Jong PSV Algemeen

Spelers, staf, wedstrijden en tactiek Jong PSV.
Plaats reactie
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:



:monkey:
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

Kunnen wie die Hoever vandaag nog retour sturen?
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Ledezma schijnt overigens wéér neergemaaid te zijn, maar kan (voorlopig) verder spelen

0-3 inmiddels, dit wordt pijnlijk
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Wat schandalig zeg tegen een laagvlieger als Oss.
Kezmania
Meervoudig international
3
Berichten: 1047
Lid geworden op: 4 nov 2020

Hoe doet Savio het? Kan hij zich enigszins onderscheiden met mooie acties of kan je zien dat hij iets beter is dan de rest?
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Heeft Vennegoor een zomerslaap gehouden?
Lazo
Jeugdinternational
2
Berichten: 147
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Begint toch wel erg zorgbarend te worden dit.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Na vijf wedstrijden van de ... 38. Het is een opleidingsteam met als doel 1 a 2 spelers gemiddeld per seizoen af te leveren voor 1. 'Jong' is geen doel op zich. I rest my case
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV


Een van de grootste talenten van de club.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Top nieuws inderdaad.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Zeker goed nieuws. Groot talent. Niet de grootste qua lengte overigens. Is vrij klein voor een centrumspits maar een erg bedrijvig mannetje dat een kickstart krijgt bij Jong PSV aangezien hij de enige fitte spits is die ook daadwerkelijk talent heeft.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

psvgouda schreef: 06 sep 2022, 10:02 Na vijf wedstrijden van de ... 38. Het is een opleidingsteam met als doel 1 a 2 spelers gemiddeld per seizoen af te leveren voor 1. 'Jong' is geen doel op zich. I rest my case
Daarmee is er ruimte om nog een stap te maken.
Lazo
Jeugdinternational
2
Berichten: 147
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

psvgouda schreef: 06 sep 2022, 10:02 Na vijf wedstrijden van de ... 38. Het is een opleidingsteam met als doel 1 a 2 spelers gemiddeld per seizoen af te leveren voor 1. 'Jong' is geen doel op zich. I rest my case
Eens, maar het feit dat je met 3 PSV 1 spelers er met 4-0 af gaat thuis is toch wel pijnlijk. Maar het seizoen is nog lang dus we gaan zien welke talenten er gaan opstaan dit seizoen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Die Vos is zo slecht en zowieso die hele wedstrijd. Dan kijk je naar Jong Ajax hoe ze Heracles opvreten.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

RIO schreef: 07 sep 2022, 02:09 Die Vos is zo slecht en zowieso die hele wedstrijd. Dan kijk je naar Jong Ajax hoe ze Heracles opvreten.
Ik kijk liever niet naar Ajax en helemaal niet Jong
Zoals je indirect aangeeft er kunnen nog wel wat stappen gemaakt worden met de Jong talenten en aanwas.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

De lat moet ook bij jong PSV omhoog. Het gaat om opleiden, maar daar hoort winnen bij. Structureel naar het linker rijtje. Dan ga je ook meer spelers afleveren bij andere clubs en dat leidt tot meer transferinkomsten.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 07 sep 2022, 02:09 Die Vos is zo slecht en zowieso die hele wedstrijd.
Wat mij betreft is dat zo'n talent die de toekomstige centrale verdediger in de weg zit. Gewoon KKD niveau en ook geen eredivisie niveau.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

psvgouda schreef: 06 sep 2022, 10:02 Na vijf wedstrijden van de ... 38. Het is een opleidingsteam met als doel 1 a 2 spelers gemiddeld per seizoen af te leveren voor 1. 'Jong' is geen doel op zich. I rest my case
Ze speelden met 3! spelers van 1. Daarnaast moeten hier grote talenten in spelen, als je met 0-3 op je kloten krijgt van Top Oss thuis dan mag je je best zorgen maken over het talent in zo'n groep.

Het is het 2e van PSV hé niet van Cambuur. Dit zijn jongens die moeten kunnen invallen bij een topclub in Nederland. Dan moet je mij betreft minimaal subtop spelen in de KKD. en 0-3 thuis Top Oss is gewoon echt een slechte prestatie.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Jong PSV is een opleidingsteam en voetbal is nog altijd een teamsport.
Je moet door uitslagen heen kunnen kijken, helemaal in het begin van het seizoen als er nog veel wisselingen zijn.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dat is wel zo maar waarvoor leidt je Vos op? Of zo’n Colyn. Bar slecht.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Puur selectieopvulling neem ik aan. Vos heeft, helaas voor hem en PSV,, nog niet bijna de potentie om een PSV-waardige speler te worden.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

DonyellMalen schreef: 07 sep 2022, 12:17 Puur selectieopvulling neem ik aan. Vos heeft, helaas voor hem en PSV,, nog niet bijna de potentie om een PSV-waardige speler te worden.
Nee dat klopt maar ik zie een Vos nog wel naar een andere BVO gaan in de KKD. Zo slecht als tegen Top is hij niet altijd natuurlijk. Maar PSV is een utopie voor hem.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Ittot schreef: 07 sep 2022, 10:14
psvgouda schreef: 06 sep 2022, 10:02 Na vijf wedstrijden van de ... 38. Het is een opleidingsteam met als doel 1 a 2 spelers gemiddeld per seizoen af te leveren voor 1. 'Jong' is geen doel op zich. I rest my case
Ze speelden met 3! spelers van 1. Daarnaast moeten hier grote talenten in spelen, als je met 0-3 op je kloten krijgt van Top Oss thuis dan mag je je best zorgen maken over het talent in zo'n groep.

