Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
En begreep ik goed dat hij de VAR onmogelijk maakte in te grijpen, doordat hij al fluit voor de bal over de lijn gaat?Scheidsrechterstopic
-
Heissenberrug
- Internationale topspeler
- 7
-
Balinho
- 6
-
deninho32
- Site Admin
- 7
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Vinnie Jones
-
Awards:
Omdat Braamhaar dat toen prima uitlegde en er niks geks aan de hand was.MC Hammer schreef: 09 mar 2025, 07:33. in elk geval juicht hij niet voor de tegenstander (wat we ook al eens hebben gezien, bijzonder weinig ophef toen).
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- MC Hammer
- Meervoudig international
- 1
Hoe vaak heb je scheidsrechters zien juichen na doelpunten?
Prima dat je alles uitlegbaar en verdedigbaar vindt, wat in ons nadeel gebeurt, maar ik zit anders in elkaar.
- Deze gebruikers waarderen MC Hammer voor dit bericht (totaal 2):
- PSV90 • De Realist
Hammertime!
-
deninho32
- Site Admin
- 7
- Favoriete speler: Vinnie Jones
-
Awards:
Er was helemaal geen nadeel, er werd een geldig doelpunt gescoord en de scheids hanteerde de voordeelregel heel goed.MC Hammer schreef: 09 mar 2025, 08:09Hoe vaak heb je scheidsrechters zien juichen na doelpunten?deninho32 schreef: 09 mar 2025, 08:04
Omdat Braamhaar dat toen prima uitlegde en er niks geks aan de hand was.
Prima dat je alles uitlegbaar en verdedigbaar vindt, wat in ons nadeel gebeurt, maar ik zit anders in elkaar.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
-
- Regelmatige invaller
- 1
Ik denk dat het allergrootste manco van onze scheidsrechters is dat ze zelf geloven dat de fouten incidenten zijn ipv structureel. Iedereen kan een keer een mispeer hebben, maar het gaat erom wat je eraan doen om dit int vervolg te voorkomen.
Geldt ook voor de VAR. Zo inconsequent als maar zijn kan, maar het niveau opkrikken ho maar.
Geldt ook voor de VAR. Zo inconsequent als maar zijn kan, maar het niveau opkrikken ho maar.
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Commentator heeft gelijk. Dom dat uitgerekend Schöne met al zijn ervaring zich hiertoe laat verleiden.
-
SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
Awards:
Ik blijf het irritant vinden als je niet kan kijken door alleen op play te klikken. Waarom moet ik, met moeite, dat hele bericht openen?
- Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht (totaal 3):
- D.Millpants • Standbeeld • Prof_napo
-
Heissenberrug
- 7
Gewoon ergens buiten de afbeelding klikken en je komt op het twitter bericht, dan kan het wel.SKERLA schreef: 09 mar 2025, 16:05 Ik blijf het irritant vinden als je niet kan kijken door alleen op play te klikken. Waarom moet ik, met moeite, dat hele bericht openen?
- Deze gebruikers waarderen Heissenberrug voor dit bericht:
- Grasmat
- Maikel
- Site Admin
- 6
Prima dat hij daar een tweede geel voor krijgt.
Maar dan moeten ze consequent hierin zijn. Want ik zie zostraks ook weer Taylor als een dolle stier rondom Nijhuis dansen en dat mag dan weer allemaal.
Maar dan moeten ze consequent hierin zijn. Want ik zie zostraks ook weer Taylor als een dolle stier rondom Nijhuis dansen en dat mag dan weer allemaal.
- Deze gebruikers waarderen Maikel voor dit bericht (totaal 3):
- De Realist • Tijn • Ren Höek
-
De Realist
- Vedette
- 3
- Seizoenkaart: Vak V
- Favoriete speler: Ik spring voor Luuk
Net zoals brobbie die nog net niet scheidsrechters of tegenstanders neer hoekt met zn jankgezichtMaikel schreef: 09 mar 2025, 16:19 Prima dat hij daar een tweede geel voor krijgt.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
-
SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
Awards:
Ja, op de datum, dat weet ik inmiddels.Heissenberrug schreef: 09 mar 2025, 16:08Gewoon ergens buiten de afbeelding klikken en je komt op het twitter bericht, dan kan het wel.SKERLA schreef: 09 mar 2025, 16:05 Ik blijf het irritant vinden als je niet kan kijken door alleen op play te klikken. Waarom moet ik, met moeite, dat hele bericht openen?
Maar nog is het omslachtig.
-
De Realist
- Vedette
- 3
- Seizoenkaart: Vak V
- Favoriete speler: Ik spring voor Luuk
-
Ren Höek
- Vedette
- 6
Het was weer een typische Makkelie wedstrijd inderdaad.
Te snel affluiten bij die 'overtreding' van Luuk, waardoor de VAR niet meer in kan grijpen. Geel voor Ledezma voor het weggooien van een bal, maar niet voor Jahanbakhsh die precies hetzelfde deed. En verder zo ongeveer alle twijfelgevallen in het nadeel van PSV fluiten.
Dat die man onpartijdig zou zijn kan niet meer verdedigend worden. Niet voor niets is hij de enige scheids waar Bosz zich dusdanig over uitsprak.
Te snel affluiten bij die 'overtreding' van Luuk, waardoor de VAR niet meer in kan grijpen. Geel voor Ledezma voor het weggooien van een bal, maar niet voor Jahanbakhsh die precies hetzelfde deed. En verder zo ongeveer alle twijfelgevallen in het nadeel van PSV fluiten.
Dat die man onpartijdig zou zijn kan niet meer verdedigend worden. Niet voor niets is hij de enige scheids waar Bosz zich dusdanig over uitsprak.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Moderator
- 6
- Seizoenkaart: Vak B
-
Awards:
-
- Lid scoutingsteam
- 7
-
Awards:
Die Manschot moet je een paar wedstrijden schorsen als bond zijnde. Dwaas om door te voetballen én Luuk de Jong daarna nog even toe te spreken ook. Dit had met gemak een medische noodsituatie kunnen opleveren.
Echt bizar om te zien dit.
- Deze gebruikers waarderen Ykhim voor dit bericht (totaal 4):
- Tijn • Ricardo Izecson Santos • Hightower • Grasmat
-
- Vedette
- 6
Hij had Luuk een schouderklop moeten geven voor zijn handelen. Maar dat kon zijn ego niet aan. Wat een nietsnut.Ykhim schreef: Gisteren, 20:23 Die Manschot moet je een paar wedstrijden schorsen als bond zijnde. Dwaas om door te voetballen én Luuk de Jong daarna nog even toe te spreken ook. Dit had met gemak een medische noodsituatie kunnen opleveren.
- Deze gebruikers waarderen Chucky voor dit bericht (totaal 3):
- Ykhim • Sensation • De Realist