Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Waar spelen ze nu
-
- Vedette
- 3
- Clubvoorkeur: PSV
- Deze gebruikers waarderen Rikkert1234 voor dit bericht (totaal 4):
- Ardbeg • Bromalho • Vakkie-V • FieseFriedrich
negentiendertien.nl - (300x250) - 1
- DonyellMalen
- Legende
- 4
-
- Meervoudig international
- 7
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Opvallend carrièreverloop. Ooit heb je van die spelers die in de jeugd geweldig zijn en dat dan opeens de ontwikkeling niet doorzet. Zonde. Maar misschien alsnog leuk voor Peeters dat hij een enigzins avontuurlijke carrière eruit heeft kunnen persen.
VV Union heb ik vruuger overigens nog weleens tegen gespeeld in de jeugd. Hadden een prima jeugd met geregeld de nodige afvallers van NEC.
VV Union heb ik vruuger overigens nog weleens tegen gespeeld in de jeugd. Hadden een prima jeugd met geregeld de nodige afvallers van NEC.
- VeresRivne
- Vedette
- 6
Probleem met Peeters is dat hij nogal over het paard getild was op mentaal vlak. Ging van PSV naar Ajax, toen Real waar Zidane de familie rondleiden en een mooi praatje hield. Daarmee dachten ze dat hij ook een echte superster zou worden, maar Real brengt qua jeugd ook niet enorm veel meer toptalent voort dan PSV of Ajax.Standbeeld schreef: 22 feb 2025, 14:56 Opvallend carrièreverloop. Ooit heb je van die spelers die in de jeugd geweldig zijn en dat dan opeens de ontwikkeling niet doorzet. Zonde. Maar misschien alsnog leuk voor Peeters dat hij een enigzins avontuurlijke carrière eruit heeft kunnen persen.
Toen kwam de mentale setback, en hij werd er bij VVV al snel uitgegooid vanwege een slechte mentaliteit.
Werken verslaat talent als talent er niet hard voor werkt
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Meervoudig international
- 3
- Seizoenkaart: Vak H
-
- Regelmatige invaller
- 1
- Favoriete speler: Phillip Cocu
-
- Regelmatige invaller
- 1
- Favoriete speler: Phillip Cocu
- Deze gebruikers waarderen Dai Ragazzi voor dit bericht:
- Tijn
-
- Nationale topspeler
- 2
- Seizoenkaart: Vak L
- DonyellMalen
- Legende
- 4
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Is geen fijne periode voor die jongen geweest. Werd destijds overal uitgelachen door zijn overgewicht. Mooi om te zien dat hij nu gelukkig is in het leven.Een échte doorbraak kwam er in Eindhoven niet, hoewel Zeefuik wel tot 18 duels kwam. Na verhuurperiodes bij FC Omniworld en NEC kocht FC Groningen hem over. ,,Ik heb daar best een mooie periode gehad hoor, maar ik had wel stress omdat ik zwaarder werd en mensen daar ook steeds meer over begonnen. Later is gebleken dat ik een lichamelijk probleem heb en voedsel anders verteer dan andere topsporters. Ik had er alles voor over om voetballer te zijn, maar helaas is me dit overkomen. Mijn schildklier en alvleesklier werkten niet goed.”
https://www.ed.nl/psv/genero-zeefuik-we ... ~a182471f/
- Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
- Johann Vogelaar
-
- Vaste waarde in elftal
- 3
Is dat dezelfde aandoening waar Götze last van heeft?Standbeeld schreef: 05 apr 2025, 09:55Is geen fijne periode voor die jongen geweest. Werd destijds overal uitgelachen door zijn overgewicht. Mooi om te zien dat hij nu gelukkig is in het leven.Een échte doorbraak kwam er in Eindhoven niet, hoewel Zeefuik wel tot 18 duels kwam. Na verhuurperiodes bij FC Omniworld en NEC kocht FC Groningen hem over. ,,Ik heb daar best een mooie periode gehad hoor, maar ik had wel stress omdat ik zwaarder werd en mensen daar ook steeds meer over begonnen. Later is gebleken dat ik een lichamelijk probleem heb en voedsel anders verteer dan andere topsporters. Ik had er alles voor over om voetballer te zijn, maar helaas is me dit overkomen. Mijn schildklier en alvleesklier werkten niet goed.”
-
- Vaste waarde in elftal
- 4
-
Awards:
- Johann Vogelaar
- Bankzitter
- Favoriete speler: Romario
-
Awards:
Bij Götze is het myopathie, dat is iets anders dacht ik.FTS schreef: 05 apr 2025, 10:34Is dat dezelfde aandoening waar Götze last van heeft?Standbeeld schreef: 05 apr 2025, 09:55
Is geen fijne periode voor die jongen geweest. Werd destijds overal uitgelachen door zijn overgewicht. Mooi om te zien dat hij nu gelukkig is in het leven.
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Dat weet ik niet. In het stuk is verder alleen te lezen dat Zeefuik er medicijnen voor heeft gekregen en dat het daardoor nu goed met hem gaat.FTS schreef: 05 apr 2025, 10:34Is dat dezelfde aandoening waar Götze last van heeft?Standbeeld schreef: 05 apr 2025, 09:55
Is geen fijne periode voor die jongen geweest. Werd destijds overal uitgelachen door zijn overgewicht. Mooi om te zien dat hij nu gelukkig is in het leven.
- Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
- FTS
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- 7
- Clubvoorkeur: Bookhouse Boys
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Hij werkt bij ajax, dus dat laatste kan helemaal niet.Standbeeld schreef: 05 apr 2025, 10:50Dat weet ik niet. In het stuk is verder alleen te lezen dat Zeefuik er medicijnen voor heeft gekregen en dat het daardoor nu goed met hem gaat.
Ik heb als hobby het knappen van dieren. Vandaag een uiltje, morgen een steenmarter.
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- 7
- Clubvoorkeur: Bookhouse Boys
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Zijn achterste speelt nu bij ajax met nummer 9 en Brobbey op het shirt.Revolinho schreef: 05 apr 2025, 13:06 Zonde dat ze dat toen niet hebben ontdekt. Zijn achterste toen had gewoon een eigen paspoort kunnen hebben.
Ik heb als hobby het knappen van dieren. Vandaag een uiltje, morgen een steenmarter.