Het is het 2e van PSV hé niet van Cambuur. Dit zijn jongens die moeten kunnen invallen bij een topclub in Nederland. Dan moet je mij betreft minimaal subtop spelen in de KKD. en 0-3 thuis Top Oss is gewoon echt een slechte prestatie.
Het is een slechte prestatie. Klopt. Maar de wisselvalligheid hoort bij de leeftijd. Heb jij ooit jeugdteams getraind/gecoached? Dan weet je dat. Het is niet om het goed te praten, maar deze dingen zijn inherent aan het opleiden. Als niemand meer fouten mag maken (en vooral: op die leeftijd!): houd dan maar op. Om zo ijzeren weinig de prestatie en het eindresultaat voorop te stellen mis je volledig het punt. En natuurlijk is presteren (en onder druk) en winnen óók onderdeel van dat proces, zo vrijblijvend bedoel ik het natuurlijk niet. Maar kijk naar het grotere plaatje zoals ook [mention]Ren Höek[/mention] imo terecht stelt.
Edit: dat er drie (uitroepteken zelfs... :mrgreen: ) spelers van 1 meedoen ben ik mij bewust, maar ook dat zegt niet alles en is niet doorslaggevend imo
Gebruikersavatar
O Goleiro Grande
Meervoudig international
1
Berichten: 1293
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

kastoekast schreef: 06 sep 2022, 20:04
Een van de grootste talenten van de club.
Ik ken hem niet overdreven goed, maar krijg een beetje Vertessen-vibes bij hem. Snel, weinig frivool en klein. Even groot zijn ook mijn twijfels dan ook, want ben geen fan van kleine spitsen in een 4-3-3-systeem. Overigens even een interviewtje van die jongen bekeken. Was best een ontnuchterende ervaring: je ziet een Twentse jongen, maar hoort een derdegeneratiemarokkaan... :lol: Niet dat het me boeit verder; als die jongen zich prettig voelt, zich goed ontwikkelt en ze er uit alle hoeken en standen voor PSV inschiet vind ik het best.
Lazo
Jeugdinternational
2
Berichten: 147
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

psvgouda schreef: 07 sep 2022, 12:35
Ittot schreef: 07 sep 2022, 10:14

Ze speelden met 3! spelers van 1. Daarnaast moeten hier grote talenten in spelen, als je met 0-3 op je kloten krijgt van Top Oss thuis dan mag je je best zorgen maken over het talent in zo'n groep.

Het is het 2e van PSV hé niet van Cambuur. Dit zijn jongens die moeten kunnen invallen bij een topclub in Nederland. Dan moet je mij betreft minimaal subtop spelen in de KKD. en 0-3 thuis Top Oss is gewoon echt een slechte prestatie.
Het is een slechte prestatie. Klopt. Maar de wisselvalligheid hoort bij de leeftijd. Heb jij ooit jeugdteams getraind/gecoached? Dan weet je dat. Het is niet om het goed te praten, maar deze dingen zijn inherent aan het opleiden. Als niemand meer fouten mag maken (en vooral: op die leeftijd!): houd dan maar op. Om zo ijzeren weinig de prestatie en het eindresultaat voorop te stellen mis je volledig het punt. En natuurlijk is presteren (en onder druk) en winnen óók onderdeel van dat proces, zo vrijblijvend bedoel ik het natuurlijk niet. Maar kijk naar het grotere plaatje zoals ook @Ren Höek imo terecht stelt.
Edit: dat er drie (uitroepteken zelfs... :mrgreen: ) spelers van 1 meedoen ben ik mij bewust, maar ook dat zegt niet alles en is niet doorslaggevend imo
Tuurlijk is het oké om een team fouten te zien maken en is het logisch dat een nieuw team niet gelijk punten pakt. Echter is het wel opmerkelijk te noemen dat PSV de afgelopen jaren zoveel geld heeft geïnvesteerd in de jeugd academy en alsnog voorbij wordt gestreefd door jong Ajax en jong Az.
Daarbovenop vind ik het apart dat er afgelopen transferwindow amper is geïnvesteerd in de selectie ondanks dat deze nou toch niet echt compleet lijkt.
Gebruikersavatar
SKERLA
Vedette
6
Berichten: 6246
Lid geworden op: 26 aug 2017
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Waaraan meet jij de prestaties af, als je beweert dat Jong PSV voorbijgestreefd wordt?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jong PSV Algemeen