Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Grasmat schreef: 14 apr 2025, 22:07
Volendam weer terug. Gaaaaaap
En volgend jaar er meteen weer uit. Doe een keer een leuke club terug erin ofzo.
Dat is best moeilijk, want zoveel leuke clubs heeft de KKD niet. De Graafschap, Cambuur, Eindhoven en Helmond Sport en dan heb je ze wel gehad. En dan neem ik het nog ruim, want die laatste twee vind ik alleen leuk omdat ik die graag een keer in de eredivisie zou willen zien.
Grasmat schreef: 14 apr 2025, 22:07
Volendam weer terug. Gaaaaaap
En volgend jaar er meteen weer uit. Doe een keer een leuke club terug erin ofzo.
Dat is best moeilijk, want zoveel leuke clubs heeft de KKD niet. De Graafschap, Cambuur, Eindhoven en Helmond Sport en dan heb je ze wel gehad. En dan neem ik het nog ruim, want die laatste twee vind ik alleen leuk omdat ik die graag een keer in de eredivisie zou willen zien.
ADO en Vitesse horen qua achterland en stadion eigenlijk gewoon in de Eredivisie. Even los van de andere problemen. De Graafschap en Cambuur zijn wel leuk qua entourage en beleving, maar zijn net als Volendam ook clubs die niet constant genoeg zijn om reguliere eredivisieclubs te zijn. Maar goed, dat valt voor veel clubs te zeggen. Roda was dat ooit ook gewoon.