Noni Madueke

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Trixm
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 244 times
Been thanked: 250 times

Awards:

Noni Madueke

Bericht door Trixm » 29 mar 2019, 10:43

Inmiddels wel tijd voor een eigen topic. Viel gisteren in bij de u-17's van Engeland bij een achterstand, en scoorde twee doelpunten waardoor ze alsnog wonnen.

Zijn voorsprong zit op dit moment echt in zijn fysiek en zijn pace. Ben benieuwd of hij deze indrukwekkende kwaliteiten kan ontwikkelen.
"If triangles had a god, they would give him three sides."

NotoriousBIG046
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 504 times
Been thanked: 127 times

Bericht door NotoriousBIG046 » 29 mar 2019, 11:12

Trixm schreef:Inmiddels wel tijd voor een eigen topic. Viel gisteren in bij de u-17's van Engeland bij een achterstand, en scoorde twee doelpunten waardoor ze alsnog wonnen.

Zijn voorsprong zit op dit moment echt in zijn fysiek en zijn pace. Ben benieuwd of hij deze indrukwekkende kwaliteiten kan ontwikkelen.
Geweldig talent, denk dat hij volgend seizoen Mo'tje achterna gaat (of ik baseer dit alleen op hoop) ziet er in elk geval goed uit allemaal..
WZPWZDB ;)

nilssonH
Site Admin
Has thanked: 418 times
Been thanked: 429 times

Bericht door nilssonH » 29 mar 2019, 13:34

Heel mooi dat deze jongen het ook in de Engelse jeugdteams goed blijft doen. Die goals waren ook weer behoorlijk indrukwekkend. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik nou zijn beste positie vind, maar dit is wel een groot talent met een hoop potentie. Het kan op een gegeven moment hard gaan.

Mocht hij bij ons doorbreken, laat je als club ook zien dat overstappen van een internationale topclub naar PSV een goede keuze voor je carrière kan zijn. En dan zullen er misschien nog wel meer volgen in de toekomst.

Mercer
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Peesvee
Has thanked: 329 times
Been thanked: 303 times

Awards:

Bericht door Mercer » 29 mar 2019, 18:16

Geweldig talent. Credits naar onszelf ook. Zal volgend seizoen Ihattaren volgen. In de toekomst staan alle Engelse clubs te dringen. Onze Sancho. :D

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 695 times
Been thanked: 1055 times

Bericht door Menno1 » 29 mar 2019, 18:26

Ja dit is echt buiten categorie. Grote klasse dat deze jongen naar PSV is gekomen. Zeer dynamische speler; kan aanvallende middenvelder spelen, maar ik zie ook wel wat in hem voor op de buiten posities. Moet eigenlijk al naar Jong PSV gaan en uiteraard weer een nieuw contract krijgen.

Massimo
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 149 times
Been thanked: 539 times

Bericht door Massimo » 31 mar 2019, 09:58

Inderdaad zeer netjes van PSV. Engeland heeft veel goede jeugdinternationals en zijn in het opleiden flink vooruit gegaan. Echter is de doorstroom voor Engelse talenten heel lastig en daarom voor ze interessant om buiten Engeland te gaan kijken.

Sowieso heeft PSV de laatste jaren beter en selectiever gehandeld in het halen van jeugd/jonge spelers uit het buitenland. Een buitenlandse speler zal wat moeten toevoegen en moet de potentie hebben om het eerste te kunnen halen. Ten eerste komt er als buitenlandse speler die uit zijn eigen land en omgeving wordt gehaald veel meer bij kijken en ten tweede kan het de ontwikkeling stagneren van talenten die je al in je eigen opleiding hebt zitten. Talenten die zich thuis voelen en al lang in de opleiding zitten maken doorgaans de beste ontwikkelingen door en zie je met regelmaat bij clubs doorbreken als ze goed genoeg zijn. In het stapelen wat Ajax doet geloof ik niet zo in. Daarbij zijn het trouwens ook nog eens vaker de talenten die al langer in die opleiding zitten die uiteindelijk (gedeeltelijk) doorbreken.

