Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Denk dat PSV probeert de focus op de competitie en het behouden van de 2e plek te houden. Zou me niet verbazen dat er intern al lang duidelijkheid is dat meerdere spelers (naast Benitez en Boscagli) gaan vertrekken of niet verlengen, maar dit voorlopig niet communiceertEarnest Stewart
-
- Basisspeler
- 4
- Seizoenkaart: Vak SS
- Clubvoorkeur: PSV
negentiendertien.nl - (300x250) - 1
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Bij een vertrek is dat logisch, dat zorgt voor onrust inderdaad. Maar een verlenging, dat is positief, dus kan men ook op dit moment al aankondigen, lijkt me.DE MADERA 76 schreef: 14 apr 2025, 16:26 Denk dat PSV probeert de focus op de competitie en het behouden van de 2e plek te houden. Zou me niet verbazen dat er intern al lang duidelijkheid is dat meerdere spelers (naast Benitez en Boscagli) gaan vertrekken of niet verlengen, maar dit voorlopig niet communiceert
-
- Legende
- 7
Ik denk eerder dat de spelers zich focust op de competitie en PSV lekker laten wachten. PSV is de vragende partij en niet meer de eisende partij zoals Elfrink al eerder schreef in zijn artikel.DE MADERA 76 schreef: 14 apr 2025, 16:26 Denk dat PSV probeert de focus op de competitie en het behouden van de 2e plek te houden. Zou me niet verbazen dat er intern al lang duidelijkheid is dat meerdere spelers (naast Benitez en Boscagli) gaan vertrekken of niet verlengen, maar dit voorlopig niet communiceert
-
- Legende
- 7
Inderdaad. Het is een 'perfect storm; geworden.Menno1 schreef: 14 apr 2025, 16:48Ik denk eerder dat de spelers zich focust op de competitie en PSV lekker laten wachten. PSV is de vragende partij en niet meer de eisende partij zoals Elfrink al eerder schreef in zijn artikel.DE MADERA 76 schreef: 14 apr 2025, 16:26 Denk dat PSV probeert de focus op de competitie en het behouden van de 2e plek te houden. Zou me niet verbazen dat er intern al lang duidelijkheid is dat meerdere spelers (naast Benitez en Boscagli) gaan vertrekken of niet verlengen, maar dit voorlopig niet communiceert
Als spelers daadwerkelijk vertrekken (zoals Mauro, Peresic, Ledezma, De Jong) lekt dat altijd wel ergens uit. Bij PSV zelf valt dat wel mee maar er is ook nog een zaakwaarnemer(s) en een club waar spelers naar toe gaan.
-
- Legende
- 7
We gaan het wel zien over een paar weken. Ik denk eigenlijk dat ze allemaal vertrekken, dan kan het alleen maar meevallen. Wellicht dat een Ledezma, bij gebrek aan aantrekkelijke opties, wel blijft.koetje schreef: 14 apr 2025, 17:08Inderdaad. Het is een 'perfect storm; geworden.Menno1 schreef: 14 apr 2025, 16:48
Ik denk eerder dat de spelers zich focust op de competitie en PSV lekker laten wachten. PSV is de vragende partij en niet meer de eisende partij zoals Elfrink al eerder schreef in zijn artikel.
Als spelers daadwerkelijk vertrekken (zoals Mauro, Peresic, Ledezma, De Jong) lekt dat altijd wel ergens uit. Bij PSV zelf valt dat wel mee maar er is ook nog een zaakwaarnemer(s) en een club waar spelers naar toe gaan.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Ledezma kan juist ultiem profiteren van zijn huidige seizoen; zo’n jaar gaat ‘ie niet snel meer hebben. Kon al voor miljoenen tekenen bij Chivas, was laatst het nieuws. Die zie ik júist vertrekken. Ideale kans voor hem.
