze ook ''eindelijk'' flink gaan investeren in nieuwe jeugdspelers.Jong PSV Algemeen
negentiendertien.nl - (300x250) - 1
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Lid scoutingsteam
- 6
Hij heeft de taken als hoofdtrainer toch echt minder voor elkaar en is een know-it-all. Ik zie dit niet persé als hoog inzetten, meer als een gok laten we hopen dat wat hem bij Liverpool onder Klopp lukte hem hier ook lukt. Hij heeft buiten Liverpool niet echt spelers goed ontwikkeld die ik kan opnoemen of daadwerkelijk goed voetbal gespeeldRen Höek schreef: 11 apr 2025, 15:51Klopt.DonyellMalen schreef: 11 apr 2025, 15:46 In zijn uppie wel gefaald bij zowel NEC als Salzburg. Hoofdtrainer zijn is wat anders dan assistent zijn van Klopp.
Maar als opleider is hij geweldig goed, daarbij heeft hij een zeer diepe kennis van de moderne speelstijlen en hoe deze trainbaar te maken.
Als hij betrokken kan worden bij de opleiding lijkt me dat heel positief, in welke rol dan ook.
-
- Nationale topspeler
- 6
Pepijn is gewoon een echte trainer, geen manager. Denk dat hij dat na zijn zelfstandige ervaringen als manager nu zelf ook beter helder heeft.
Is naar mijn mening niet een echte peoplesmanager, wat tegenwoordig wel echt nodig is in een managementfunctie. Trainen in de top is met de drukke speelkalender bij eerste teams vrijwel onmogelijk. Eens per 3 dagen wedstrijd spelen, dag erna uitfietsen en je moet al weer wedstrijsgericht gaan trainen.
Liggen in mijn ogen de kwaliteiten van Pepijn niet. Die moet gewoon verantwoordelijk worden voor de persoonlijke ontwikkeling van spelers, dam komt het goed.
Is naar mijn mening niet een echte peoplesmanager, wat tegenwoordig wel echt nodig is in een managementfunctie. Trainen in de top is met de drukke speelkalender bij eerste teams vrijwel onmogelijk. Eens per 3 dagen wedstrijd spelen, dag erna uitfietsen en je moet al weer wedstrijsgericht gaan trainen.
Liggen in mijn ogen de kwaliteiten van Pepijn niet. Die moet gewoon verantwoordelijk worden voor de persoonlijke ontwikkeling van spelers, dam komt het goed.
- Deze gebruikers waarderen FritskePhilips voor dit bericht:
- Menno1
-
SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
Awards:
Jong PSV, met de ontbrekende prestatiedruk van een eerste team, zou dan ideaal zijn?FritskePhilips schreef: 11 apr 2025, 18:04 Pepijn is gewoon een echte trainer, geen manager. Denk dat hij dat na zijn zelfstandige ervaringen als manager nu zelf ook beter helder heeft.
-
- Vedette
- 4
Nee hij mist denk ik een soort natuurlijk aanzien of overwicht om echt hoofdtrainer te zijn. Het lijkt me wel iemand die er redelijk wat verstand van heeft. Dus toevoegen aan een technische staf lijkt me top. Als hoofdtrainer niet. Ik mag hopen dat hij dat zelf nu ook door heeft. Anders heb je echt een plank voor je kop.
- Deze gebruikers waarderen Ittot voor dit bericht (totaal 2):
- De Realist • Menno1
-
- PSV Watcher
- 1
- Clubvoorkeur: Geen
- Favoriete speler: Geen-
Goed op de hoogte. Heb hem gisteren ook gezien. Ging volgens hemzelf om een werkbezoek, maar we zullen het nog eens nagaan.FritskePhilips schreef: 11 apr 2025, 14:58 Pepijn Lijnders de afgelopen periode herhaaldelijk weer in Eindhoven gespot, ook op de Herdgang.
Wandelgangen beweren dat PSV met hem bezig is om een samenwerking aan te gaan; of dit nu als nieuwe hoofdtrainer Jong is, of in één van de 'head of....' posities is mij nog niet helemaal duidelijk.
- Deze gebruikers waarderen RikElfrink voor dit bericht (totaal 14):
- DonyellMalen • Vanthaman18 • SKERLA • FritskePhilips • ElTigre • De Realist • ComeOnPSV • Psvaanzet • TylerDurdn • Thijs • DaveB • Voormalig KG • Massimo • Ren Höek
- DonyellMalen
- Legende
- 4
-
- Nationale topspeler
- 6
Uitgeprint en ingelijst.RikElfrink schreef: 11 apr 2025, 19:26 Goed op de hoogte. Heb hem gisteren ook gezien. Ging volgens hemzelf om een werkbezoek, maar we zullen het nog eens nagaan.

- Deze gebruikers waarderen FritskePhilips voor dit bericht (totaal 3):
- RikElfrink • LeandroBonfim • Heissenberrug
-
- Legende
- 7
Yep. Al eerder gezegd: een uitstekende tweede man. Maar totaal geen leider, heeft hij ook niet de uitstraling voor, noch het natuurlijke overwicht of vocabulaire. Niks mis mee overigens, hij heeft laten zien dat ondanks die gebrekken, hij een uitstekende carriere kan maken.Ittot schreef: 11 apr 2025, 18:33 Nee hij mist denk ik een soort natuurlijk aanzien of overwicht om echt hoofdtrainer te zijn. Het lijkt me wel iemand die er redelijk wat verstand van heeft. Dus toevoegen aan een technische staf lijkt me top. Als hoofdtrainer niet. Ik mag hopen dat hij dat zelf nu ook door heeft. Anders heb je echt een plank voor je kop.
Als hij jong PSV wilt trainen, dan zou dat geweldig zijn, want verstand van het spelletje heeft hij wel. Overigens denk ik niet dat hij dat gaat doen, maar dat is een tweede.
-
SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
Awards:
Ja, dat leek mij dus ook.Menno1 schreef: 11 apr 2025, 20:10Yep. Al eerder gezegd: een uitstekende tweede man. Maar totaal geen leider, heeft hij ook niet de uitstraling voor, noch het natuurlijke overwicht of vocabulaire. Niks mis mee overigens, hij heeft laten zien dat ondanks die gebrekken, hij een uitstekende carriere kan maken.Ittot schreef: 11 apr 2025, 18:33 Nee hij mist denk ik een soort natuurlijk aanzien of overwicht om echt hoofdtrainer te zijn. Het lijkt me wel iemand die er redelijk wat verstand van heeft. Dus toevoegen aan een technische staf lijkt me top. Als hoofdtrainer niet. Ik mag hopen dat hij dat zelf nu ook door heeft. Anders heb je echt een plank voor je kop.
Als hij jong PSV wilt trainen, dan zou dat geweldig zijn, want verstand van het spelletje heeft hij wel. Overigens denk ik niet dat hij dat gaat doen, maar dat is een tweede.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- 7
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
Awards: