Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Met 8,5 punt achterstand kan het nog steeds natuurlijk.
Daarnaast is het wel lekker om een keertje geen JCS te spelen zodat we lekker uitgerust zijn voor de eerste ED wedstrijd. Wie weet nog een leuke extra oefenwedstrijd als het 28 graden is begin augustus zodat we de talentvolle spelers ook weer wat extra minuten kunnen geven in het Philips Stadion.
Ik heb veel tijd over deze week omdat ik al 12 podcasts heb geskipped of ga skippen.
11 Tinus schreef: 31 mar 2025, 12:57
Met 8,5 punt achterstand kan het nog steeds natuurlijk.
Daarnaast is het wel lekker om een keertje geen JCS te spelen zodat we lekker uitgerust zijn voor de eerste ED wedstrijd. Wie weet nog een leuke extra oefenwedstrijd als het 28 graden is begin augustus zodat we de talentvolle spelers ook weer wat extra minuten kunnen geven in het Philips Stadion.
Ik heb veel tijd over deze week omdat ik al 12 podcasts heb geskipped of ga skippen.
Vooropgesteld, ik ken de kwaliteiten van Liam niet maar zo’n contractmoment, onder toeziend oog van papa Ruud, stemt me gelukkig. Blij dat Van Nistelrooij senior, via zoon Liam, extra bij onze mooie club betrokken blijft. Ruud = PSV en hopelijk gaat Liam een mooie toekomst tegemoet bij ons.