Covid-19

Forum voor contact met andere PSV-supporters.
Gesloten
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Grasmat schreef: 28 jun 2021, 09:24
Josef Dettelbacher schreef: 28 jun 2021, 09:21

Ik zag hem toevallig voorbij komen onder dat debiele tweetje van die dansleraar.

Overigens een vraag aan de goed ingevoerde hier: ik ben vandaag aan de beurt voor de eerste prik. Niet dat ik mag kiezen, maar met welke prik zou ik mij het gelukkigst moeten prijzen? Pfizer of Moderna?
Maakt geen drol uit qua bescherming. Enige verschil is dat Moderna 14 dagen na de 2e prik volledig beschermt en Pfizer al na 7 dagen. Voor de rest is de werking en dekking nagenoeg hetzelfde.
Nou dan is Pfizer op zich wel prettiger als je de zomervakantie in gaat en de laatste spuit op 3 augustus gezet wordt.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Waar krijg je je prik? Hier in de buurt is de kans op Pfizer het grootste, maar in Helmond wordt bijvoorbeeld dan weer wel voornamelijk met Moderna geprikt. Al wil dat ook niet alles zeggen. Ik kreeg vorige week zaterdag Moderna terwijl mijn vrouw afgelopen zaterdag Pfizer kreeg.
Waardoor we dus alsnog exact tegelijk volledig beschermd zijn. Terwijl ik daarvoor maar zat op te scheppen dat ik eerder klaar was omdat ik 2 jaar ouder ben. :D
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Grasmat schreef: 28 jun 2021, 09:29 Waar krijg je je prik? Hier in de buurt is de kans op Pfizer het grootste, maar in Helmond wordt bijvoorbeeld dan weer wel voornamelijk met Moderna geprikt. Al wil dat ook niet alles zeggen. Ik kreeg vorige week zaterdag Moderna terwijl mijn vrouw afgelopen zaterdag Pfizer kreeg.
Waardoor we dus alsnog exact tegelijk volledig beschermd zijn. Terwijl ik daarvoor maar zat op te scheppen dat ik eerder klaar was omdat ik 2 jaar ouder ben. :D
Op dezelfde plek als waar ik ooit Iron Maiden heb zien spelen: de Brabanthallen in Den Bosch.

Ik heb toevallig een collega uit Helmond, en die kreeg idd ook Moderna. Verder hoor ik alleen maar mensen over Pfizer.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dan kan het Moderna worden:

https://www.ggdhvb.nl/nieuws/2021/05/Mo ... -Den-Bosch
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

In Veghel prikken ze in ieder geval met Pfizer, althans gisteren dan ;)
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ja de kans is altijd aanwezig dat het Pfizer wordt als Moderna minder geleverd is voor die dag. Maakt ook niks uit dus, als je in tijdsnood zit ben je een weekje sneller klaar met Pfizer, dikke prima.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

mateja schreef: 28 jun 2021, 09:14Ik ben dan ook volledig geprikt. Maar denk dat ik met 1 prik ook wel gegaan zou zijn. Misschien zelfs zonder prik, al zou ik mezelf daarna wel afzonderen en laten testen...
Ik heb bij de eerste wedstrijd mijn eerste prik gehad, maar laat me ook wel testen voordat ik ga. Sta er verder net zo in als jij eigenlijk. Ik ben benieuwd of het stadion ook meteen uitverkocht raakt, of dat mensen toch wat huiverig zijn om te gaan.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Grasmat schreef: 28 jun 2021, 09:24
Josef Dettelbacher schreef: 28 jun 2021, 09:21

Ik zag hem toevallig voorbij komen onder dat debiele tweetje van die dansleraar.

Overigens een vraag aan de goed ingevoerde hier: ik ben vandaag aan de beurt voor de eerste prik. Niet dat ik mag kiezen, maar met welke prik zou ik mij het gelukkigst moeten prijzen? Pfizer of Moderna?
Maakt geen drol uit qua bescherming. Enige verschil is dat Moderna 14 dagen na de 2e prik volledig beschermt en Pfizer al na 7 dagen. Voor de rest is de werking en dekking nagenoeg hetzelfde.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... oronavirus
Ik vermoed dat zelfs die verschillen nieteens niet zo zwart-wit zijn, het is maar net wat onderzocht is... ik zou echt geen voorkeur hebben voor één van de 2.

