Fodé Fofana (Vitesse)

Bespreek hier de verhuurde spelers van PSV.
Plaats reactie
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Een kans op een doorbraak op korte termijn is bij PSV groot wanneer je als 18-jarige een kans krijgt in de voorbereiding. Als Fofana dan toch weg wil, dan vindt hij andere zaken blijkbaar belangrijker en kun je als club niet veel meer doen.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Voormalig KG schreef: 11 jul 2021, 19:42 Het is allemaal giswerk hopelijk verlengen die jongens gewoon. Ook voor PSV en De Jong een leersituatie.

Als een jongen veel belovend is dan mogen ze eigenlijk bij het jeugdcontract al een mogelijke eenzijdige verlenging laten optekenen als de speler zich in het professionele voetbal manifesteren de verlenging in werking treedt met twee of drie jaar extra op hun huidige contract.

Zoveel hoeft dat bij de grotere talenten niet te kosten. Die verdienen zichzelf uiteindelijk toch terug. Een Fofana, Madueke, Ihattaren, Gakpo, Teze en nog meer zullen hun geld altijd terug verdienen. Daar kun je best in investeren.
Dat is niet toegestaan.

Daarnaast is bin Fofana ook nog belangrijk dat hij twee hele zware blessures heeft gehad, dus enige voorzichtigheid was ook geboden. Ik snap daarom ook niet waarom er nu wordt geroepen dat dit een leerproces voor PSV is. Dit is gewoon prima gedaan, uiteindelijk kiezen een aantal toptalenten voor een andere route. Wat hier ook wordt geroepen, dat is onvermijdelijk. Net als dat het hier gebeurt, gebeurt het heel vaak bij ajax naar het buitenland en bij feyenoord naar PSV of ajax.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Het is ook een beetje wat [mention]Het Kanon[/mention] zegt. Ga er maar vanuit dat PSV al een poos met hem bezig is om te verlengen. En niet omdat ik door een PSV bril kijk maar de voorwaarden voor Fofana om door te breken zijn hier het grootst. Het is ook wat hij zelf belangrijk vind. Zakken vullen of voor stabiliteit gaan.

Geld ook voor Sambo en Antonisse natuurlijk. Die hebben ook al lang een voorstel op zak. Enkel in het geval van Sambo kan ik me wat twijfel voor stellen omdat die Oostenrijkse kabouter is gehaald voor zijn positie.

Verder vind ik PSV altijd vrij sterk in het vastleggen en verlengen met talent.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Gewoon afwachten. Was hiervoor Vennegoor aangesteld trouwens? Het oa contracteren van de jeugd?

Ik vraag mij af wat een Marseille meer kan bieden dan PSV eigenlijk.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Menno1 schreef: 11 jul 2021, 21:30 Gewoon afwachten. Was hiervoor Vennegoor aangesteld trouwens? Het oa contracteren van de jeugd?

Ik vraag mij af wat een Marseille meer kan bieden dan PSV eigenlijk.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Tja dat zijn toch wel twee goede argumenten
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dan gaat ie toch. Als ie niet wil heb je er niks aan
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Precies. Lekker mislukken in het buitenland dan als zoveelste. Marseille, wat ga je er doen? Terwijl hij klinkt als een verstandige jongen. En bij PSV liggen er echt kansen en kan hij binnen 1 a 2 jaar eerste spits zijn.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Niemand heeft zich direct bij PSV gemeld met een bod. Het is de zaakwaarnemer die loopt te leuren.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Hij is nu al mee met het trainingskamp met 1, Schmidt is een trainer die niet kijkt naar leeftijd en anders mag hij straks vast onder van Nistelrooij werken, een perfect idool. Bij de club ‘waar hij zo van houdt’ en waar hij de jeugd heeft doorlopen. Sorry, maar als dat allemaal niet goed genoeg is dan houdt het op. Dit valt dan echt wel buiten de invloed van JdJ of Vennegoor.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Fofana heeft weinig met de club, en zijn zaakwaarnemer helemaal niet.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

En toch zie ik dit wel gewoon goed komen. Zoals iedereen al zegt: genoeg mogelijkheden liggen er. Zeker bij Jong PSV, wat nu zijn niveau zou moeten zijn, maar zelfs bij PSV 1.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Ik snap dat nooit. Speel je van je 12e tot je 18e in de jeugdopleiding. Sta je op het punt om door te breken in het eerste elftal en dan ga je weg. Tja, alles voor het geld laten we maar zeggen.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Hij is nog niet weg he.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

TomPSV schreef: 11 jul 2021, 23:13 Ik snap dat nooit. Speel je van je 12e tot je 18e in de jeugdopleiding. Sta je op het punt om door te breken in het eerste elftal en dan ga je weg. Tja, alles voor het geld laten we maar zeggen.
Is toch geen hogere wiskunde. Veel van deze jongens moeten op hun 34e binnen zijn. Het is nog maar afwachten of je het redt in het betaalde voetbal, met een financiële keuze ipv de wn sportieve kan je wel meer financiële zekerheid scheppen. Zoals ik al eerder zei, een Rigo koos bv voor het sportieve maar gaat de top niet redden. Het kan beide kanten op.
Saibari is underrated.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

