Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Gezien er weinig namen overblijven voor JPSV en het nog akelig stil blijft. Het zou me niets verbazen als men bij deze naam uitkomt: Mischa Visser. Verschillende jeugdteams getraind bij de KNVB. Heeft daarnaast ook een cursus HJO gevolgd en is wedstrijdanalist geweest bij NL11. Heeft een vacante positie (na het EK) en lijkt te passen binnen de profielen van o.a. Heilmann en Pieter Schrassert Bert (ook deze zomer gehaald van de KNVB naar de O17).
Kan bijna niet waar zijn toch? Heeft vorig seizoen 12 keer in de basis gestaan bij jong. Heeft ook een Spaans paspoort dus heeft verder niks te maken met Non-EU.
Is gemeld in Ynet, daar hebben ze een patent op salaris nieuws. Het is een compromis van het contract dat zijn zaakwaarnemers aan het bespreken waren in Januari nadat hij op trainingskamp was geweest.
Inplaats van 3 jaar contract met salaris van 500k per jaar met speeltijd clausules per jaar, krijgt hij 2 jaar 750k per jaar + optie 1 jaar als hij een X aantal wedstrijden speelt. Ik neem aan voor het eerste elftal.
Agents must be agents.
EDIT: Interessant dat Rik zegt dat bet niet klopt.
Andman schreef: 03 jul 2024, 20:42
Is gemeld in Ynet, daar hebben ze een patent op salaris nieuws. Het is een compromis van het contract dat zijn zaakwaarnemers aan het bespreken waren in Januari nadat hij op trainingskamp was geweest.
Inplaats van 3 jaar contract met salaris van 500k per jaar met speeltijd clausules per jaar, krijgt hij 2 jaar 750k per jaar + optie 1 jaar als hij een X aantal wedstrijden speelt. Ik neem aan voor het eerste elftal.
Agents must be agents.
EDIT: Interessant dat Rik zegt dat bet niet klopt.