Diego Armando Maradona

Landen, clubs, spelers en competities.
GOATZE
Regelmatige invaller
3
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV FCE

Kaarten:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

R.I.P GOAT
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

🐐

Schitterende docu op Amazon ook, beklemmend ook. Die man had nooit rust. Nu hopelijk wel.
#FreeGeneratie4
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Afbeelding
tijn0

Heeft de voetbalwereld ook een minuut stilgestaan toen Cruijff overleed? Waarom is men nu overal stil?
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Mercer attendeerde me op iets fraais: Maradona die in Eindhoven Lozano zag debuteren in de Eredivisie (en hem vast voor het eerst zal hebben zien spelen), spectaculaire wedstrijd waarin Lozano er misschien wel vier had kunnen maken als hij niet zo wild was geweest. Die pot zal hem allicht ook meteen serieus op de radar van Napoli hebben gezet. Vandaag - daags na het overlijden van de grote Diego - gooit Lozano de wedstrijd tegen Rijeka op slot door de 2-0 te maken. Dit kleine cirkeltje is ook rond. Ik kan zoiets kleins wel waarderen.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

'Maradona was woedend toen de Argentijnse bondscoach hem in 1978 niet opnam in de selectie voor het WK dat toen in Argentinië werd gehouden', vertelde voetbaljournalist Jan-Hermen de Bruijn donderdagochtend in West Wordt Wakker op Radio West. 'Hij was toen heel jong maar wel heel goed. De familie van Maradona heeft toen een Argentijnse vriend contact laten opnemen met Nederland, omdat hij graag voor een Nederlandse club wilde spelen. Vergis je niet, Nederland was toen de wereldtop. Er is toen contact opgenomen met Ajax, Feyenoord, Sparta en met Fred van Hal. Die was toen manager van FC Den Haag. Ik was in die tijd - overigens nooit betaald - assistent-manager, dus Fred en ik werkten samen. Fred heeft degene die hem aanbood aan de lijn gehad en notities gemaakt. De bedoeling was dat ik zou nagaan wat dit voor jongetje was, die Maradona.'

Maar uiteindelijk is het allemaal niet doorgegaan. 'Omdat Piet de Visser - dat was toen onze nieuwe trainer - had aangegeven dat hij aan Ton Wickel en Jos Jonker genoeg had als nieuwe aankopen.
Kijk hier hoor je Piet dan nooit over :lol:
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

2 van de 3 gasten die een selfie maakten met een dode Maradona zijn nu zelf omgelegd, door de Boca ultra’s. Tja, eigen schuld.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Een selfie maken met een dode is een prima excuus om vermoord te worden?
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Tja met het temperament in dat soort landen is het in ieder geval op zijn minst niet heel erg slim.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dat ben ik helemaal met je eens.
Maar het "eigen schuld'" gaat mij veel te ver.

Het is wel tekenend voor de waanzin rondom Maradona, zijn hele leven eigenlijk al.
Geen wonder dat hij los raakte van de realiteit.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ren Höek schreef: 28 nov 2020, 14:31 Een selfie maken met een dode is een prima excuus om vermoord te worden?
Verre van. Maar ik kan ook moeilijk zeggen dat PCGC ongelijk heeft als hij zegt "eigen schuld". Dat kunnen wij als Nederlanders waanzin vinden, in Argentinië is het gewoon vragen om een kogel als je dit soort respectloze fratsen uithaalt. Bizar als je erover nadenkt, maar zo werkt het helaas.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ren Höek schreef: 28 nov 2020, 14:31 Een selfie maken met een dode is een prima excuus om vermoord te worden?
Ja, 100%. Het zal je naaste zijn joh.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Een reactie voorspelbaar vinden (Ykhim) is m.i. nog iets anders dan deze goedkeuren (PCGC) ;)

Ik vind het eerlijk gezegd een feestje voor hersenlozen - dikke kans dat zowel degenen die menen een selfie te moeten maken als degenen die dat dan weer af menen te moeten straffen naaste familie van elkaar zijn.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
tijn0

PCGC schreef: 28 nov 2020, 14:15 2 van de 3 gasten die een selfie maakten met een dode Maradona zijn nu zelf omgelegd, door de Boca ultra’s. Tja, eigen schuld.
Waar heb je dit vandaan? De man is ontslagen, is alles wat ik lees. En ik heb vrij concrete zoektermen in Google getypt.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ik ga de links niet posten, maar ik heb die MvG look a like zelf uit een vuil container zien rollen.

Edit: Inmiddels wordt beweerd dat het fake news is, en dat filmpje blijkt uit maart te zijn, excuses!
#FreeGeneratie4
tijn0

Daarom fact-check ik 😜.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Het werd vanmorgen ook bij VI gemeld. Dat zou dan duiden op een goede bron. Maar het kwam uit de mond van Krabbendam, dan weet je dat je moet twijfelen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Het gezegde 'Over de doden niets dan goeds' is lichtelijk aan deze schrijver voorbij gegaan:

https://www.trouw.nl/opinie/maradona-is ... ce=twitter
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Marcel van Roosmalen slaat de spijker op zijn kop!

https://nos.nl/collectie/13851/video/23 ... m-maradona
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 30 nov 2020, 13:37 Marcel van Roosmalen slaat de spijker op zijn kop!

https://nos.nl/collectie/13851/video/23 ... m-maradona
Ik heb me in dit verhaal lang afzijdig gehouden, maar dit is het precies. Maradona had als voetballer twee dingen mee om zo'n status te krijgen: hij komt uit het super emotionele Argentinië, en hij heeft gespeeld bij het eveneens zeer emotionele Napoli. Was het een Zwitser geweest die bij pakweg Bayern Munchen of Liverpool had geschitterd, dan verwacht ik dat er een hele andere sfeer om hem heen hing.

Op voetballend gebied is er werkelijk niemand die zijn status miskent, maar op menselijk vlak is die man al sinds midden jaren 90 (misschien nog wel eerder, maar als 7 jarig jochie wist ik iig dat ie coke had gebruikt op het WK 1994) vakkundig bezit geweest zijn leven met een behoorlijk aantal jaren in te korten. Ik heb de afgelopen jaren maar weinig odes aan Maradona voorbij zien komen. Wél heel veel ridicule filmpjes en bizarre krantenartikelen. Om maar niet te spreken over de vreemde clubs waar ie nog even een clowneske coach speelde. Dat overemotionele gedoe nu van prominenten en andere televisiepersoonlijkheden, ik krijg er kotsneigingen van.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Diego Armando Maradona