Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Afscheidsinterview van Nassoh:Jong PSV Algemeen
-
- Lid scoutingsteam
- 6
-
- Veelbelovend talent
- 3
-
- Vaste waarde in elftal
- 2
- Clubvoorkeur: PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
- SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Nog iets te vroeg om het in dit topic te plaatsen denk ik. Hij staat ook al in een andere.
-
- Regelmatige invaller
- 3
- Seizoenkaart: Vak SS
-
- Legende
- 5
https://www.fotospor.com/fenerbahce/fer ... lu-644248/
Bars dus (mogelijk) in de belangstelling van Fenerbachçe. Die gaat naar mijn mening PSV 1 (zeker) niet halen en PSV zou nu nog wat centen kunnen vangen gezien z'n contract. En natuurlijk een mogelijkheid om een nieuwe talentvollere linksbuiten voor Jong te halen.Er werd gesteld dat de scouts van Fenerbahçe een lang rapport hadden opgesteld voor Emir, wiens contract volgend seizoen afloopt, en Mourinho keurde het goed en onderstreepte dat zulke jonge spelers vooral belangrijk zijn voor de ontwikkeling van het team en dat de belangrijkste spelers weten dat de namen die zal achter hen aan komen en hen uitdagen
- SKERLA
- Legende
- 7
Ik ben ook voor.Madueke schreef: ↑12 jun 2024, 15:33 https://www.fotospor.com/fenerbahce/fer ... lu-644248/Bars dus (mogelijk) in de belangstelling van Fenerbachçe. Die gaat naar mijn mening PSV 1 (zeker) niet halen en PSV zou nu nog wat centen kunnen vangen gezien z'n contract. En natuurlijk een mogelijkheid om een nieuwe talentvollere linksbuiten voor Jong te halen.Er werd gesteld dat de scouts van Fenerbahçe een lang rapport hadden opgesteld voor Emir, wiens contract volgend seizoen afloopt, en Mourinho keurde het goed en onderstreepte dat zulke jonge spelers vooral belangrijk zijn voor de ontwikkeling van het team en dat de belangrijkste spelers weten dat de namen die zal achter hen aan komen en hen uitdagen
- ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
- SKERLA
- Legende
- 7
Ik ook. Die gaat het eerste niet halen, daar durf ik het laatst overgebleven vingerkootje van @ShovingNE2 wel op in te zetten.
-
- Bankzitter
- 2
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Hij ging destijds ook als 17-jarige mee op TK bij 1 met Ruud, meen ik te herinneren. Volgens mij had PSV destijds best wel wat hoge verwachtingen. Helaas lijkt het anders te lopen.Lichtstadd schreef: ↑26 jun 2024, 08:46 Dat denk ik inderdaad ook. Wel opvallend dat hij altijd in de basis stond bij de Oranje-jeugdelftallen.
-
- Internationale topspeler
- 4
Heel die lichting is achteraf tegengevallen. Deden het uitstekend in de jeugd en met vd Heuvel en Geers als de beteren. Maar voor zowat iedereen, ook een Houben, Putters, Tytens of Kwaaitaal etc.
Zonde want in de jeugd was het echt een prima lichting. Zo zie je maar dat de stap van de jeugd naar senioren een heel lastige kan zijn.
Je ziet het ook in de amateurs, ik heb met speler sgespeeld die geweldig waren tm de a1 en moeite hadden met 1 en spelers die leuk meehobbelden tm de a1 en in 1 kwamen boven drijven.
Zonde want in de jeugd was het echt een prima lichting. Zo zie je maar dat de stap van de jeugd naar senioren een heel lastige kan zijn.
Je ziet het ook in de amateurs, ik heb met speler sgespeeld die geweldig waren tm de a1 en moeite hadden met 1 en spelers die leuk meehobbelden tm de a1 en in 1 kwamen boven drijven.
-
- Basisspeler
- 1
- Seizoenkaart: Vak D
- Favoriete speler: Sangare
De echte hoofdtrainer is nooit weggegaan, dus het is niet zo dat het feit dat er niemand is aangekondigd invloed heeft op de voorbereiding.
- Deze gebruikers waarderen TigTogFlip voor dit bericht:
- SKERLA
- SKERLA
- Legende
- 7
Dat is niet duidelijk, maar dit klopt wel:
Kan best zijn dat er alsnog een 'echte' hoofdtrainer komt.TigTogFlip schreef: ↑28 jun 2024, 10:28De echte hoofdtrainer is nooit weggegaan, dus het is niet zo dat het feit dat er niemand is aangekondigd invloed heeft op de voorbereiding.