Jong PSV Algemeen

Spelers, staf, wedstrijden en tactiek Jong PSV.
Plaats reactie
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25074
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Geen Hoever?
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Poeh, opstelling hoor.

Blaak naar centrum, Hoever erin en Vos eruit. Dan was het in mijn ogen nóg beter geweest. Centraal middenveld kan nog wel sterker.
YPLee
Jeugdspeler
1
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 mei 2022
Seizoenkaart: Vak H
Clubvoorkeur: PSV

Heeft er iemand al een stream gevonden?
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

YPLee schreef: 07 nov 2022, 19:54 Heeft er iemand al een stream gevonden?

Nergens te zien ben ik bang..
Saibari is underrated.
Araavos
Ballenjongen
3
Berichten: 5
Lid geworden op: 4 nov 2020

YPLee schreef: 07 nov 2022, 19:54 Heeft er iemand al een stream gevonden?
Ik heb je een pb gestuurd (volgensmij mag ik hem hier niet delen namelijk).
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

De KKD is top voor de Jong PSV, maar als reguliere ploeg voel je je ook genaaid met zon ploeg
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wel een teleurstellende uitslag.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Iemand kunnen kijken? Bevindingen?
Gebruikersavatar
O Goleiro Grande
Meervoudig international
1
Berichten: 1293
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

Rickskeg schreef: 07 nov 2022, 20:26 De KKD is top voor de Jong PSV, maar als reguliere ploeg voel je je ook genaaid met zon ploeg
Met beide punten eens, maar zou toch graag zien dat PSV wat nadrukkelijker kiest om jonge spelers na een jaar of hooguit twee probeert te stallen in de ED. Dat heeft Mauro en Sam Lammers erg geholpen. Als je ziet dat Bakayoko, Ledezma, Saibari en na dit seizoen ook Seelt waarschijnlijk te groot zijn voor het servet en te klein voor het tafellaken, zie ik ze graag een jaartje bij Heerenveen, Go Ahead Eagles, Emmen of Sparta. Zeker Ledezma en Bakayoko lukken me precies de profielen die daar flinke stappen zouden maken, hun tijdelijke clubs erg helpen en het jaar erop klaar zijn voor het echte werk.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

psvgouda schreef: 07 nov 2022, 23:10 Iemand kunnen kijken? Bevindingen?
Ondanks dit, moet Jong PSV in deze samenstelling toch met minstens 3 doelpunten verschil winnen van Almere City.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

O Goleiro Grande schreef: 07 nov 2022, 23:24
Rickskeg schreef: 07 nov 2022, 20:26 De KKD is top voor de Jong PSV, maar als reguliere ploeg voel je je ook genaaid met zon ploeg
Met beide punten eens, maar zou toch graag zien dat PSV wat nadrukkelijker kiest om jonge spelers na een jaar of hooguit twee probeert te stallen in de ED. Dat heeft Mauro en Sam Lammers erg geholpen. Als je ziet dat Bakayoko, Ledezma, Saibari en na dit seizoen ook Seelt waarschijnlijk te groot zijn voor het servet en te klein voor het tafellaken, zie ik ze graag een jaartje bij Heerenveen, Go Ahead Eagles, Emmen of Sparta. Zeker Ledezma en Bakayoko lukken me precies de profielen die daar flinke stappen zouden maken, hun tijdelijke clubs erg helpen en het jaar erop klaar zijn voor het echte werk.
Eens, al is dit vaker benoemd.
Al was Ledezma aan het terugkomen van een zware blessure. Waren Bakayoko en Saibari oogappeltjes van Van Nistelrooij bij PSV die hij graag meenam naar het eerste en die ook veel minuten hebben gemaakt. Zonder deze twee hadden we met de vele blessures een groter probleem voorin gehad.

Dat dan weer wel
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Nu 2-1 voorsprong tegen De Graafschap.

