Jong PSV Algemeen

Spelers, staf, wedstrijden en tactiek Jong PSV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
1913
Moderator
3
Berichten: 119
Lid geworden op: 1 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Topic over de wedstrijden, het nieuws en algemene zaken rondom Jong PSV.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is ook wel redelijk krankzinnig. Maargoed, kan ook wel leuk zijn om wat O18 jongens op dit niveau te zien.

Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Bizar. Is er wel uitstel/afgelasting aangevraagd door PSV of is er nog kans dat de wedstrijd alsnog verplaatst gaat worden?
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Cambuur afgelopen maandag was ook afgelast toch? Lijkt me dat dit ook nog afgelast gaat worden...
Ex unitate vires
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Volgens Elfrink gaat de wedstrijd vandaag vooralsnog 'gewoon' door.
Jong PSV mist morgen niet minder dan 18 spelers (!) tegen FC Den Bosch: 12 coronagevallen, 4 spelers waren vanavond bij het eerste van PSV en twee spelers zijn 'regulier' geblesseerd. Toch gaat de KKD-wedstrijd vooralsnog door: 9 spelers vanuit PSV onder 18 worden doorgeschoven.
Een makkie voor Den Bosch zou je zeggen.
De KKD clubs hebben een grote mond over competitievervalsing zodra het de Jong teams betreft, maar nu zijn ze ineens heel stil. Typisch.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Heb wel begrepen dat Den Bosch ook een hele hoop spelers mist. Wordt dus PSV O18 tegen Jong FC Den Bosch :P
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Elfrink verwacht deze opstelling: Spenkelink - Zeegers Daverveld Kreekels Vos - Schoonbrood Oostenbrink - Bakayoko Timan - Kristinsson Fofana

Dan ga ik wel even kijken hoor, voor Bakayoko en met name Fofana. Die was ontzettend op dreef voor de Onder 18.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik sluit niet uit dat ze zich al prima staande houden op dit niveau. Zou Oppegard ook graag eens bij Jong zien.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Ben wel benieuwd of die Spenkelink er iets van kan. Mooi verhaal wel :D

https://www.tubantia.nl/sport/mark-spen ... gle.com%2F
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Paar interessante namen erbij dus.

Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Er zitten inderdaad interessante namen bij. Ik kijk vooral uit naar Forfana en Bakayoko.

Echter vind ik wel dat Jong PSV nu een A-selectie heeft die gewoon niet genoeg potentie heeft. Ik denk alleen dat Sambo het eerste kan halen van de echte basiself.

Felipe, Saibari en Ledezma zijn twijfelgevallen denk ik.
Hopelijk ziet Faber dit ook snel genoeg, want ik heb liever dat een 17 jarige gaat spelen bij Jong dan een 21 jarige die het eerste nooit gaat halen. Dan maar wat meer verliespunten, die talenten worden beter dus uiteindelijk win-win.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Prima ervaring voor die jonge gasten. Mooi toch, betaald voetbal debuut maken? En wie weet steekt er wel een paar jongens er bovenuit; dit is een talentvolle lichting. Waarschijnlijk meer dan het gros dat nu in jong zit. Al zijn die uiteraard fysiek verder.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018



Interessante spelers in de basis!
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Oppegard als één van de half tienen is wel opvallend.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Fofana meteen! Goede goal hoor.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

En de tweede! Netjes hoor

Tielemans valt ook positief op
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Die jongens van O18 kunnen echt moeiteloos mee. In ieder geval vandaag. Sterker nog: ze zijn al meteen de betere van het elftal. Oppegard ook prima, op een voor hem onbekende plek. Ik hoop dat PSV dit ook ziet en ze gewoon standaard bij de groep houden. In ieder geval zo lang de O18 zelf niet mag spelen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Inderdaad. Fijn dat men van de nood een deugd heeft kunnen maken. Deze jongens er gewoon bij houden en op die manier ook wat meer ademruimte creëren voor het eerste elftal. Win-win.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Knappe overwinning! Aan het einde van de wedstrijd was het min of meer een O18 ploeg wat er in stond, met 3 jongens van 17 jaar en 5 van 18 jaar.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Mooi! Het heet ook niet voor niets Jong PSV. En nu als beloning met z'n allen in de bus een biertje drinken op de overwinning. Oh wacht...

Erg knappe overwinning. Geen excuses maar gewoon punten pakken.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik vind dat de Corona problemen bij Jong wel zorgen voor een interessantere ploeg.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Lekker hoor. Zo kun je toch nog iets positiefs uit de corona shit halen. Voor deze jonge gasten is het goed om nu al dergelijke wedstrijden te spelen. Heb hem helaas niet gezien maar er deden wel wat interessante talentjes mee.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Mooi dat die jonge gasten uit de jeugd die aanvallend tot de boven categorie in de onder 18 behoren, ook ervaring in Jong kunnen op doen. Hier zitten veel mogelijkheden en ook doelpunten in. Er is plek om minuten te gaan maken, de beste aanvaller is niet fit in de naam van Vertessen, de rest heeft wel een gemiddeld niveau in de KKD en daarmee goed concurrentie materiaal. Go fofana
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Benieuwd of PSV door dit resultaat in de toekomst sneller spelers vanuit <18 durft door te schuiven. Nou is dat dit seizoen, helaas door trieste omstandigheden, natuurlijk wel ideaal om dat te doen. Ik denk niet dat er nog een belofteploeg zal gaan promoveren dit seizoen namelijk, je kunt dan rustig kijken of spelers van <18 misschien al wel klaar zijn voor betaald voetbal zonder dat je bang hoeft te zijn dat je gaat degraderen.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

[mention]Mick Jagger[/mention]
Dit zou wel een ideaal plan zijn zeker nu de Onder18 geen wedstrijden mag spelen of trainen. Daarnaast kan de aaval en het middenveld wat talent met creativiteit en doelpunten gebruiken..

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jong PSV Algemeen