Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Als het een beetje meezit hebben Utrecht, AZ, Twente en Feyenoord allemaal puntverlies dit weekend. Dan komt directe plaatsing CL een stuk dichterbij. Heel benieuwd of ze het kunnen vasthouden, maar gisteren was het spel in ieder geval niet slecht.
deninho32 schreef: 16 mar 2025, 07:08
Als het een beetje meezit hebben Utrecht, AZ, Twente en Feyenoord allemaal puntverlies dit weekend. Dan komt directe plaatsing CL een stuk dichterbij. Heel benieuwd of ze het kunnen vasthouden, maar gisteren was het spel in ieder geval niet slecht.
Jij hebt t kampioenschap echt volledig opgegeven hè
Elke weldenkende psv supporter hoopt toch op puntverlies van Ajax tegen AZ of ben ik nou gek
Volgende week is de kampioenswedstrijd. Je kan de spanning nu al voelen. Normaal gesproken win je die gewoon en dan is het hele restant van de competitie heel spannend. Bovendien zullen alle media Ajax compleet afzagen als het nog maar 2 punten is na volgend weekend, en dan met namen Farioli. Dat wordt nog lachen.
Kezmania schreef: 16 mar 2025, 07:58
Volgende week is de kampioenswedstrijd. Je kan de spanning nu al voelen. Normaal gesproken win je die gewoon en dan is het hele restant van de competitie heel spannend. Bovendien zullen alle media Ajax compleet afzagen als het nog maar 2 punten is na volgend weekend, en dan met namen Farioli. Dat wordt nog lachen.
Kezmania schreef: 16 mar 2025, 07:58
Interlandbreak is normaal vreselijk, maar nu met een aantal overbelaste spelers en terugkerende spelers is het eigenlijk wel ideaal. Nu hopen dat Ajax punten verliest straks en we hebben twee weken iets om naar uit te kijken.
de 0 gehouden. Bosz werd weer eens boos over dat het niet 3-0 maar 13-0 had moeten zijn.
Bosz beloonde Babadi voor de goeie pot tegen Arsenal met basisplaats.
Kaarten in eigen hand om het verschil met ajax 3 punten te maken.
8 verliespunten voor op de voorronde CL-plek, dus een heel goed weekend voor PSV. Die 2e plek mag eigenlijk niet meer worden weggegeven, maar goed dit seizoen kan het zomaar weer mislopen.
deninho32 schreef: 17 mar 2025, 11:10
8 verliespunten voor op de voorronde CL-plek, dus een heel goed weekend voor PSV. Die 2e plek mag eigenlijk niet meer worden weggegeven, maar goed dit seizoen kan het zomaar weer mislopen.
Misschien dit bericht even verplaatsen naar het negatieve supporters topic?
Verkeerde topic . Dit is een post met een sneertje dat we volgens jou (net als de komende 25 jaar), kansloos zijn voor de titel.
Misschien dit bericht even verplaatsen naar het negatieve supporters topic?
Nee, ik ben juist uitermate positief over het afgelopen weekend. Dat dat geen garantie geeft voor het verloop is dit seizoen wel redelijk duidelijk.
- Weinig spelers die uitvliegen voor die kut interlands
- Minder kans op blessures
- Dest/Tillman kunnen opgetraind worden
- Een extra oefenpotje spelen voor ritme
- Voor het eerst sinds de winterstop tijd om écht te trainen
- Luuk kan weer beetje opfrissen
- Lucas wellicht een keer een wedstrijdje spelen
- Zonnetje gaat weer schijnen, lekker Boszballen
- Ajax heeft ons weer een stukje hoop en geloof gegeven
- Bij winst tegen Ajax en geen verlies in de Kuip is plek 2 wel veilig
Ik zou wel eens willen weten wat de kosten van een kampioenschap voor Ajax zijn. Volgens mij hebben ze met die prestatiecontracten namelijk wel een flinke financiële verplichting geschept richting zichzelf.
Voor PSV geldt het omgekeerde natuurlijk, de bonussen voor een kampioenschap hoef je niet uit te keren maar de inkomsten van de CL pak je wel.
Ik kijk wel uit naar volgend seizoen, misschien eens een Amerikaanse coach proberen
Skuddem schreef: 30 mar 2025, 16:37
Ik zou wel eens willen weten wat de kosten van een kampioenschap voor Ajax zijn. Volgens mij hebben ze met die prestatiecontracten namelijk wel een flinke financiële verplichting geschept richting zichzelf.
Voor PSV geldt het omgekeerde natuurlijk, de bonussen voor een kampioenschap hoef je niet uit te keren maar de inkomsten van de CL pak je wel.
Ik kijk wel uit naar volgend seizoen, misschien eens een Amerikaanse coach proberen