Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
deninho32 schreef: 17 feb 2025, 13:47
Heb de extensie helemaal opgeschoond, het zou verholpen moeten zijn. Mocht je deze functie willen gebruiken dan moet je deze weer inschakelen.
deninho32 schreef: 17 feb 2025, 13:47
Heb de extensie helemaal opgeschoond, het zou verholpen moeten zijn. Mocht je deze functie willen gebruiken dan moet je deze weer inschakelen.
Ik krijg de volgende foutmelding:
HTTP 500 -
Ik vermoed dat je imgur en de push meldingen nu door elkaar haalt. Die 500 fout hoort bij imgur en de opgeschoonde extensie is de push extensie.
deninho32 schreef: 18 feb 2025, 13:24
Ik vermoed dat je imgur en de push meldingen nu door elkaar haalt. Die 500 fout hoort bij imgur en de opgeschoonde extensie is de push extensie.
Juancho schreef: 18 feb 2025, 23:06
Kan je maar 3 afbeeldingen uploaden via de alternatieven manier? Ik kan er wel meer selecteren, maar je kan er maar 3 in je post laten zetten.
Juancho schreef: 09 jan 2025, 20:05
Vanuit het niets is vanavond opeens dat rare issue weer terug van posts die na een mouseover op de kop gaan en heel rustig verdwijnen....
En ja hoor, dit probleem komt nu net, vanuit het niets, weer eens terug. sinds 9 januari..
Vraagje, als ik NordVPN aan heb staan kom ik het forum niet op, zet ik nord tijdelijk uit is er geen probleem.
Hebben jullie VPN geblokkeerd of is er iets anders aan de hand?
Karfiooltje schreef: 20 feb 2025, 09:01
Waarom krijg ik een foutmelding HTTP 500- als ik een screenshot van de telefoon wil uploaden. Heb dat nog nooit gehad
Gewitwel schreef: 20 feb 2025, 09:21
Vraagje, als ik NordVPN aan heb staan kom ik het forum niet op, zet ik nord tijdelijk uit is er geen probleem.
Hebben jullie VPN geblokkeerd of is er iets anders aan de hand?
In principe niet. Zou je me een PM kunnen sturen met je ip-adres van Nord?
Vanuit het niets is vanavond opeens dat rare issue weer terug van posts die na een mouseover op de kop gaan en heel rustig verdwijnen....
En ja hoor, dit probleem komt nu net, vanuit het niets, weer eens terug. sinds 9 januari..
En na bijna 3 dagen ellende is het ook weer magisch vanzelf opgelost... Wat een achterlijk irritant probleem blijft dit zeg.
Je kan onderwerpen/topics aan je favorieten toevoegen, maar waar vind ik die favorieten terug? Ik zie ze wel in mijn gebruikersprofiel, maar had ze graag bovenaan op het homescherm willen zien .
Hatseflats schreef: 26 feb 2025, 14:31
Je kan onderwerpen/topics aan je favorieten toevoegen, maar waar vind ik die favorieten terug? Ik zie ze wel in mijn gebruikersprofiel, maar had ze graag bovenaan op het homescherm willen zien .
Werkt dit voor je (snelle links)?
Ja, prima hoor .
Ik zag die optie vandaag voor het eerst en dacht dat die favorieten dan bovenaan kwamen te staan met het kopje Favorieten. Dat ik dan ook direct kan zien dat er in die topics iets geplaatst is. Want de Russische invasie topic is wat lastiger te vinden op dit forum .
Maar is helemaal goed zo.