-
11 Tinus
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
-
Awards:
Bij Ledezma is er sowieso wel de vraag in hoeverre hij toekomst ziet in het rechtsback zijn. Want bij PSV op het middenveld is er 0 ruimte, ook niet als er 4 geblesseerd zijn, en als hij het niet zo leuk vindt om rechtsback te spelen dan kan hij volgens mij ook beter een andere stap maken. Ik zou het nog steeds matig vinden als PSV in hem een back-up rechtsback ziet maar inmiddels maak ik ook genoeg rekensommetjes waarbij er toch relatief weinig geld is voor al die veranderingen. En ik heb liever een Ledezma dan een nieuwe Karsdorpkoopjeshoek speler. Van de andere kant moet het toch verdorie mogelijk zijn om ergens een (back-up) rechtsback te vinden die geen 6 a 10 miljoen euro kost.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Grote kans inderdaad.
Desnoods huur je bijv een Hector Fort van Barcelona als er zich volgend jaar geen jeugdspeler op de rechtsback aandient. Dest als 1e back en zo’n type erachter. Je kan geen 12 spelers gaan kopen dus 1 a 2 jongens huren is dan wel een optie.11 Tinus schreef: 14 apr 2025, 17:30Van de andere kant moet het toch verdorie mogelijk zijn om ergens een (back-up) rechtsback te vinden die geen 6 a 10 miljoen euro kost.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Yep, en daarnaast ook wel iets wat à la Earnie is. Heeft ‘ie eerder met Tillman en Dest gedaan: spelers huren met optie tot koop van de grootste clubs (in hun geval Barça en Bayern).
-
- Lid scoutingsteam
- 6
-
psvgouda
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak P
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Jerdy Schouten
-
- Legende
- 5
https://www.ed.nl/psv/sterk-begonnen-bi ... ~a1efe707/
De afgelopen periode is er nogal wat onzekerheid bij de club ontstaan, zowel in de A-selectie als bij de jeugdopleiding. Ook daar liepen veel contracten af, iets wat voorheen tamelijk ongewoon was. PSV wil aan de jeugdkant licht inkrimpen qua spelersbestand, dus dat speelt ook mee.
Oeps, foutje bedankt! Wéér een talent transfervrij weg en dan ook nog eens een prima verdediger die zeldzaam zijn in Eindhoven.Maar dat talenten soms zomaar kunnen weglopen nadat ze in een enkel geval zelfs al in het eerste elftal debuteerden (Samuel Gomez van Hoogen), blijft opmerkelijk.
-
Hatseflats
- Legende
- 5
-
Awards:
De jeugd is toch van Jan VOH en heeft dan ook weinig tot niets met Earnie te maken.
Maargoed, ik denk ook dat PSV ophoudt met bestaan.
Maargoed, ik denk ook dat PSV ophoudt met bestaan.
- Deze gebruikers waarderen Hatseflats voor dit bericht:
- Ricardo Izecson Santos
-
SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
Awards:
Dit is toch niet definitief toch?Madueke schreef: 17 apr 2025, 22:07 https://www.ed.nl/psv/sterk-begonnen-bi ... ~a1efe707/De afgelopen periode is er nogal wat onzekerheid bij de club ontstaan, zowel in de A-selectie als bij de jeugdopleiding. Ook daar liepen veel contracten af, iets wat voorheen tamelijk ongewoon was. PSV wil aan de jeugdkant licht inkrimpen qua spelersbestand, dus dat speelt ook mee.Oeps, foutje bedankt! Wéér een talent transfervrij weg en dan ook nog eens een prima verdediger die zeldzaam zijn in Eindhoven.Maar dat talenten soms zomaar kunnen weglopen nadat ze in een enkel geval zelfs al in het eerste elftal debuteerden (Samuel Gomez van Hoogen), blijft opmerkelijk.
-
SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
Awards:
Dit is ook wel opvallend trouwens:
De technisch directeur van PSV wordt door kopstukken uit de ring rond PSV getypeerd als iemand die heel duidelijk met een opdracht naar buiten moet worden gestuurd. Is dat gebeurd, dan zat Stewart zijn tanden in een zaak en laat hij niet meer los. Dat zou er op kunnen duiden dat binnen PSV wellicht nóg duidelijker gecommuniceerd zou moeten worden richting de ‘td’.