Wat Manueke betreft, hoop ik zoals Menno1 al aangeeft dat hij ook voor een contractverlenging in aanmerking komt op zijn 17e. Hij heeft een goede ontwikkeling doorgemaakt in zijn eerste seizoen en hiermee laat je zien vertrouwen in hem te hebben dat hij de komende jaren door zou kunnen breken bij PSV. Voor zo'n speler moet je een sportief plan hebben en een goede financiële beloning. Anders is zo'n speler over 2 jaar weer vertrokken.

nilssonH
Site Admin

Bericht door nilssonH » 06 apr 2019, 17:40

Was vandaag weer bijzonder goed, bijna alles ging via hem. 1 goal, 1 assist en ook nog bij een hoop ander gevaar betrokken. Verder was Sambo erg sterk en viel Ledezma ook goed in. Vooral goed om te zien dat Sambo weer speelt na die lange blessure. Hopelijk houdt zijn knie het de komende maanden, want het is nog altijd een heel talentvolle back.

Park
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 12 times
Been thanked: 77 times

Bericht door Park » 12 apr 2019, 20:43

Leuk om hem bij PSV tv te zien, maakt een goede indruk
https://www.psv.nl/nieuwspagina/artikel ... elrooy.htm

El_Chapo
Talent
Clubvoorkeur:

Bericht door El_Chapo » 24 apr 2019, 14:25

Mag toch hopen dat hij ook meteen als Ihattaren door wordt gestroomd naar het eerste. Wat een klasbak is dit zeg. Ik vind hem in potentie beter dan Bergwijn.
It always seems impossible until it’s done

ziege maar ook zagge
Legende
Clubvoorkeur: jawadenktezelf
Has thanked: 1186 times
Been thanked: 896 times

Awards:

Bericht door ziege maar ook zagge » 24 apr 2019, 14:38

Zijn er meer dan 1 docus gemaakt over Van the Man dan? :? ;)

Mercer
Internationale topspeler

Awards:

Bericht door Mercer » 24 apr 2019, 18:41

*noninoninoninonimaaadueeeke*

nilssonH
Site Admin

Bericht door nilssonH » 04 mei 2019, 00:30

Iemand die toevallig Engeland U17 - Frankrijk U17 vandaag heeft gezien? Madueke schijnt één van de beste op het veld te zijn geweest. En dat terwijl Frankrijk toch een zeer serieuze tegenstander is.

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 247 times
Been thanked: 419 times

Bericht door Heruone » 04 mei 2019, 19:19

Nope. Geen flauw idee ook waar die te bekijken viel. Er staat nu wel een samenvatting online, maar die is nier veel soeps om eerlijk te zijn. Madueke zou inderdaad een van de beste spelers op het veld zijn. Met name technisch zou hij er met kop en schouder bovenuit steken.

Ik ben benieuwd wat PSV met hem van plan is en waar zijn toekomst ligt. Op het middenveld of juist meer als buitenspeler.
Why do we pray, cry, kiss or dream with our eyes closed?
Because most beautiful things in life are not seen but only felt by heart.

nilssonH
Site Admin

Bericht door nilssonH » 04 mei 2019, 19:44

Heruone schreef:Nope. Geen flauw idee ook waar die te bekijken viel.
Op het YouTube kanaal van UEFA worden nagenoeg alle wedstrijden gestreamd.
Ik ben benieuwd wat PSV met hem van plan is en waar zijn toekomst ligt. Op het middenveld of juist meer als buitenspeler.
Ik ook. Hij speelt voor Engeland inmiddels ook als rechtsbuiten, maar hij heeft ook absoluut de kwaliteiten om op het middenveld te spelen.

Trixm
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Trixm » 05 mei 2019, 11:19

Heruone schreef:Nope. Geen flauw idee ook waar die te bekijken viel. Er staat nu wel een samenvatting online, maar die is nier veel soeps om eerlijk te zijn. Madueke zou inderdaad een van de beste spelers op het veld zijn. Met name technisch zou hij er met kop en schouder bovenuit steken.

Ik kan mij niet voorstellen dat het als buitenspeler is. Als lopende middenvelder vind ik hem heel sterk. Wat ze in het verleden bij PSV vaker deden is middenvelders met een gebrek aan scorend vermogen een tijdje als buitenspeler opstellen e vice versa.

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 247 times
Been thanked: 419 times

Bericht door Heruone » 05 mei 2019, 12:31

Ik zie hem inderdaad ook eerder als middenvelder. In potentie kan hij een uitstekende box to box worden.
Why do we pray, cry, kiss or dream with our eyes closed?
Because most beautiful things in life are not seen but only felt by heart.

nilssonH
Site Admin

Bericht door nilssonH » 06 mei 2019, 19:51

Ik heb lichtelijk moeite met de term 'wonderkid', maar verder is het wel een leuk filmpje met hem.