Goal van Fofana door een slechte terugspeelbal maar wel goed afgerond.
Zojuist 2-1 door Savio. Goede voorbereiding (weer) van Nassoh met een counter en ook rustig afgerond door Savio, die vervolgens geel pakt door zijn blote bovenlijf te showen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25074
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Die Nassoh zal 1 niet halen denk ik, maar die doet het wel vaak goed in de speeltijd die hij krijgt. Zie een Twente, Utrecht of Groningen hem wel ophalen.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Nu 2-2
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Uiteraard. Want een wedstrijd van Jong PSV is niet compleet zonder het weggeven van een voorsprong in de slotfase.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wat dacht je van 3-2 in de laatste seconde...
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Staan ondertussen 15e… je mag meer verwachten van jong PSV vind ik.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Ik snap ook niet dat van de Blaak elke keer rechtsback staat. Het is by far het grootste (verdedigende) talent, zet hem gewoon centraal neer.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Leerproces... Dat hij daar staat betekent dat hij specifieke vaardigheden moet ontwikkelen. Waar hij dan later als CV wat aan heeft
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25074
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dat geloof ik niet. Ramzi stelt het beste team op. Ze spelen betaald voetbal.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Zat gister in 't stadion.

Vd Blaak is 17 toch? Heeft 't lichaam van een 27 jarige. Beste beer. Je ziet aan alles dat 't geen back is

Wat mij erg opviel is dat ze technisch allemaal goed zijn, daarin overklaste ze De Graafschap. Het is alleen best bijzonder dat elke keer wanneer ze voorkwamen. Ze vrij snel een goal weer weggeven. Alsof ze na een goal staan te slapen.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Standbeeld schreef: 12 nov 2022, 08:08 Dat geloof ik niet. Ramzi stelt het beste team op. Ze spelen betaald voetbal.
En staan ten dienste van 1. Zo gaat dat in voetjebal: de resultaten van Jong doen er wel iets toe, in die zin dat de spelers moeten leren resultaten te boeken, maar deze zijn - neem ik zo maar aan :mrgreen: - niet het hoofddoel: dat is klaarstomen voor 1 van de paar talenten waarvan je hoopt/verwacht dat ze dat gaan halen. Dat is zelfs bij iedere amateur vereniging het geval. Ben benieuwd waar Vd Blaak gaat eindigen gezien de positieve verhalen hier en de paar flitsen die ik voorbij heb zien komen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25074
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

psvgouda schreef: 12 nov 2022, 11:43
Standbeeld schreef: 12 nov 2022, 08:08 Dat geloof ik niet. Ramzi stelt het beste team op. Ze spelen betaald voetbal.
En staan ten dienste van 1. Zo gaat dat in voetjebal: de resultaten van Jong doen er wel iets toe, in die zin dat de spelers moeten leren resultaten te boeken, maar deze zijn - neem ik zo maar aan :mrgreen: - niet het hoofddoel: dat is klaarstomen voor 1 van de paar talenten waarvan je hoopt/verwacht dat ze dat gaan halen. Dat is zelfs bij iedere amateur vereniging het geval. Ben benieuwd waar Vd Blaak gaat eindigen gezien de positieve verhalen hier en de paar flitsen die ik voorbij heb zien komen
Nee hoor. Heb het idee dat die opvatting al een tijdje achterhaald is. Ramzi stelt zoals gezegd gewoon het beste team op, zoals Ruud dat ook doet. Hij maakt geen concessies voor grote talenten, want grote talenten moeten het laten zien. Zo zat Van Duiven al een keer op de bank en komt Babadi nauwelijks aan spelen toe bij Jong. Blaak staat rechtsback omdat Ramzi het duo Seelt en Vos gisteren beter vond om De Graafschap te bestrijden. Bij Jong staat presteren al een tijd op 1, ook al zijn de resultaten niet top.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Prima professionele instelling van Ramzi bij een prof team in een prof competitie, ondanks dat ze jong zijn. Leren werken en strijden is een groot goed gebleken in (de top van) het prof voetbal.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Op deze leeftijd moeten ze ook vooral professionaliteit, werklust en doorzettingsvermogen krijgen. Als je altijd alles in doel van jouw ontwikkeling mag doen word je een Ihattaren, terwijl als het niet helemaal aangepast wordt, omdat je niet als supertalent gezien wordt, word je een Gakpo.

Prima dus dat van de Blaak zich in het team moet knokken na zijn blessure, Babbadi eerdt inhoud moet kweken alvorens hij zijn basisplaats krijgt en Van Duiven ook nog eerst de nodige stappen maakt, voordat hij beloond wordt.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jong PSV Algemeen