-
- Nationale topspeler
- 2
- Seizoenkaart: Vak L
Ik heb geen pro, maar staat er verder niks bij met context?SKERLA schreef: 18 apr 2025, 08:31 Dit is ook wel opvallend trouwens:
De technisch directeur van PSV wordt door kopstukken uit de ring rond PSV getypeerd als iemand die heel duidelijk met een opdracht naar buiten moet worden gestuurd. Is dat gebeurd, dan zat Stewart zijn tanden in een zaak en laat hij niet meer los. Dat zou er op kunnen duiden dat binnen PSV wellicht nóg duidelijker gecommuniceerd zou moeten worden richting de ‘td’.
Het ED schrijft dit echt niet zomaar op, dit is wel iets wat zal leven binnen PSV dan.
-
mr.top
- Vedette
- 5
Context is hier ook niet nodig. Er wordt in feite gewoon opgeschreven dat onze geliefde technisch directeur weinig eigen initiatief toont en aangestuurd moet worden.AndreOoijer schreef: 18 apr 2025, 08:33Ik heb geen pro, maar staat er verder niks bij met context?
Het ED schrijft dit echt niet zomaar op, dit is wel iets wat zal leven binnen PSV dan.
- MC Hammer
- Meervoudig international
- 1
Niet een man met een visie, dus. Op zich prima, maar dan vind ik de positie "technisch directeur" wel wat zwaar, als je sec gegeven taken uitvoert.SKERLA schreef: 18 apr 2025, 08:31 Dit is ook wel opvallend trouwens:
Hammertime!
-
Joenepsv
- Legende
- 7
-
Awards:
Bijzondere quote inderdaad. Je zou denken dat de TD van PSV zelf de opdrachten verstrekt en een visie uitrolt. Dit duidt wel een beetje de chaos in de laatste drie transferperiodes. Van buitenaf lijkt het ook alsof hij zijn zaakjes niet op orde heeft als er iets gebeurd wat hij niet heeft voorzien. Zie de Vertessen saga en het halen van Karsdorp en Malacia als voorbeeld.SKERLA schreef: 18 apr 2025, 08:31 Dit is ook wel opvallend trouwens:
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Klinkt als een vechter, maar ook iemand waarbij het inzicht/overzicht zo nu en dan ontbreekt. Hopelijk is hij niet te beïnvloedbaar.SKERLA schreef: 18 apr 2025, 08:31 Dit is ook wel opvallend trouwens:
-
- Basisspeler
- 4
- Seizoenkaart: Vak SS
Is best wel een behoorlijke diskwalificatie voor een TD van een grote voetbalclub. Blijkbaar heeft hij in de eerste periode een boodschappenlijst gehad die al was samengesteld, terwijl het zelf opstellen van de lijst moeilijker ismr.top schreef: 18 apr 2025, 08:36Context is hier ook niet nodig. Er wordt in feite gewoon opgeschreven dat onze geliefde technisch directeur weinig eigen initiatief toont en aangestuurd moet worden.AndreOoijer schreef: 18 apr 2025, 08:33
Ik heb geen pro, maar staat er verder niks bij met context?
- Deze gebruikers waarderen DE MADERA 76 voor dit bericht:
- DaveB
-
- Jeugdinternational
- 4
- Seizoenkaart: Vak TT
Dan is de simpele conclusie dat Stewart te licht is voor zijn functie.DE MADERA 76 schreef: 18 apr 2025, 09:06Is best wel een behoorlijke diskwalificatie voor een TD van een grote voetbalclub. Blijkbaar heeft hij in de eerste periode een boodschappenlijst gehad die al was samengesteld, terwijl het zelf opstellen van de lijst moeilijker ismr.top schreef: 18 apr 2025, 08:36
Context is hier ook niet nodig. Er wordt in feite gewoon opgeschreven dat onze geliefde technisch directeur weinig eigen initiatief toont en aangestuurd moet worden.
-
Hatseflats
- Legende
- 5
-
Awards:
Als de opdracht voor komende zomer is om alleen maar toppers binnen te halen, dan komt het toch allemaal goed? ;-)
-
- Nationale topspeler
- 2
- Seizoenkaart: Vak L
Vind Rik ook sinds een week of 2 een beetje gedraaid richting Stewart. Met artikelen, in de podcast. Het is veel kritischer dan daarvoor, alsof er iets is veranderd. Heb het idee dat Stewart intern echt wel onder druk staat.
- Deze gebruikers waarderen AndreOoijer voor dit bericht:
- Menno1