Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
11 Tinus schreef: 27 feb 2025, 20:35
Goede coach ook. Heeft bij de Cavs heel veel goede gedaan maar kon laatste stukje niet veranderen.
Ze missen zelfs Ivey nog die misschien nog heel sterk terug komt volgend jaar. En rookie Holland is nog piepjong.
Als je het zo op een rijtje zet hebben ze misschien zelfs wel iets te veel jong talent, lijkt mij geen gekke gedachte dat ze wat gaan traden komende zomer voor wat extra ervaring. Misschien wel een heel mooie plek voor KD zijn laatste kunstje?
Er werd al een beetje voor gevreesd, maar Kyrie Irving heeft gisteren zijn kruisband gescheurd. Het seizoen van de Mavs lijkt wel klaar op deze manier. Wat hebben die hun succesjaar snel vergooid zeg.
Dan hebben ze met Doncic echt dat talent om 15 jaar mee te doen voor de prijzen en dan kun je eigenlijk geen één keer echt de juiste spelers vinden voor om hen heen. Dan ga je hem nog weg traden voor twee oudere topspelers en die raken beide geblesseerd. Niet alleen dit seizoen is weg maar eigenlijk kun je ook niet veel doen om de prima van Davis te benutten dus ga je én niet tanken én geen draftkapitaal opbouwen én niet contenden. Dat is geen goed uitgangspunt voor de komende jaren zeg maar. Ik ben echt heel kritisch geweest op Doncic en zijn hero-ball maar met de juiste pieces was je echt nog wel relevant geweest. En als je dan toch van hem af wil had je toch veel meer kunnen krijgen als je teams hun beste aanbod had laten doen. De Lakers lachen zich echt een slag in de rondte en die gaan volgend jaar alleen maar sterker worden als ze ook een center erbij krijgen.
Warriors als dark horse in de playoffs? Zou zomaar kunnen. Jimmy Butler heeft het team wel echt een behoorlijke impuls gegeven, waardoor Curry ook weer net wat meer ruimte heeft. En die twee zijn wel killers als het erop aankomt.
Heerlijke pot vooralsnog. Nu het einde van het seizoen nadert zie je intensiteit sowieso flink omhoog gaan. Vannacht was Celtics - Lakers ook al echt een hoog niveau.
Goede start van Quinten Perimeter vannacht. Twee driepunters en twee blocks in de eerste vijf minuten.
Ik heb nu een aantal potjes van hem gezien en ik denk dat hij erg op zijn plek zit bij GSW. Hij heeft een fijne range voor een bigman, aardig playmaking capaciteiten en een prima IQ gecombineerd met mentaliteit. Als hij in de paint én defensief nog stappen kan zetten, kan die jongen echt een mooie NBA carrière tegemoet gaan!
De Spurs hebben met de blessure van Fox hun twee beste spelers de rest van het seizoen in de lappenmand, maar Castle ontwikkelt zich geweldig. Defensief sterke guard, die aanvallend de 20+ punten stapelt de afgelopen periode. Zo hebben de Spurs wel echt goud in handen met de 27 jarige Fox, 21 jarige Wembanyama en 20 jarige Castle. Dat gaat echt een gruwelijke big three zijn de komende jaren, mits fit. En dan hebben ze nog best een aantal prime role players erbij. Kunnen zomaar de komende jaren heel wat nieuwe titels toevoegen.