Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Maar daarvoor is PSV zelf nodig. Zolang ze dat niet doen... Kansloos. En blijft het bij een klein plukje van deze groep.
Deze beelden zouden al die stille oosthangers toch ook aan het denken kunnen zetten. Joh, zit/sta ik hier not wel goed als ik toch nirt mee doe? Misschien de nieuwe garde de kans geven? 1 groot massaal sfeervak op Oost is toch geweldig voor iedereen? Ik zou me persoonlijk niet kunnen voorstellen dat je dat ook nirt veel gaver vindt.
PSV is aan zet. Zowel met het rap verbouwen van het stadion als een veel betere indeling.
Zij hebben PSV weer op de kaart gezet. :} Dit moet je bij elkaar op OOST hebben, echt geweldig. Iedereen heeft hier van genoten toch, toch?! KAN GEWOON NIET ANDERS.
Ik ben vaak kritisch geweest op onze achterban, maar dit was geweldig. Positief, oprecht, gewoon het leven én het voetbal vieren. Zo wil je de wereld over gaan. Zo moeten we willen zijn.
Zo, dat was een heerlijk sfeertje. Iedereen die gegaan is moet een geweldige avond hebben gehad. Deze week gaat PSV weer de wereld over, maar ditmaal op een positieve manier.
DonyellMalen schreef: 13 mar 2025, 11:23Waanzinnig
Zeker Europees is dit mijn favo nummer uit het repertoire. Iedereen kan het meezingen door de prima tekst, het massaal klappen, op het begin met elkaar in de armen, goed ritme met de trommel, etc. Perfect.
Zeker Europees is dit mijn favo nummer uit het repertoire. Iedereen kan het meezingen door de prima tekst, het massaal klappen, op het begin met elkaar in de armen, goed ritme met de trommel, etc. Perfect.
Ja is zeker de meest bekende tegenwoordig. Die nieuwe vind ik zelfs nog vetter, met het zwaaien met die sjaals erbij. Ziet er zo gaaf uit op tv!
Toepasselijke tekst ook, gezien de eerste wedstrijd (en dan toch zo aanwezig zijn).
Standbeeld schreef: 13 mar 2025, 11:27
Ja is zeker de meest bekende tegenwoordig. Die nieuwe vind ik zelfs nog vetter, met het zwaaien met die sjaals erbij. Ziet er zo gaaf uit op tv!
Standbeeld schreef: 06 feb 2025, 12:42
Is dit een nieuw nummer (wat je op de achtergrond van dit filmpje hoort)? Er lijkt wel een tekst bij te zitten. Iemand die de tekst kan delen?
Owe owe owe owe oweoo
Waar jij gaat daar ga ik met je mee,
In Nederland en ook door heel Europa,
Niets is mooier dan ons PSV!