Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Ik ben super blij met de eerste helft. Leuke goals, PSV is oppermachtig en ik zit lekker ontspannen te kijken, maar deze wedstrijd laat ook zien wat de rol van onze backs is. Of beter gezegd, wat ze niet doen. In dit PSV meevoetballen lijkt me voor dergelijke spelers niet zo'n prestatie maar iets toevoegen is soms wel wat te veel gevraagd. Als het een keer een slag minder gaat zullen die backs als eerste door het ijs zakken ben ik bang.
Beide, en Karsdorp want daar ben ik niet kapot van, zouden volgend jaar geen back of backup mogen zijn.
Op weg naar nr 26 schreef: 04 mar 2025, 21:34
Niveau rechterrijtje, Flamingo uitgezonderd.
Ja Flamingo zag er top uit net.
Nee hehe, maar die is over het algemeen prima niveau maar de backs waar we het hele jaar mee moeten spelen erbij dan is het hele totaal bij elkaar zwaar kut natuurlijk
Zou sowieso wel eens fijn zijn als er echt in de verdediging geïnvesteerd zou worden. Met een hardwerkende en middelmatige middenvelder als ene back en op de andere back een jongen die al tijden amper gespeeld heeft. En dan speelt Boscagli ook al tijden als een natte krant. Dit is natuurlijk kansloos tegen de Europese top.
Ik zie nu net dat Skriniar bij Fenerbahce speelt op huurbasis. Zo iemand hadden we ook prima kunnen halen met CL perspectief en een kampioenschap dat eraan zat te komen. Stewart heeft zitten slapen
Karfiooltje schreef: 06 mar 2025, 21:53
Ik zie nu net dat Skriniar bij Fenerbahce speelt op huurbasis. Zo iemand hadden we ook prima kunnen halen met CL perspectief en een kampioenschap dat eraan zat te komen. Stewart heeft zitten slapen
Nog niet eens misschien dat je zulke spelers kan halen
Karfiooltje schreef: 06 mar 2025, 21:53
Waarom Fenerbahce wel dan? Die spelen EL en staan niet eens bovenaan in de Turkse competitie. Je hebt 10 miljoen ontvangen voor Dams je kan me moeilijk vertellen dat hij te duur is om erbij te nemen voor een half jaartje
Waarom Fenerbahce wel dan? Die spelen EL en staan niet eens bovenaan in de Turkse competitie. Je hebt 10 miljoen ontvangen voor Dams je kan me moeilijk vertellen dat hij te duur is om erbij te nemen voor een half jaartje
Omdat Fenerbahce veel hogere salarissen kan betalen dan PSV? De salarissen van de topspelers in Turkije liggen sowieso al hoger dan wat er in Nederland wordt betaald en bovendien is het percentage wat ze aan belasting moeten afstaan vele malen lager.
11 Tinus schreef: 06 dec 2024, 21:02
Ik ben super blij met de eerste helft. Leuke goals, PSV is oppermachtig en ik zit lekker ontspannen te kijken, maar deze wedstrijd laat ook zien wat de rol van onze backs is. Of beter gezegd, wat ze niet doen. In dit PSV meevoetballen lijkt me voor dergelijke spelers niet zo'n prestatie maar iets toevoegen is soms wel wat te veel gevraagd. Als het een keer een slag minder gaat zullen die backs als eerste door het ijs zakken ben ik bang.
Beide, en Karsdorp want daar ben ik niet kapot van, zouden volgend jaar geen back of backup mogen zijn.
Ricardo Izecson Santos schreef: 06 mar 2025, 22:39
Omdat Fenerbahce veel hogere salarissen kan betalen dan PSV? De salarissen van de topspelers in Turkije liggen sowieso al hoger dan wat er in Nederland wordt betaald en bovendien is het percentage wat ze aan belasting moeten afstaan vele malen lager.
Op huurbasis blijft het salaris hetzelfde. PSG ontvangt een vergoeding
Dan nog is dat salaris dusdanig hoog dat PSV dat nooit zou moeten willen betalen.
Bruto wel, netto niet. Daarnaast zal PSV nooit die salarissen betalen die Fenerbahce (of Galatasaray) voor hun topspelers betaald.