Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Vermakelijke race idd! Maar wat is die Red Bull een tractor zeg... Max was ook helemaal over de zeik. Ik kan me niet voorstellen dat hij volgend jaar nog in een Red Bull rijdt.Formule 1
negentiendertien.nl - (300x250) - 1
-
- Legende
- 5
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Max heeft toch een clausule in zijn contract waarbij ie weg kan als de auto niet om het kampioenschap kan strijden? Waar zou ie dan heen moeten? Ferrari, Mclaren en Mercedes zijn alle stoelen bezet. Enige die ik graag zou willen zien opflikkeren is die Russell.
-
SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
Awards:
Aston Martin, vanwege Newey en Honda. Maar die auto is nóg slechterRIO schreef: 14 apr 2025, 02:17 Max heeft toch een clausule in zijn contract waarbij ie weg kan als de auto niet om het kampioenschap kan strijden? Waar zou ie dan heen moeten? Ferrari, Mclaren en Mercedes zijn alle stoelen bezet. Enige die ik graag zou willen zien opflikkeren is die Russell.

-
- Bankzitter
- 1
- Clubvoorkeur: PSV
-
Awards:
Max gaat ongetwijfeld kijken waar hij volgend jaar het beste kan zijn. Nieuw regels rondom de motor dus de rangorde kan volkomen anders zijn. Zowel Antonelli en Russell hebben volgens mij een aflopen contract dus er zou altijd plek gecreëerd kunnen worden. En Stroll Sr zou Max maar wat graag adopteren
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- 7
- Clubvoorkeur: Ja
Dat zie ik nog wel gebeuren ook, ik hoop er iig op. Ferrari heeft voorlopig al hun geld op Hamilton gezet, McLaren blijft denk ik volhouden aan het duo Norris-Piastri maar Toto Wolff is fan van Verstappen en wil altijd de aller aller beste hebben, want die heeft hij met Hamilton jarenlang gehad. En ik zou Verstappen - Antonelli een heerlijk rijdersduo vinden. En met het nieuwe motorreglement ga je bij Mercedes denk ik weer de beste motor vinden.RIO schreef: 14 apr 2025, 02:17 Max heeft toch een clausule in zijn contract waarbij ie weg kan als de auto niet om het kampioenschap kan strijden? Waar zou ie dan heen moeten? Ferrari, Mclaren en Mercedes zijn alle stoelen bezet. Enige die ik graag zou willen zien opflikkeren is die Russell.
Als Red Bull het weet om te keren zal hij blijven, want die loyaliteit is er wel, ook al zijn er wel veel key-players om hem heen weggevallen, maar als het seizoen zo door blijft gaan als nu dan gaat hij naar andere aanbiedingen luisteren.
Aston Martin wordt ook altijd als serieuze optie genoemd maar toch denk ik dat het voor zo'n team lastig is om aan de top te komen én te blijven.
-
Ren Höek
- Legende
- 6
Toto is inderdaad zwaar fan van Max (logisch ook), die aarzelt geen seconde als hij Max kan binnen halen. Dan is Russell zonder nadenken zo buiten gewerkt
Aston Martin kan ook een optie zijn, dankzij Newey en heel veel geld, maar die zullen voorlopig nog geen top zijn. En dat zal Max wel eisen, anders kan hij net zo goed bij RBR blijven.
Oftewel, Mercedes lijkt duidelijk de grootste kanshebber. Als Max wil vertrekken, wat natuurlijk afwachten is.

Aston Martin kan ook een optie zijn, dankzij Newey en heel veel geld, maar die zullen voorlopig nog geen top zijn. En dat zal Max wel eisen, anders kan hij net zo goed bij RBR blijven.
Oftewel, Mercedes lijkt duidelijk de grootste kanshebber. Als Max wil vertrekken, wat natuurlijk afwachten is.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Legende
- 5
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ik zou hem ook graag met Toto Wolff zien, lijkt mij een uitstekende combinatie en dan die Russell eruit tiefen. Aston Martin gaat hem niet worden. Kijk nou naar Sainz nu, die gaat nooit meer een GP winnen. Het zal Max niet meer om geld gaan (alhoewel Mercedes veel kan betalen, die besparen nu enorm veel geld met Antonelli ipv Hamilton). Misschien kijkt Max het nog even aan bij RB, maar die clausule is toch wel sus.Sensation schreef: 14 apr 2025, 09:17Dat zie ik nog wel gebeuren ook, ik hoop er iig op. Ferrari heeft voorlopig al hun geld op Hamilton gezet, McLaren blijft denk ik volhouden aan het duo Norris-Piastri maar Toto Wolff is fan van Verstappen en wil altijd de aller aller beste hebben, want die heeft hij met Hamilton jarenlang gehad. En ik zou Verstappen - Antonelli een heerlijk rijdersduo vinden. En met het nieuwe motorreglement ga je bij Mercedes denk ik weer de beste motor vinden.RIO schreef: 14 apr 2025, 02:17 Max heeft toch een clausule in zijn contract waarbij ie weg kan als de auto niet om het kampioenschap kan strijden? Waar zou ie dan heen moeten? Ferrari, Mclaren en Mercedes zijn alle stoelen bezet. Enige die ik graag zou willen zien opflikkeren is die Russell.
Als Red Bull het weet om te keren zal hij blijven, want die loyaliteit is er wel, ook al zijn er wel veel key-players om hem heen weggevallen, maar als het seizoen zo door blijft gaan als nu dan gaat hij naar andere aanbiedingen luisteren.
Aston Martin wordt ook altijd als serieuze optie genoemd maar toch denk ik dat het voor zo'n team lastig is om aan de top te komen én te blijven.
-
- Nationale topspeler
- 2
- Seizoenkaart: Vak L
Toto die slachtoffert inderdaad met alle liefde Russel voor Verstappen. Al vind ik Russel echt een top begin van het seizoen rijden, echt knap wat die laat zien.Ren Höek schreef: 14 apr 2025, 10:50 Toto is inderdaad zwaar fan van Max (logisch ook), die aarzelt geen seconde als hij Max kan binnen halen. Dan is Russell zonder nadenken zo buiten gewerkt![]()
Voor AM is er op dit moment geen enkele reden om de auto van dit jaar nog (veel) verder door te ontwikkelen. Ik verwacht dat die zich nu al op de regelementwijzigingen van volgend jaar richten.
Met een Mercedes moter en alle kennis (want buiten Newey zijn er meerdere grote namen naar AM gegaan) ben ik wel erg benieuwd naar AM volgend jaar en sluit ik zeker niet uit dat die sneller dan Red Bull gaan zijn.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- 7
- Clubvoorkeur: Ja
-
- Nationale topspeler
- 2
- Seizoenkaart: Vak L
Vind onze Carlitos ook nog wat tegenvallen in de Williams, of is Albon gewoon zo goed? Ook lastig te zeggen na 4 races.
-
Heruone
- Lid scoutingsteam
- 7
Norris laat ook weer eens zien waarom hij geen kampioensmateriaal is. Op dit soort momenten kan je niet choken.
Freelance analist - VI Pro | 19.13 Podcast
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford