Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Ik vrees dat Bosz in deze gelijk heeft maar het niet krijgt. Door Ismael met een kind te vergelijken, maak je Ismael een kind en jezelf een vader. Je hoort Wijffels ook tegensputteren, het is toch een professional. En zo is het. Bosz had Saibari moeten straffen en het daarbij laten.Ismael Saibari
-
- Lid 2e elftal
- 1
-
11 Tinus
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
-
Awards:
Ik heb niet zo'n problemen met wat Bosz zegt en vind dat hij ook best eens van zich mag laten horen naar buiten toe. Ik denk dat de kritiek op hem de afgelopen weken mee helpt dat hij ook eens laat zien dat er dingen vanuit de spelersgroep fout gaan.
Ik ben benieuwd of deze les (missen van deze 8e finale) iets verandert bij Saibari.
Ik ben benieuwd of deze les (missen van deze 8e finale) iets verandert bij Saibari.
Laatst gewijzigd door 11 Tinus op 13 mar 2025, 06:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
Begin maart. Valentijntje meldt dat Lang disciplinair gestraft is.
Valentijn had echt 100% gelijk. Dat Lang en PSV het ontkennen zei helemaal niets. En wat weten Elfrink en Timmer nou? Die schrijven alleen braaf op wat PSV zegt. De T. heeft de nieuwtjes en Elfrink en Timmer niet. Die wisten toen al dat het om Saibari ging.
Wie moest je nou geloven hè @ruuddevil ? Want Timmer las alleen netjes verklaringen op. Ook al hadden ze twee bronnen: nee. Die weten nooit wat en zijn spreekbuis voor PSV en PSV liegt echt 100% van de keren volgens diverse mensen hier.
Timmer en Elfrink weten al aanmerkelijk langer dat dit speelt. Ze zeiden het toen voorzichtig omdat echt iedereen Lang onder de bus gooiden (benieuwd welke afkomst daaraan schuldig is overigens, schijnt wel eens in Frankrijk op de camping te hebben gestaan).
Kortom: Elfrink en Timmer weten echt veel rond de club. Maar wat velen als hun taak achten, alles brengen want dat moet, doen zij niet. Geen rel willen veroorzaken, geen speler onder de bus gooien, niet stoken in de club.
En Valentijn en de T. krijgen hier van een club de waardering. Nu gooiden ze Lang onder de bus wat niet zo bleek te zijn. En eerder gooiden ze Luuk en Xavi onder de bus als de backstabbers van Ruud van Nistelrooij wat ook niet zo bleek te zijn.
Maar Timmer en Elfrink schrijven alleen op wat PSV wil.... Nee: dat zijn journalisten die sowieso meerdere bronnen willen en bijna zeker van hun zaak moeten zijn en niet per se op sensatie uit zijn. Maar lang leven de Telegraaf.
En waar was @PCGC destijds om Lang te beschermen. JIj had toch al met zekerheid kunnen zeggen dat het Saibari betrof en niet Lang?
Valentijn had echt 100% gelijk. Dat Lang en PSV het ontkennen zei helemaal niets. En wat weten Elfrink en Timmer nou? Die schrijven alleen braaf op wat PSV zegt. De T. heeft de nieuwtjes en Elfrink en Timmer niet. Die wisten toen al dat het om Saibari ging.
Wie moest je nou geloven hè @ruuddevil ? Want Timmer las alleen netjes verklaringen op. Ook al hadden ze twee bronnen: nee. Die weten nooit wat en zijn spreekbuis voor PSV en PSV liegt echt 100% van de keren volgens diverse mensen hier.
Timmer en Elfrink weten al aanmerkelijk langer dat dit speelt. Ze zeiden het toen voorzichtig omdat echt iedereen Lang onder de bus gooiden (benieuwd welke afkomst daaraan schuldig is overigens, schijnt wel eens in Frankrijk op de camping te hebben gestaan).
Kortom: Elfrink en Timmer weten echt veel rond de club. Maar wat velen als hun taak achten, alles brengen want dat moet, doen zij niet. Geen rel willen veroorzaken, geen speler onder de bus gooien, niet stoken in de club.
En Valentijn en de T. krijgen hier van een club de waardering. Nu gooiden ze Lang onder de bus wat niet zo bleek te zijn. En eerder gooiden ze Luuk en Xavi onder de bus als de backstabbers van Ruud van Nistelrooij wat ook niet zo bleek te zijn.
