Mark van Bommel

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Het is op papier zeker je goed recht als coach maar 't lijkt me desalniettemin niet zo gebruikelijk. Hij komt daar als broekie binnen he, heeft zelf alles nog te bewijzen, in die positie lijkt het me handiger om te beginnen met vriendjes maken. Naarmate het onderlinge vertrouwen groeit kan de kritiek harder worden.

Zegt allemaal nog niks, maar we zitten er uiteraard bovenop ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

ziege maar ook zagge schreef: 12 jul 2021, 20:32 Het is op papier zeker je goed recht als coach maar 't lijkt me desalniettemin niet zo gebruikelijk. Hij komt daar als broekie binnen he, heeft zelf alles nog te bewijzen, in die positie lijkt het me handiger om te beginnen met vriendjes maken. Naarmate het onderlinge vertrouwen groeit kan de kritiek harder worden.

Zegt allemaal nog niks, maar we zitten er uiteraard bovenop ;)
Vriendjes met spelers heeft niet zoveel zin omdat tijdens het seizoen hij toch een aantal spelers moet teleurstellen.
Vriendjes worden met de directie en "on speaking terms" blijven met z'n staf lijkt me een beter idee zodat je steun krijgt wanneer nodig.

En als spelers al aanstoot gaan nemen over een gebrek aan inzet, dan kun je er donder op zeggen dat ze in de toekomst nog wel meer dwars gaan liggen.
Maar ik heb niets gelezen dat van Bommel iets kwalijk is genomen vanuit de spelersgroep.
Het zijn ook spelers die de Duitse hierarchie gewend zijn en niet of nauwelijks geinfecteerd zijn met een Nederlandse "ja maar" cultuur.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Wij zitten in elk geval goed in onze rol, da's toch prettig. Een meerderheid houdt Bommel onder het argwanende vergrootglas wat uit zou kunnen monden in éénzijdig commentaar, ware het niet dat jij er nog bent om de boel te nuanceren met de roze bril :cool:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

ziege maar ook zagge schreef: 12 jul 2021, 21:02 Wij zitten in elk geval goed in onze rol, da's toch prettig. Een meerderheid houdt Bommel onder het argwanende vergrootglas wat uit zou kunnen monden in éénzijdig commentaar, ware het niet dat jij er nog bent om de boel te nuanceren met de roze bril :cool:
Alles goed behalve de kleur :Thumbsup:
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ailon schreef: 12 jul 2021, 22:36
ziege maar ook zagge schreef: 12 jul 2021, 21:02 Wij zitten in elk geval goed in onze rol, da's toch prettig. Een meerderheid houdt Bommel onder het argwanende vergrootglas wat uit zou kunnen monden in éénzijdig commentaar, ware het niet dat jij er nog bent om de boel te nuanceren met de roze bril :cool:
Alles goed behalve de kleur :Thumbsup:
Hebben we hier gewoon Edgar Davids in ons midden? :cool:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Josef Dettelbacher schreef: 12 jul 2021, 23:23
Ailon schreef: 12 jul 2021, 22:36
Alles goed behalve de kleur :Thumbsup:
Hebben we hier gewoon Edgar Davids in ons midden? :cool:
Ook die kleur is niet helemaal goed. ;)
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Ailon schreef: 12 jul 2021, 18:48
VeresRivne schreef: 12 jul 2021, 18:41 Niettemin ik wel denk dat Van Bommel dit seizoen niet volmaakt.
Welke argumentatie ligt daaraan ten grondslag?
Combinatie van wat dingetjes

1. Instapmoment is niet ideaal, eigenlijk kun je het alleen nog maar minder doen dan afgelopen seizoen
2. Van Bommel is te weinig flexibel in zijn tactiek als d klad erin komt en er uit een ander vaatje getapt moet worden. Dan vergroot je de kans op een slechte serie en dan wordt je er in Duitsland wel uitgeknikkerd *zie Bosz en Schreuder.
3. Zie bij Van Bommel sowieso te weinig 'wapens' die hij heeft als trainer: geen enorme peoplemanager, geen verbinder, geen meestertacticus, etc.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

