Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Ja is onzin. Xavi is soms een huilebalkie maar over het algemeen een keurige gozer die hard werk en respect heeft voor oudere spelers en trainers.Xavi Simons
-
- Lid 2e elftal
- 1
-
ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
Nee. Oprecht niet. Zijn shirt kocht ik directChucky schreef: 11 mar 2025, 20:16Dit is toch van toepassing op ongeveer elke redelijk getalenteerde voetballer? Maar het is geen geheim dat Xavi nogal gevoelig ligt bij jou omdat hij ooit op je pikkie heeft getrapt
Verschil met menig voetballer is dat hij al heel vroeg als instagram ster begon. Hij heeft letterlijk vanaf zijn zesde alleenasr geleefd voor likes.
Memphis vertelde hoe lastigg het was op latere leeftijd. Xavi heeft letterlijk nooit een normaal leven gehad. Echt nooit.
Dat is betreurenswaardig. Denk ik.
En ik gun hem van harte dat hij op latere leeftijd wel normaal kan functioneren. En dan gun ik hem alle miljoenen.
Het is een kind die nooit een kans heeft gehad op een normale jeugd. Kan Xavi niets aan doen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Ivan Perisic
- Veelbelovend talent
FC Xavi is een hele goede speler, maar heeft de air van een tiktokkend kutventje over zich heen hangen. Niet mijn type voetballer. En zo praat ik niet snel over een oud speler die z’n waarde heeft gehad.
- Dropshot
- Jeugdinternational
- 2
- Clubvoorkeur: PSV
-
Awards:
Leipzigziege maar ook zagge schreef: 11 mar 2025, 20:14 Dus je legt 50 miljoen neer voor een speler die al anderhalf jaar bij je speelt en die je dus heel aardig kent, maar die amper tien weken later opeens een heel ander persoon blijkt te zijn of zoiets?
Lijp zeg.

- Deze gebruikers waarderen Dropshot voor dit bericht:
- ziege maar ook zagge
-
- Legende
- 7
Raar verhaal inderdaad.ziege maar ook zagge schreef: 11 mar 2025, 20:14 Dus je legt 50 miljoen neer voor een speler die al anderhalf jaar bij je speelt en die je dus heel aardig kent, maar die amper tien weken later opeens een heel ander persoon blijkt te zijn of zoiets?
Lijp zeg.
Maar het blijven Duitsers. Dus als hij bij wijze van spreken ochtends een keer vergeten is iedereen een handje te geven is de discipline ver te zoeken in hun redenering.
- alu.w
- International
- 4
Vertrouw het ook niet helemaal. Mede omdat hij ook maar een 2-jarig contract heeft. Een manier om hem snel met winst te verkopen?ziege maar ook zagge schreef: 11 mar 2025, 20:14 Dus je legt 50 miljoen neer voor een speler die al anderhalf jaar bij je speelt en die je dus heel aardig kent, maar die amper tien weken later opeens een heel ander persoon blijkt te zijn of zoiets?
Lijp zeg.