Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
wilt iemand die commentator attenderen op het feit dat het BajrakTARevic is en niet BajraktErEvicJong PSV Algemeen
negentiendertien.nl - (300x250) - 1
-
- Vaste waarde in elftal
- 2
- Seizoenkaart: Vak D
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Sangare
Dat is me elke keer weer opgevallen als hij met jong speelt. Hij heeft dan wel een fantastische techniek, maar het duurt altijd een eeuwigheid voordat hij doorheeft wat er om hem heen gebeurt en de pass kan geven.
-
- Vaste waarde in elftal
- 2
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
Heerlijk inderdaad. Ook mooi dat die commentator het ook op waarde schatte. Die Mexx Meerdink is trouwens al 21. Ik dacht dat dit een supertalent moest zijn, maar dan heeft ie toch maar weinig bij AZ gespeeld tot dusver. Sowieso best beperkt hoeveel die toptalenten van AZ in het eerste hebben gespeeld tot dusver, terwijl het daar toch echt niet overloopt van echt goede spelers.
-
SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
Awards:
Wil iemand @lmaohugo attenderen op het feit dat het wil iemand is, niet wilt?lmaohugo schreef: 07 apr 2025, 20:31 wilt iemand die commentator attenderen op het feit dat het BajrakTARevic is en niet BajraktErEvic
En dat achter een vraag een vraagteken hoort?
Verschrikkelijke zeikstem heeft deze commentator trouwens.
- Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht (totaal 2):
- Ricardo Izecson Santos • RicardoPepi9
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Jerry Schoetoe
Je hebt volledig gelijk, het spijt me ten zeerste.SKERLA schreef: 07 apr 2025, 20:55Wil iemand @lmaohugo attenderen op het feit dat het wil iemand is, niet wilt?lmaohugo schreef: 07 apr 2025, 20:31 wilt iemand die commentator attenderen op het feit dat het BajrakTARevic is en niet BajraktErEvic
En dat achter een vraag een vraagteken hoort?
Verschrikkelijke zeikstem heeft deze commentator trouwens.
M.v.g.
-
- Vaste waarde in elftal
- 2
-
- Vaste waarde in elftal
- 2
-
- Vaste waarde in elftal
- 2
-
SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
Awards:
Ja. Maar niet terecht gegeven.
- Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht (totaal 2):
- 11 Tinus • Alex Rodrigo Dias da Costa
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
-
- Nationale topspeler
- 6
Pepijn Lijnders de afgelopen periode herhaaldelijk weer in Eindhoven gespot, ook op de Herdgang.
Wandelgangen beweren dat PSV met hem bezig is om een samenwerking aan te gaan; of dit nu als nieuwe hoofdtrainer Jong is, of in één van de 'head of....' posities is mij nog niet helemaal duidelijk.
Wandelgangen beweren dat PSV met hem bezig is om een samenwerking aan te gaan; of dit nu als nieuwe hoofdtrainer Jong is, of in één van de 'head of....' posities is mij nog niet helemaal duidelijk.
- Deze gebruikers waarderen FritskePhilips voor dit bericht (totaal 14):
- ElTigre • Carnelito • De Realist • Ren Höek • Psvaanzet • Standbeeld • DeBruyne • psvgouda • SKERLA • RikElfrink • ComeOnPSV • Thijs • DaveB • Alex Rodrigo Dias da Costa
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: psv
Wauw. Dat vind ik persoonlijk wel tof, interessant om te kijken wat het wordt.FritskePhilips schreef: 11 apr 2025, 14:58 Pepijn Lijnders de afgelopen periode herhaaldelijk weer in Eindhoven gespot, ook op de Herdgang.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
In zijn uppie wel gefaald bij zowel NEC als Salzburg. Hoofdtrainer zijn is wat anders dan assistent zijn van Klopp.
-
Ren Höek
- Legende
- 6
Klopt.DonyellMalen schreef: 11 apr 2025, 15:46 In zijn uppie wel gefaald bij zowel NEC als Salzburg. Hoofdtrainer zijn is wat anders dan assistent zijn van Klopp.
Maar als opleider is hij geweldig goed, daarbij heeft hij een zeer diepe kennis van de moderne speelstijlen en hoe deze trainbaar te maken.
Als hij betrokken kan worden bij de opleiding lijkt me dat heel positief, in welke rol dan ook.
- Deze gebruikers waarderen Ren Höek voor dit bericht (totaal 3):
- Psvaanzet • LeandroBonfim • FritskePhilips
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Zou super zijn als het lukt om hem binnen te halen. Kan door zijn ervaring genoeg toevoegen aan de organisatie. Ben benieuwd. Ondanks dat Salzburg hem ontslagen heeft zal hij vast nog wel de nodige opties hebben.FritskePhilips schreef: 11 apr 2025, 14:58 Pepijn Lijnders de afgelopen periode herhaaldelijk weer in Eindhoven gespot, ook op de Herdgang.
- Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
- Psvaanzet