VeresRivne schreef: 13 jul 2021, 16:06
Ailon schreef: 12 jul 2021, 18:48
Welke argumentatie ligt daaraan ten grondslag?
Combinatie van wat dingetjes

1. Instapmoment is niet ideaal, eigenlijk kun je het alleen nog maar minder doen dan afgelopen seizoen
2. Van Bommel is te weinig flexibel in zijn tactiek als d klad erin komt en er uit een ander vaatje getapt moet worden. Dan vergroot je de kans op een slechte serie en dan wordt je er in Duitsland wel uitgeknikkerd *zie Bosz en Schreuder.
3. Zie bij Van Bommel sowieso te weinig 'wapens' die hij heeft als trainer: geen enorme peoplemanager, geen verbinder, geen meestertacticus, etc.
1. Op deze manier redenerend is geen enkel instapmoment ideaal. Je gaat er al vanuit dat hij het minder gaat doen. Dat is vooringenomenheid.
2. Kretologie imo omdat onderbouwing ontbreekt.
3. Dat is een mening. Neem aan dat je nooit aanwezig bent geweest bij trainingen, wedstrijdbesprekingen en niet als gast in de dug-out hebt gezeten bij wedstrijden, noch een persoonlijke relatie met de persoon zelf hebt.

PS
Is natuurlijk een beetje "plagerig" postje van mij.
Maar het is heel gemakkelijk om met wat kreten iemand "onderuit" te halen.
Zeker als je van (heel grote) afstand een persoon op zijn juiste merites moet beoordelen, geen supporter van PSV bent en dus weinig affiniteit met de club hebt.
Maar al met al is het jouw mening. En die mag gegeven worden op een openbaar forum.

PS-2
PSV supporters op deze site zijn ook vaak vooringenomen als het jouw club betreft.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

PS-3 Ook PSV supporters zijn vooringenomen over Bommel en kunnen overwegend minder goed hun mening onderbouwen dan Veres hier doet. ;)
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Thijs85 schreef: 13 jul 2021, 18:13 PS-3 Ook PSV supporters zijn vooringenomen over Bommel en kunnen overwegend minder goed hun mening onderbouwen dan Veres hier doet. ;)
Onderbouwing doe je met argumenten.
Een onderbouwing bestaat dus uit waarom je dit vindt, waarom dit zo is en hoe je aan de informatie komt.
Helaas ontbraken in zijn post de waarom's en de hoe en is er dus geen sprake van ook maar enige onderbouwing.
Niet erg, want dit zelfde doen we als PSV supporters veelvuldig over personen en zaken van zijn club.

Blijf staan dat ik zijn mening als ajax supporter best wel interessant vind.
Hij geeft aan hoe hij de persoon van Bommel ziet. Niet hoe hij is.
Dat zegt hij zelf ook in met name punt 3. ;)
Laatst gewijzigd door Ailon op 13 jul 2021, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ik heb als PSV supporter vast met wat meer aandacht naar Bommel gekeken en ik kan me goed vinden in puntjes 2 en 3. Voor puntje 1 moet ik Googlen, vorig seizoen was het beste seizoen van Wolfsburg sinds 14/15 dus ik snap wat Veres bedoelt... de fans zullen intussen vast vinden dat ze top 3 moeten zijn.

Maar Bommel heeft intussen veel gereflecteerd en geleerd, dus wellicht zijn 2 en 3 intussen achterhaald.