He rejected Manchester United to join PSV - now wonderkid Noni Madueke is targeting glory with England this summer 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿(🎥 - StrayOffside) pic.twitter.com/3v685tToqW— EPL Bible (@EPLBible) May 6, 2019

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door Menno1 » 06 mei 2019, 20:06

Heruone schreef:Ik zie hem inderdaad ook eerder als middenvelder. In potentie kan hij een uitstekende box to box worden.
Ben ik het mee eens. Het zou bijna zonde zijn van zijn kwaliteiten als hij buitenspeler zou worden. Je hebt best wel een leuke optie voorin straks over 2-3 jaar:

Madueke op 8, Ihattaren op 10 en Daniels als spits. Vind ik de 3 grootste talenten van 16-17 jaar.

Trixm
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Awards:

Bericht door Trixm » 06 mei 2019, 22:51

Menno1 schreef:
Heruone schreef:Ik zie hem inderdaad ook eerder als middenvelder. In potentie kan hij een uitstekende box to box worden.
Ben ik het mee eens. Het zou bijna zonde zijn van zijn kwaliteiten als hij buitenspeler zou worden. Je hebt best wel een leuke optie voorin straks over 2-3 jaar:

Madueke op 8, Ihattaren op 10 en Daniels als spits. Vind ik de 3 grootste talenten van 16-17 jaar.
Waarom vind je daniels zo bijzonder?

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door Menno1 » 06 mei 2019, 23:12

Trixm schreef:
Menno1 schreef:

Waarom vind je daniels zo bijzonder?
Is nog jong, maar ik zie een jongen met een uitstekende techniek, goede bouw, prima inzicht. Echte atleet ook. Kan nog alle kanten op, maar die jongen heeft zeker iets.

Was twee keer erg sterk tegen Ajax; uit toen ze wonnen met 0-1 vond ik hem erg balvast en goed in het spel verdelen. En laatst verloren ze met 3-4 maar maakte hij er 3, waarvan 3 beauties

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 915 times
Been thanked: 719 times

Bericht door Sensation » 07 mei 2019, 08:43

nilssonH schreef:Ik heb lichtelijk moeite met de term 'wonderkid', maar verder is het wel een leuk filmpje met hem.

He rejected Manchester United to join PSV - now wonderkid Noni Madueke is targeting glory with England this summer 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿(🎥 - StrayOffside) pic.twitter.com/3v685tToqW— EPL Bible (@EPLBible) May 6, 2019
Leuke video, leuk ventje, geweldige voetballer, volgend seizoen zijn debuut? :D
#SzoboszlaiForBallonD'Or

Mercer
Internationale topspeler

Awards:

Bericht door Mercer » 07 mei 2019, 12:22

Alsof dat een vraag is Sensation. Iedere PL-topclub is nu al aan het sparen. :lol:

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:

Bericht door Menno1 » 07 mei 2019, 16:13

Hopen dat hij blijft. Dat is het ‘probleem’ met die jeugd contracten: dit soort jongens wil je liever 5 haar contracten kunnen geven. Hopelijk poogt John deze zomer om hem weer 3 jaar vast te leggen.

Josef Dettelbacher
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 86 times
Been thanked: 1018 times

Awards:

Bericht door Josef Dettelbacher » 08 mei 2019, 13:05

Ik zou als PSV zijnde onderzoeken of dit geen structurele inkomstenbron kan zijn: Engelse jeugdtalenten halen en klaarstomen voor de Premier League. Volgens mij zijn PL clubs wel bereid te lappen wanneer het gaat om iemand met de eigen nationaliteit, en zelf hebben ze geen ruimte om ze op leiden.

Massimo
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 149 times
Been thanked: 539 times

Bericht door Massimo » 08 mei 2019, 14:14

Bij het halen van jeugdspelers, waarvandaan ook, zou mijns inziens eerst het sportieve moeten prevaleren. De desbetreffende speler zou op termijn een versterking kunnen zijn voor het eerste en daarna komen de eventuele inkomsten wel. Niet eerst PSV handelshuis NV worden met de sportieve prestaties op nummer 2.

Ik begrijp je insteek wel, omdat mocht Madueke over een paar jaar doorbreken en nog een langdurig contract hebben, dan zullen de Engelse clubs in de rij staan om hem voor veel geld over te nemen. Echter eerste prioriteit moet zijn voetbalkwaliteiten en niet nationaliteit. Als een jeugdspeler uit pakweg Bulgarije eigenlijk beter is dan een Engelse spelers, dan vind ik dus dat de speler uit Bulgarije eerste optie moet zijn. Dit geldt evenals het laten maken van speelminuten in het eerste.

Plaats reactie