Ik moest ook naar Helmond waar ze die dag in de ochtend met Moderna prikten, maar in de middag overgingen naar Pfizer.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik heb zaterdagmiddag Pfizer gekregen. Sinds gisterenavond en vanochtend flink wat krampen in het middenrif/maag. Iemand anders deze bijwerkingen? Ik pak vandaag even een dagje vrij.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Ardbeg schreef: 28 jun 2021, 10:40 Ik heb zaterdagmiddag Pfizer gekregen. Sinds gisterenavond en vanochtend flink wat krampen in het middenrif/maag. Iemand anders deze bijwerkingen? Ik pak vandaag even een dagje vrij.
Ik heb gisterenmiddag Pfizer gehad, maar heb enkel beetje spierpijn.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

FF bellen met je huisarts maar, Ardbeg.... maar had je vast al gedaan. Gezien de timing kan 't misschien ook een bijwerking van Oranje zijn ;)

Beterschap!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Grasmat schreef: 28 jun 2021, 09:36 Dan kan het Moderna worden:

https://www.ggdhvb.nl/nieuws/2021/05/Mo ... -Den-Bosch
Pfizer gekregen. 6 rijen Pfizer, 1 Moderna hier. Kan wellicht wisselen per dag/tijdstip.

Nog even 10 minuten zitten en ik ben er weer vandoor.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik behoor vanaf heden tot de Comirnaty clan zie ik, de amateurtak van de illuminati
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Ardbeg schreef: 28 jun 2021, 10:40 Ik heb zaterdagmiddag Pfizer gekregen. Sinds gisterenavond en vanochtend flink wat krampen in het middenrif/maag. Iemand anders deze bijwerkingen? Ik pak vandaag even een dagje vrij.
Ja, een vd (of toeval) bijwerkingen die ik ook heb ervaren.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Op weg naar nr 25 schreef: 28 jun 2021, 15:26
Ardbeg schreef: 28 jun 2021, 10:40 Ik heb zaterdagmiddag Pfizer gekregen. Sinds gisterenavond en vanochtend flink wat krampen in het middenrif/maag. Iemand anders deze bijwerkingen? Ik pak vandaag even een dagje vrij.
Ja, een vd (of toeval) bijwerkingen die ik ook heb ervaren.
Jullie zijn niet toevallig samen bij de shoarmaboer geweest?
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Brael schreef: 28 jun 2021, 15:32
Op weg naar nr 25 schreef: 28 jun 2021, 15:26

Ja, een vd (of toeval) bijwerkingen die ik ook heb ervaren.
Jullie zijn niet toevallig samen bij de shoarmaboer geweest?
Ik knap altijd enorm op van een durum döner extra vlees. Met name geestelijk.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Joe jullie worden weer bedankt. Nu heb ik honger.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Naar aanleiding van testen voor toegang het afgelopen weekend: Een overzichtje wat beter zou moeten volgens 3voor12.

https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overz ... edden.html
grasveld
Internationale topspeler
5
Berichten: 3017
Lid geworden op: 8 aug 2018

Recentelijk gevaccineerd met Janssen. Had niet verwacht dat ik er zoveel last van zou hebben qua bijwerkingen... :tear:

Maar goed, dat is hopelijk na een paar dagen weer overgewaaid.
Manolev25
Meervoudig international
4
Berichten: 1478
Lid geworden op: 11 sep 2019
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Bij mij hebben ze er vanmiddag Janssen ingeknald. Heb al Corona gehad dus ben benieuwd of ik er veel last van ga hebben. Viel me wel op dat er vanmiddag een aantal (jonge) mensen in rolstoelen werden afgevoerd en dat iemand ook echt alles onderkotste. Kan overigens ook gelegen hebben aan de warmte in de zaal :nerd:
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Nee, dat is gewoon de gepamperde jeugd van tegenwoordig. Kunnen niks meer hebben, watjes. :D
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Grasmat schreef: 28 jun 2021, 19:43 Nee, dat is gewoon de gepamperde jeugd van tegenwoordig. Kunnen niks meer hebben, watjes. :D
Daar stonden er gisteren een aantal van op een voetbalveld, als ik het goed heb😬
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Schijnt ook gewoon dat als je bijwerkingen krijgt van een vaccin, dat die van Janssen het ergste zijn.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Grasmat schreef: 28 jun 2021, 19:43 Nee, dat is gewoon de gepamperde jeugd van tegenwoordig. Kunnen niks meer hebben, watjes. :D
Dat klinkt wat populair maar dat is wel zo. Beetje snowflake gedrag. Ik heb een dag meegemaakt dat er 35 flauw zijn gevallen.
Toen de 70 plussers geprikt werden had je dit niet.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Alleen vielen die 70-plussers waarschijnlijk ook flauw toen ze net zo jong waren ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Maikel viel al flauw toen ie de naald zag en er nog niks ingespoten was…

Covid-19