Je roep om argumenten doet me intussen een beetje denken aan m'n kleintje die gerust vier keer achter elkaar een uitleg met 'waarom?' kan pareren... dit waren natuurlijk al 3 argumenten voor de stelling dat Bommel het eind vh seizoen niet zal halen, nu vraag je om argumenten voor de argumenten. Tipje dus: als je die krijgt, vraag dan vooral om argumenten voor de argumenten van de argumenten :mrgreen:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

ziege maar ook zagge schreef: 13 jul 2021, 19:49 Ik heb als PSV supporter vast met wat meer aandacht naar Bommel gekeken en ik kan me goed vinden in puntjes 2 en 3. Voor puntje 1 moet ik Googlen, vorig seizoen was het beste seizoen van Wolfsburg sinds 14/15 dus ik snap wat Veres bedoelt... de fans zullen intussen vast vinden dat ze top 3 moeten zijn.

Maar Bommel heeft intussen veel gereflecteerd en geleerd, dus wellicht zijn 2 en 3 intussen achterhaald.

Je roep om argumenten doet me intussen een beetje denken aan m'n kleintje die gerust vier keer achter elkaar een uitleg met 'waarom?' kan pareren... dit waren natuurlijk al 3 argumenten voor de stelling dat Bommel het eind vh seizoen niet zal halen, nu vraag je om argumenten voor de argumenten. Tipje dus: als je die krijgt, vraag dan vooral om argumenten voor de argumenten van de argumenten :mrgreen:
Ik zag geen enkel argument.
1 is speculatief en 2/3 zijn meningen die niet onderbouwd zijn.
Is ongeveer hetzelfde als posten dat PSV kampioen wordt komend seizoen omdat ze onderhand aan de beurt zijn, meer kwaliteiten hebben dan ajax en de ondergrens minder laag ligt :mrgreen:

PS
Die kleine van jou is serieus veelbelovend. Stelt niet voor niets de waarom vraag om dingen die je zegt te kunnen begrijpen.
Moet je koesteren. ;)
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Ailon schreef: 13 jul 2021, 17:40
VeresRivne schreef: 13 jul 2021, 16:06

Combinatie van wat dingetjes

1. Instapmoment is niet ideaal, eigenlijk kun je het alleen nog maar minder doen dan afgelopen seizoen
2. Van Bommel is te weinig flexibel in zijn tactiek als d klad erin komt en er uit een ander vaatje getapt moet worden. Dan vergroot je de kans op een slechte serie en dan wordt je er in Duitsland wel uitgeknikkerd *zie Bosz en Schreuder.
3. Zie bij Van Bommel sowieso te weinig 'wapens' die hij heeft als trainer: geen enorme peoplemanager, geen verbinder, geen meestertacticus, etc.
1. Op deze manier redenerend is geen enkel instapmoment ideaal. Je gaat er al vanuit dat hij het minder gaat doen. Dat is vooringenomenheid.
2. Kretologie imo omdat onderbouwing ontbreekt.
3. Dat is een mening. Neem aan dat je nooit aanwezig bent geweest bij trainingen, wedstrijdbesprekingen en niet als gast in de dug-out hebt gezeten bij wedstrijden, noch een persoonlijke relatie met de persoon zelf hebt.

PS
Is natuurlijk een beetje "plagerig" postje van mij.
Maar het is heel gemakkelijk om met wat kreten iemand "onderuit" te halen.
Zeker als je van (heel grote) afstand een persoon op zijn juiste merites moet beoordelen, geen supporter van PSV bent en dus weinig affiniteit met de club hebt.
Maar al met al is het jouw mening. En die mag gegeven worden op een openbaar forum.

PS-2
PSV supporters op deze site zijn ook vaak vooringenomen als het jouw club betreft.
Ik wist wel dat de discussie hier op zou uitdraaien, maar zal toch nog maar een keer reageren.

