Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Hoewel ik het er gedeeltelijk mee eens ben heb je ook te maken met een tegenstander. Supereffectief vs minder effectief, gemotiveerd om een monsterscore te maken vs 2 goals dikke prima vinden. Grote kans dat wij tegen Inter niet zo waren afgegaan en Feyenoord tegen Arsenal een stuk meer had tegen gekregen dan 2 goals, al is zoiets natuurlijk hypothetisch. Daarom vallen zulke wedstrijden nooit 1 op 1 te vergelijken en heeft het dus geen nut. Onze prestatie was slecht genoeg, zonder nutteloze vergelijkingen te hoeven maken.Feyenoord
- Persepolis
- Vedette
- 7
- Clubvoorkeur: PSV
-
Awards:
-
- Lid scoutingsteam
- 7
-
Awards:
Ik merk ook wel een stukje onderschatting van Internazionale hoor. Feyenoord voetbalde leuk mee, maar als je er heel nuchter naar kijkt, was Inter op nagenoeg elk vlak van het spel beter, sterker, sneller, scherper. Dan lees je dat Arsenal duidelijk een veel beter elftal heeft, maar dat is typisch Nederlands. En eigenlijk ook Brits, want daar geloven ze écht dat Arsenal echt wat bijzonders heeft gedaan, zonder te kijken naar het feit dat PSV al een tijdje KO op de grond ligt.
Inter is serieus een van de beste ploegen van Europa. Daar vergissen mensen zich echt in. Op zoveel facetten zo ongelooflijk goed, gecombineerd met een enorme bak ervaring. Benieuwd of ze de finale gaan halen, maar het zou me niks verbazen. Bayern heeft hoge pieken, maar tikt ze in principe nog te weinig aan. En Barcelona is geweldig, maar bij vlagen ook erg naïef. Inter scoort als elftal eigenlijk altijd wel een 7 tot een 8.
Inter is serieus een van de beste ploegen van Europa. Daar vergissen mensen zich echt in. Op zoveel facetten zo ongelooflijk goed, gecombineerd met een enorme bak ervaring. Benieuwd of ze de finale gaan halen, maar het zou me niks verbazen. Bayern heeft hoge pieken, maar tikt ze in principe nog te weinig aan. En Barcelona is geweldig, maar bij vlagen ook erg naïef. Inter scoort als elftal eigenlijk altijd wel een 7 tot een 8.
- Deze gebruikers waarderen Ykhim voor dit bericht (totaal 3):
- MC Hammer • Ren Höek • Persepolis
-
- Legende
- 5
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
-
- Internationale topspeler
- 4
Dat ze zo kunnen blijven voetballen met zoveel afwezigen, zegt wel dat ze in de breedte behoorlijk sterk hebben ingekocht. Van al die afwezigen zijn denk alleen Hwang, Paixao en Timber echt een gemis. De rest is behoorlijk vervangbaar, zo blijkt. Maar dan nog is dit echt heel knap. Ze blijven voetballen en elke speler weet precies wat te doen. Het team valt niet uit elkaar, niemand die de nodige sprintjes niet meer maakt.
- Deze gebruikers waarderen Revolinho voor dit bericht:
- De Realist
-
De Realist
- Vedette
- 3
- Seizoenkaart: Vak V
- Favoriete speler: Ik spring voor Luuk
Weet, en is bereid om te doen wat te doen. Dat laatste is denk ik bepalend. Bovenop de kwaliteit natuurlijk.Revolinho schreef: 11 mar 2025, 21:53 Dat ze zo kunnen blijven voetballen met zoveel afwezigen, zegt wel dat ze in de breedte behoorlijk sterk hebben ingekocht. Van al die afwezigen zijn denk alleen Hwang, Paixao en Timber echt een gemis. De rest is behoorlijk vervangbaar, zo blijkt. Maar dan nog is dit echt heel knap. Ze blijven voetballen en elke speler weet precies wat te doen. Het team valt niet uit elkaar, niemand die de nodige sprintjes niet meer maakt.
- Deze gebruikers waarderen De Realist voor dit bericht:
- Revolinho
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
-
- Meervoudig international
- 1
- Seizoenkaart: Vak AA
-
Ontbijtkoek
- Nationale topspeler
- 1
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
-
Juancho
- Mister PSV
- 7
Wel jammer voor de puntjes dat Feyenoord er niet een gelijkspel kon uitslapen. Maargoed, ook zij hebben het net als PSV behoorlijk gedaan in de CL en kunnen met een opgeheven hoofd de CL uit gaan. Inter is gewoon een maatje te groot met het waren geen afslachtingen zoals PSV vorige week. Dat voelt toch anders.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Ivan Perisic
- Veelbelovend talent