Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
11 Tinus schreef: 17 feb 2025, 17:41
Het is geen vervanger van Boscagli maar van Ramalho/ABK. Die vervanger van Boscagli moet absoluut nog gehaald worden.
Psv heeft er een aardig prijsje voor betaald dus mag wel verwachten dat het op de lange termijn gewoon de vervanger voor Bosca is
11 Tinus schreef: 17 feb 2025, 17:41
Het is geen vervanger van Boscagli maar van Ramalho/ABK. Die vervanger van Boscagli moet absoluut nog gehaald worden.
PSV heeft er een aardig prijsje voor betaald dus mag wel verwachten dat het op de lange termijn gewoon de vervanger voor Bosca is
PSV betaalde 2x zoveel voor Lozano als backup omdat je gewoon 3 goede spelers voor 2 posities nodig hebt. En ik tel Obispo niet mee als goede speler dus er moet absoluut nog een extra basiswaardige verdediger bij die tenminste als LCV kan spelen en dan klopt het wel met Obispo, Nagao en Flamingo.
PSV heeft er een aardig prijsje voor betaald dus mag wel verwachten dat het op de lange termijn gewoon de vervanger voor Bosca is
PSV betaalde 2x zoveel voor Lozano als backup omdat je gewoon 3 goede spelers voor 2 posities nodig hebt. En ik tel Obispo niet mee als goede speler dus er moet absoluut nog een extra basiswaardige verdediger bij die tenminste als LCV kan spelen en dan klopt het wel met Obispo, Nagao en Flamingo.
Wat een domme jongen, die Utrecht in de laatste minuten zou je nog als foutje kunnen bestempelen. Maar deze gast heeft werkelijk geen idee. Obispo is slimmer..
Deze man kan er werkelijk helemaal niks van, wat een absurde ondergrens tikt hij aan zeg. Met hem enkele anderen maar goed, had hoop dat dit iets was - bij Ledezma heb ik dat bijvoorbeeld al lang opgegeven.
Ik zou hem niet na 1 slechte pot helemaal afschrijven. Wa gullie?
Alsof alle ervaren krachten wel lekker prima speelden. Moet nog veel leren maar deelt nu gewoon in de algehele malaise. Geef die jongen een eerlijke kans.
Grasmat schreef: 04 mar 2025, 23:13
Ik zou hem niet na 1 slechte pot helemaal afschrijven. Wa gullie?
Alsof alle ervaren krachten wel lekker prima speelden. Moet nog veel leren maar deelt nu gewoon in de algehele malaise. Geef die jongen een eerlijke kans.
Het was ook een belachelijke taak. Heel PSV lag op z'n gat en vervolgens moet Nagalo de hele tijd toekijken hoe er drie man op hem afgestormd komen. Later kwam Karsdorp er ook nog eens bij en die had je net zo goed een Arsenal-shirtje kunnen aantrekken. Al had je Rüdiger ingebracht: dan is er echt weinig eer te behalen hoor.
Niet vergeten dat hij nog vrij jong is. Zit veel potentie in, moet echt nog zijn ritme vinden. Maar wat ik tot nu zie, is wel behoorlijk. Puur verdedigend kan ik hem nog niet beoordelen, maar hij heeft wel enorme vechtlust.
Ik hoop wel dat ie nog wat meer voetbalintellect gaat laten zien. Het is allemaal nog wat lomp met veel risico.
Maar die kans moet ie krijgen. Ook blijven krijgen na wat mindere wedstrijden. Aad de Mos heeft gelijk. Nu bezig gaan met volgend jaar. En Nagalo is daar onderdeel van.