1. Wolfsburg heeft afgelopen seizoen een van zijn betere prestaties neergezet van de laatste jaren. Maar dat was gezien de concurrentie wel een beetje de max van wat ze neer kunnen zetten. Met Red Bull, Bayern en Dortmund heb je zeer geduchte concurrentie voor de eerste 3 plaatsen. Kortom het is moeilijk om beter te doen dan afgelopen seizoen. Het is redelijk makkelijk om minder te doen want BMG, Leverkusen en recent ook Eintracht Frankfurt zijn sterke concurrenten voor die laatste CL plek. Verder heb je altijd nog wel de verrassing van het seizoen die daar om mee kan doen, dat kunnen clubs als Hoffenheim en dergelijke ook zijn. Wofsburg had afgelopen seizoen een seizoen waarin ze Europees vrij snel waren uitgeschakeld en daardoor amper Europese belasting hadden, dit seizoen komt de druk van de CL erbij. In een competitie waarin de fysieke belasting hoog is en de verschillen klein (je kunt amper wedstrijden autopilot doen in de BULI) zal je dat in mijn ogen punten kosten.
Je kunt je dan ook de vraag stellen waarom coach Glasner afscheid nam van Wolfsburg en overstapte naar nummer 5 Eintracht. Zag hij dat de boel aan zijn max zat? Het gegeven dat Wolfsburg b.v Weghorst wil verkopen is ook een factor die aangeeft hoe men naar de spelersgroep kijkt. Het is altijd een risico of je een speler weet terug te halen die net zo makkelijk en veel scoort als Weghorst voor je gedaan heeft.

2. Ja, daar gaan we het gewoon niet over eens worden. Ik heb Van Bommel met name geëvalueerd op de zogenaamde 'critical incidents' theorie. In principe kan iedereen een vliegtuig besturen als alle omstandigheden optimaal zijn en je verder niets hoeft te doen, en toch zijn we geen piloten. Piloten maken het verschil door op de bepaalde situaties die meer vaardigheid en inschattingsvermogen vereisen beter te handelen dan ons. Ik heb Van Bommel op verschillende momenten gezien toen het slecht liep en ik zag zowel aan zijn manier van coaching, houding als tactiek geen aanknopingspunten om te spreken van iemand die de zaak onder controle had. Ik zag iemand die koppig was, rancune had naar diegenen door wie hij zich in negatief daglicht gesteld voelde, verzandde in randzaken maar bovenal geen verandering te weeg bracht. De Europese wedstrijden zijn wat dat betreft ook kenmerkend onder Van Bommel.

3. Ik ken uit de voetballerij wel de geluiden met mensen die met hem gewerkt hebben. Maar opnieuw het heeft allemaal weinig zin om hier verder op door te gaan. Natuurlijk is dit een mening, zoals ook al het andere. Jij haakt in op een post van mij waarin ik aangeef dat ik niet verwacht dat hij het seizoen niet afmaakt. Dat is het prototype van een mening die ik koester. Ik kan een prima naast zitten straks en ik zal je bekennen dat ik daar geen seconde wakker van zal liggen.
Het is een beetje als een wasmachine. Ik heb de ballen verstand van hoe die dingen intern functioneren want ik ben geen monteur maar zodra dat ding onnatuurlijk gaat ratelen, de was niet schoon wordt en dergelijke kan ik wel een mening vormen op de output. De output is voor een groot deel ook een reflectie op de imput. De output van Van Bommel heeft mij allerminst overtuigt tot nu toe. De grote onbekende in het verhaal is hoeveel hij
aan zelfreflectie heeft gepleegd, of hij tactisch meer het verschil gaat maken en hij de spelersgroep aan zich kan binden. Ik maak daar een inschatting van dat ik denk dat dat wel zal meevallen, jij maakt daar een andere in. Prima hoor.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7560
Lid geworden op: 16 mei 2019

Waarom praten we hier eigenlijk nog over Bommel? Is toch een gepasseerd station als trainer?
Asjemenou
Bankzitter
5
Berichten: 266
Lid geworden op: 28 jul 2018

Hatseflats schreef: 14 jul 2021, 10:23 Waarom praten we hier eigenlijk nog over Bommel?
Voornamelijk om on-topic te blijven.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