Maar Timmer en Elfrink schrijven alleen op wat PSV wil.... Nee: dat zijn journalisten die sowieso meerdere bronnen willen en bijna zeker van hun zaak moeten zijn en niet per se op sensatie uit zijn. Maar lang leven de Telegraaf.
En waar was @PCGC destijds om Lang te beschermen. JIj had toch al met zekerheid kunnen zeggen dat het Saibari betrof en niet Lang?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
-
11 Tinus
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
-
Awards:
Kan het ook beide zijn? Zowel Lang als Saibari?ShovingNE2 schreef: 13 mar 2025, 07:02 Begin maart. Valentijntje meldt dat Lang disciplinair gestraft is.
- Deze gebruikers waarderen 11 Tinus voor dit bericht (totaal 3):
- Peter Dinkoo • Ailon • BarryBanaan
- iam
- Nationale topspeler
- 2
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: 12e man
De vorige 5x + ook ja?
- Deze gebruikers waarderen iam voor dit bericht (totaal 4):
- alu.w • Heissenberrug • 29.04.2007 • smoortje
-
- Bankzitter
- 3
Gewoon feiten of confirmation bias?PCGC schreef: 13 mar 2025, 01:35 Een Jerdy, Luuk, Ivan, of Joey gebeurt dit niet.
Wel een Ismael (of Mohammed , of Zakaria eerder). Heeft niks met racisme te maken. Gewoon feiten. Bij spelers met die achtergrond, zijn er gewoon vaker problemen met discipline/gedrag.
Maar goed, koppie in net zand weer, hij zal inderdaad niet wakker worden van een wekker, hahaha wat een kut smoes.
Nu snap ik ook ineens die gebaren als ie scoort, dat is natuurlijk om de slaap uit zijn ogen te wrijven.
- Deze gebruikers waarderen JandeVakantieman voor dit bericht (totaal 3):
- PeeJ • AlexDeTank4 • slowflow
-
- Regelmatige invaller
- 1
Vind dat Bosz t netjes oplost,
Ja hij moet de grens aangeven. Blijkbaar werkt de zachte hand niet helemaal en blijft saibari te laat komen. Dan maar deze manier, want nog steeds wel een beschermende manier is.
Ja hij moet de grens aangeven. Blijkbaar werkt de zachte hand niet helemaal en blijft saibari te laat komen. Dan maar deze manier, want nog steeds wel een beschermende manier is.
-
Heissenberrug
- Internationale topspeler
- 7
Wat ik vooral bijzonder vind is dat hij kennelijk de ruimte krijgt om meer dan 5x te laat te komen. Dit had bij de 2e keer al mogen gebeuren. Respectloos naar de club die jou en je familie een geweldig leven biedt, respectloos naar je teamgenoten en naar je fans. Onprofessioneel, sodemieter maar op.
- Deze gebruikers waarderen Heissenberrug voor dit bericht:
- smoortje
-
- Vaste waarde in elftal
- 4
Hoe kun je nu (als topsporter) meer als 5x te laat komen? Ik kan er echt met de kop niet bij.
Wat dat betreft ben ik wel blij dat Bosz het ook gewoon een keer benoemd, kijken of hij er positieve en sportieve motivatie uit kan halen.
Daarnaast mag ik hopen dat Saibari hulp gaat zoeken om dit op te lossen, kan me niet voorstellen dat het gewoon laksheid is van zijn kant, maar dat hij wel een serieus probleem heeft. Ook voor zijn verdere carrière, lijkt het me wel handig als je op tijd op de afspraak verschijnt.
Wat dat betreft ben ik wel blij dat Bosz het ook gewoon een keer benoemd, kijken of hij er positieve en sportieve motivatie uit kan halen.
Daarnaast mag ik hopen dat Saibari hulp gaat zoeken om dit op te lossen, kan me niet voorstellen dat het gewoon laksheid is van zijn kant, maar dat hij wel een serieus probleem heeft. Ook voor zijn verdere carrière, lijkt het me wel handig als je op tijd op de afspraak verschijnt.