We gaan het zien. Gevoelsmatig zie ik dit ook nog wel goed komen, en kan het best een spel zijn van zijn zaakwaarnemer. Zou het in ieder geval enorm zonde vinden als hij vertrekt.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Trixm schreef: 11 jul 2021, 23:23
TomPSV schreef: 11 jul 2021, 23:13 Ik snap dat nooit. Speel je van je 12e tot je 18e in de jeugdopleiding. Sta je op het punt om door te breken in het eerste elftal en dan ga je weg. Tja, alles voor het geld laten we maar zeggen.
Is toch geen hogere wiskunde. Veel van deze jongens moeten op hun 34e binnen zijn. Het is nog maar afwachten of je het redt in het betaalde voetbal, met een financiële keuze ipv de wn sportieve kan je wel meer financiële zekerheid scheppen. Zoals ik al eerder zei, een Rigo koos bv voor het sportieve maar gaat de top niet redden. Het kan beide kanten op.
Hoeft niet hoor. Als je toch niet voor een sportieve carrière gaat kun je ook gaan studeren en/of werk zoeken, zit je tot je 67e gebeiteld. :Thumbsup:
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

El Sordo schreef: 11 jul 2021, 23:27
Trixm schreef: 11 jul 2021, 23:23

Is toch geen hogere wiskunde. Veel van deze jongens moeten op hun 34e binnen zijn. Het is nog maar afwachten of je het redt in het betaalde voetbal, met een financiële keuze ipv de wn sportieve kan je wel meer financiële zekerheid scheppen. Zoals ik al eerder zei, een Rigo koos bv voor het sportieve maar gaat de top niet redden. Het kan beide kanten op.
Hoeft niet hoor. Als je toch niet voor een sportieve carrière gaat kun je ook gaan studeren en/of werk zoeken, zit je tot je 67e gebeiteld. :Thumbsup:
Zeker, maar dat is niet voor iedereen weggelegd;)
Saibari is underrated.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

RIO schreef: 11 jul 2021, 23:02 Niemand heeft zich direct bij PSV gemeld met een bod. Het is de zaakwaarnemer die loopt te leuren.
Wie is die agent?
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

DW Sports.

Duurste speler die zij hebben is Osimhen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Eindhovenvoetbal schreef: 12 jul 2021, 00:23
RIO schreef: 11 jul 2021, 23:02 Niemand heeft zich direct bij PSV gemeld met een bod. Het is de zaakwaarnemer die loopt te leuren.
Wie is die agent?
Bond, James Bond.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Trixm schreef: 11 jul 2021, 23:23
TomPSV schreef: 11 jul 2021, 23:13 Ik snap dat nooit. Speel je van je 12e tot je 18e in de jeugdopleiding. Sta je op het punt om door te breken in het eerste elftal en dan ga je weg. Tja, alles voor het geld laten we maar zeggen.
Is toch geen hogere wiskunde. Veel van deze jongens moeten op hun 34e binnen zijn. Het is nog maar afwachten of je het redt in het betaalde voetbal, met een financiële keuze ipv de wn sportieve kan je wel meer financiële zekerheid scheppen. Zoals ik al eerder zei, een Rigo koos bv voor het sportieve maar gaat de top niet redden. Het kan beide kanten op.
Dat zeker, maar zo'n marseille, wat kan die (behalve die twee jetsers, nogmaals dank daar voor) bieden? Dat is toch geen salaris dat 3-4x zo hoog ligt als dat van PSV? Of is dit een hele naiefe gedachte? Voor 25% meer salaris ga je toch nu niet al overstappen?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Menno1 schreef: 11 jul 2021, 21:30 Ik vraag mij af wat een Marseille meer kan bieden dan PSV eigenlijk.
Die agent wil ongetwijfeld Mino achtige percentages hebben. Kan mij niet voorstellen dat het om salaris gaat.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Tja, nu naar buiten is gekomen wat Mino gaat verdienen met Malen weet iedere agent wel dat er bij PSV wel wat te halen valt.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 12 jul 2021, 07:19
Menno1 schreef: 11 jul 2021, 21:30 Ik vraag mij af wat een Marseille meer kan bieden dan PSV eigenlijk.
Die agent wil ongetwijfeld Mino achtige percentages hebben. Kan mij niet voorstellen dat het om salaris gaat.
Hij kan zoveel willen, maar gaat een Marseille daarin wel mee dan? En, wederom naief hoor, maar een speler heeft toch ook wat te willen? Als hij zegt; fuck lekker een eindje off met je Marseille, ik wil hier voor mijn kans gaan, dan gebeurd dat toch ook?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Vooralsnog heeft hij bij Marseille ook niet getekend, dus mogelijk niet. En ja: dat zou een speler moeten kunnen zeggen. En als hij jong is mag hij daarin backup van zijn ouders verwachten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Fodé Fofana (Vitesse)