VeresRivne schreef: 14 jul 2021, 09:18 Ik wist wel dat de discussie hier op zou uitdraaien, maar zal toch nog maar een keer reageren....
1. Wolfsburg heeft inderdaad een van zijn betere prestaties neergezet afgelopen seizoen maar nog niet zolang geleden (14-15) zijn ze op de 2de plaats geeindigd. Achter het ongenaakbare Bayern maar o.a. ver voor Dortmund.
Dat Wolfsburg een intensief seizoen tegemoet gaat is zeker waar maar stellen dat de 4de plaats een max zou zijn is puur speculatief.
Overigens is Glasner niet uit zichzelf opgestapt maar was zijn relatie met TD Schmadtke de oorzaak van zijn vertrek. Beiden waren het oneens over het te volgen technisch beleid.
2. Leuk gevonden met dat "critical incidents" theorie.
Maar zoiets veronderstelt wel een kwalitatieve onderzoeksmethodiek met kennis van processen en procedures die tot die incidenten hebben geleid. Zoals ik al eerder heb aangehaald is het aannemelijk dat je slechts op afstand een aantal zaken zeer globaal kunt beoordelen en onkundig bent van details.
Je komt dan ook niet verder dan wat meningen zonder onderbouwing van feitenmateriaal. Dat is dus allesbehalve een kwaliteits onderzoek en duidt op vooringenomenheid.
Ikzelf heb de praktijkexamens (UEFA-A en UEFA-PRO) bijgewoond en behoorlijk wat wedstrijden gezien met PSV O19 op de Herdgang waarbij ik van zeer nabij het functioneren van van Bommel als coach heb kunnen volgen. Tevens ook van nabij een aantal trainingen gevolgd met de A-selectie.
Zelfs met deze ervaring matig ik me niet aan om een niet te betwisten oordeel over van Bommel te geven. Wel durf ik te stellen dat ik het niet eens ben met een aantal punten van kritiek welke je gepost hebt.
Maar dat voelde je zelf al wel aankomen.
3. Ook de wasmachine analogie is best wel aardig gevonden.
Je geeft zelf al aan dat je de ballen verstand hebt hoe dingen intern functioneren en hooguit een mening vormen betreffende de output.
Toegespitst op van Bommel is er dus een duidelijke parallel. Je hebt, mag ik aannemen, geen inzicht in de processen die geleid hebben tot een bepaalde output als gevolg van zijn functioneren bij PSV. Laat staan dat meningen c.q. conclusies hieruit doorgetrokken kunnen worden omdat van Bommel nu in een heel andere omgeving werkzaam is dan bij PSV en een belangrijke ervaring rijker is geworden.
Dat maakt een enigszins negatieve inschatting over zijn toekomstig functioneren bij Wolfsburg tendentieus.

PS
Waardeer wel de moeite die je genomen hebt om in dit topic te posten.
Blijf het overigens wel interessant vinden hoe een niet-PSV supporter tegen de persoon van Bommel en zijn functioneren aankijkt. Al dan niet onderbouwd en al dan niet subjectief wegens het ontbreken van materie kennis (het waarom en hoe),.
Of van Bommel nu wel of niet slaagt zal ook mij geen nachtmerries bezorgen. Ik ben een PSV en geen Wolfsburg supporter.
Wel gun ik van Bommel als PSV icoon mbt zijn spelers carriere een succesvol seizoen toe.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

[mention]Ailon[/mention] dus zelfs terwijl je een hele tijd met Bommel meegelopen hebt kun jij het idee dat hij te weinig flexibel is om te schakelen bij acute problemen tijdens een wedstrijd, niet weerleggen.

Dat doet mij niet bepaald méér twijfelen aan die stelling.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

ziege maar ook zagge schreef: 14 jul 2021, 13:16 @Ailon dus zelfs terwijl je een hele tijd met Bommel meegelopen hebt kun jij het idee dat hij te weinig flexibel is om te schakelen bij acute problemen tijdens een wedstrijd, niet weerleggen.