- alu.w
- International
- 4
Bosz is van het kansen blijven geven, vertrouwen geven, ook wanneer het eigenlijk nergens meer op slaat. Dat valt te prijzen. Hij heeft Saibari meer dan 5x de kans gegeven om op tijd te komen, maar ook voor Bosz kan het een keertje klaar zijn. Blij dat hij dit ook in de persconferentie gezegd heeft, dan komt er toch een ander soort druk op Saibari te staan om het in het vervolg beter te doen. Want de pers zal hem hier nu ook vragen over gaan stellen, hij komt er niet meer mee weg. Goede actie van Bosz, bizar dat Saibari zo vaak te laat komt.
Wat ik me nog wel afvraag, hij was gisteren dus te laat. Ze waren allemaal in London, hebben ze allemaal een eigen kamer dan? En is er dan niemand die even op zijn deur bonkt om samen naar de "afspraak" te gaan?
Wat ik me nog wel afvraag, hij was gisteren dus te laat. Ze waren allemaal in London, hebben ze allemaal een eigen kamer dan? En is er dan niemand die even op zijn deur bonkt om samen naar de "afspraak" te gaan?
-
Ardbeg
- Mister PSV
- 7
Hier gaat ie ook z'n rondje weer afShovingNE2 schreef: 13 mar 2025, 07:07 Mooi icoontje ruuddevil. Maar je was oh zo zeker: 100% zeker zei je dat Valentijn gelijk had. Maar je zat er 100% naast en geloofde liever de relschoppers van de Telegraaf.
-
- Vedette
- 3
Vind dat hij rijkelijk laat bestraft wordt. Tillman werd bij 1 te late wedstrijdbespreking al op de bank gezet?
- Deze gebruikers waarderen Rikkert1234 voor dit bericht:
- smoortje
-
Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- 7
- Seizoenkaart: Vak U
- Favoriete speler: Ryan Flamingo
-
Awards:
Ik krijg een appje:
"die dikke turk moest zeker uitslapen"
Moest toch wel lachen.
"die dikke turk moest zeker uitslapen"
Moest toch wel lachen.
- Deze gebruikers waarderen Fanatic-U-s voor dit bericht (totaal 2):
- deninho32 • Ailon
Ex unitate vires
-
psvgouda
- Legende
- 3
- Seizoenkaart: Vak P
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Jerdy Schouten
Tja, je vraagt het je je idd af... Maarre: hulp zoeken?! Hulp?! Hulp zit op je pols of je foon. Zelfs pubers waar jeugdtrainers mee werken kunnen die schakelaar uiteindelijk omzetten, hoor. En zonder hulp. Zó jammer dit van Saibari, zo volkomen onnodigHightower schreef: 13 mar 2025, 07:55 Hoe kun je nu (als topsporter) meer als 5x te laat komen? Ik kan er echt met de kop niet bij.
-
voskat
- Nationale topspeler
- 7
- MC Hammer
- Meervoudig international
- 1
Ik geef les, dus ja, ik ben altijd op tijd.
Is op zich niet zo moeilijk en dan ben ik van mijzelf nog best lui. De truc zit 'm in het zetten van wekkers en op tijd van huis gaan.
Vind het voor een professional, die als het goed is heel goed met planningen werkt, echt wel slecht.
- Deze gebruikers waarderen MC Hammer voor dit bericht (totaal 4):
- Grasmat • smoortje • Standbeeld • SKERLA
Hammertime!
-
voskat
- Nationale topspeler
- 7
Da's een Duitser. Eén keer laat zijn is dan al extreem.Rikkert1234 schreef: 13 mar 2025, 08:39 Vind dat hij rijkelijk laat bestraft wordt. Tillman werd bij 1 te late wedstrijdbespreking al op de bank gezet?
-
- Vedette
- 6
Ongelofelijk hoe sommige mensen het nu zo weten te draaien alsof Saibari slachtoffer is van zwaar psychisch leed, bij wijze van spreken. Zelfs kinderen kunnen al de verantwoordelijkheid nemen om op tijd te komen. En als je er een handje van hebt om te laat te komen, zet je je wekker de volgende keer een kwartier eerder. Nee, dit past precies in de lijn van de gemakzucht en desinteresse die dit seizoen als een deken over PSV heen hangt.
- Deze gebruikers waarderen Chucky voor dit bericht (totaal 3):
- Batsu • smoortje • milansandro
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- 7
- Clubvoorkeur: Ja
Hebben we een inkloktijd op dit forum? @ShovingNE2 hoe vaak is @Menno1 dan al te laat geweest en wat zijn de consequenties?