Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Had echt niemand verwacht dit he? Man man buitenkansje zei Stewart, laat me niet lachen.Rick Karsdorp
-
- Vaste waarde in elftal
- 4
negentiendertien.nl - (300x250) - 1
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- Clubvoorkeur: PSV
Krijg je bijna medelijden mee, toch een emotie die je niet graag wil bij een speler. Dan hang je er al behoorlijk in.
-
Hatseflats
- Legende
- 5
-
Awards:
Is toch gewoon altijd van de zotte om een voetballer op 1 wedstrijd al af te schrijven?BarryBanaan schreef: 04 apr 2025, 14:49Visionairs zijn het.Grasmat schreef: 22 sep 2024, 19:15 Mensen die na zijn eerste wedstrijd op niveau in maanden al meteen oordelen. Koekoek.
- Deze gebruikers waarderen Hatseflats voor dit bericht (totaal 3):
- DonyellMalen • Grasmat • Ricardo Izecson Santos
- BarryBanaan
- Verbannen
- 1
- Clubvoorkeur: psv
Waarom?Hatseflats schreef: 04 apr 2025, 14:53Is toch gewoon altijd van de zotte om een voetballer op 1 wedstrijd al af te schrijven?
"De motoriek van een veteraan, toch opmerkelijk dat we hier blijkbaar heel de zomer mee bezig zijn geweest om te pushen voor zn transfervrije status. Als klein beetje bewegingskundige oogt zijn fysiek als iemand die er een behoorlijke poos met de pet naar gegooid heeft en is het vaak maar de vraag of dit terug komt, laat me graag verrassen want zijn persoonlijkheid valt me flink mee en hoop op wat "roestigheid" wat krankzinnig is voor een eind twintiger."
Deze constatering kan je prima maken na 1 wedstrijd, zelfs na een half uurtje op het trainingsveld was dit te constateren.
- Deze gebruikers waarderen BarryBanaan voor dit bericht:
- KiwiKees
-
- Vedette
- 6
“Dams kan er geen kut van”Hatseflats schreef: 04 apr 2025, 14:53Is toch gewoon altijd van de zotte om een voetballer op 1 wedstrijd al af te schrijven?

-
- Nationale topspeler
- 1
- Seizoenkaart: Vak AA
-
- Nationale topspeler
- 3
-
Awards:
-
SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
Awards:
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Snap de teleurstelling wel hoor, maar "clown" is nergens voor nodig. Ik denk dat Karsdorp zelf het meest teleurgesteld is. Je kan kritiek/woede beter op Earnie of de medische staff richten.
- Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht (totaal 2):
- DonyellMalen • SKERLA
- DonyellMalen
- Legende
- 4
-
SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
Awards:
- Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht:
- Johann Vogelaar
-
Juancho
- Mister PSV
- 7
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
Spelers, die bij ons rondliepen, terwijl ze eigenlijk met pensioen hadden moeten zijn?
-
Juancho
- Mister PSV
- 7
Onbegrijpelijke transfers. Vooraf al. En een schande qua transferbeleid voor/van PSV wat mij betreft.
- Deze gebruikers waarderen Juancho voor dit bericht (totaal 3):
- RicardoPepi9 • KiwiKees • FieseFriedrich
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Kluivert had met 3 doelpunten toch een belangrijke bijdrage in het kampioenschap van 2007. Vd Meyde kwam op voorspraak van Rutten, maar speelde geen minuut. Karsdorp heeft toch in 20 wedstrijden zijn opwachting gemaakt.Juancho schreef: 12 apr 2025, 20:51Onbegrijpelijke transfers. Vooraf al. En een schande qua transferbeleid voor/van PSV wat mij betreft.
Eigenlijk vind ik alleen Vd Meyde een schande. Die was al met pensioen.
- Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
- Grasmat
-
- Meervoudig international
- 6
Zo is het. Mede dankzij Party Pat kampioen op doelsaldoStandbeeld schreef: 12 apr 2025, 20:55Kluivert had met 3 doelpunten toch een belangrijke bijdrage in het kampioenschap van 2007. Vd Meyde kwam op voorspraak van Rutten, maar speelde geen minuut. Karsdorp heeft toch in 20 wedstrijden zijn opwachting gemaakt.Juancho schreef: 12 apr 2025, 20:51
Onbegrijpelijke transfers. Vooraf al. En een schande qua transferbeleid voor/van PSV wat mij betreft.
Eigenlijk vind ik alleen Vd Meyde een schande. Die was al met pensioen.

-
- Meervoudig international
- 4
Je hebt gelijkStandbeeld schreef: 12 apr 2025, 19:33Snap de teleurstelling wel hoor, maar "clown" is nergens voor nodig. Ik denk dat Karsdorp zelf het meest teleurgesteld is. Je kan kritiek/woede beter op Earnie of de medische staff richten.
- Deze gebruikers waarderen Raw85 voor dit bericht:
- Standbeeld
- Persepolis
- Vedette
- 7
-
Awards:
Waarvan je 1 "dubbel" kan tellen aangezien die ook het doelsaldo van Ajax met 1 goal verminderdeStandbeeld schreef: 12 apr 2025, 20:55
Kluivert had met 3 doelpunten toch een belangrijke bijdrage in het kampioenschap van 2007.