Dat doet mij niet bepaald méér twijfelen aan die stelling.
Meegelopen... nou nou... ik heb hem een aantal keren van heel dichtbij kunnen volgen op de Herdgang en daarover geen indruk aan overgehouden dat hij mbt de spelersgroep te weinig flexibel zou zijn of enorme tactische gebreken heeft op gebied van coaching.
Maar jij mag je twijfels hebben. Is je goed recht.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

ziege maar ook zagge schreef: 14 jul 2021, 13:16 @Ailon dus zelfs terwijl je een hele tijd met Bommel meegelopen hebt kun jij het idee dat hij te weinig flexibel is om te schakelen bij acute problemen tijdens een wedstrijd, niet weerleggen.
Dat Van Bommel niet handelt naar dergelijke problemen, was vanaf de tribune en voor de TV een aantal keren opgevallen. In de reactie na de wedstrijden gaf hij er geen blijk van dat hij die problemen in de gaten heeft gehad. Terwijl dat toch een primaire taak van een trainer/coach is op zich. In dat licht bezien komt het nogal vreemd over dat Mark zichzelf de bovenprofessionele toptrainer waant die het allemaal al heeft meegemaakt. Misschien was dat ook de reden dat hij die Taco van VI aan de staf wilde toevoegen.
Gebruikersavatar
Ailon
Vedette
6
Berichten: 5368
Lid geworden op: 25 aug 2017

Het Kanon schreef: 14 jul 2021, 14:00 Dat Van Bommel niet handelt naar dergelijke problemen, was vanaf de tribune en voor de TV een aantal keren opgevallen.
Ik zou willen dat ik die kennis en kunde had om vanaf heel grote afstand alle details te kunnen zien en horen op basis waarvan ik een gewogen oordeel kan vormen.
Dat is maar heel erg weinig mensen gegeven. Zelfs al zijn ze jaren werkzaam in het vak.
Goed om te weten dat er onder ons een medeposter is die dus wel over die kwaliteiten beschikt. Ik ben jaloers.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Ik denk dat je het zelf ook gezien hebt. Het ging ook om grote delen van wedstrijden. Onder voorbehoud dat Van Bommel langs de kant de juiste aanwijzingen heeft staan geven, die de spelers in het veld volstrekt genegeerd hebben.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Taco is Spaans voor strak holletje.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Het Kanon schreef: 14 jul 2021, 14:19 Ik denk dat je het zelf ook gezien hebt. Het ging ook om grote delen van wedstrijden. Onder voorbehoud dat Van Bommel langs de kant de juiste aanwijzingen heeft staan geven, die de spelers in het veld volstrekt genegeerd hebben.
Ik denk niet dat ik de enige was die de indruk kreeg dat hij de jongens meer dan eens ff goed tegen de muur wilde laten lopen om ze even fijn een lesje te leren oid. Wat in sommige gevallen misschien best een verdedigbare actie uit de coaching trukendoos is, maar hoe vaak dan, werkt het en is tactisch bijsturen eigenlijk niet ook je taak? Of wilde ie idd een punt maken t.o.v. John en Toon en mochten zowel spelers, resultaten als de fans daar best voor lijden?

Niet dat ie dat bijsturen totaal niet gedaan heeft, er waren iig wat enigszins komische voorvallen met briefjes die doorgegeven werden. Boodschappen die veel spelers dan niet bereikten of die bijv. bestonden uit tactische omzettingen van hoog niveau zoals 'Geef eens een assist!' (Cody).
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Oops.

https://www.vi.nl/nieuws/van-bommel-zie ... edeklasser
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Natuurlijk zijn het oefenwedstrijden, maar lekker is het niet.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Zie ik de eerste tekenen van een selectie die een coach aan het dumpen is?

Ik denk dat Van Bommel alleen Wolfsburg kan redden als hij Ihattaren en Rosario haalt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mark van Bommel