KNVB Beker Algemeen

Bespreek hier de KNVB Beker.
Plaats reactie
Ykhim
Lid scoutingsteam
7
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Heracles-Go Ahead Eagles was natuurlijk wel een feest voor die mensen geweest. Coëfficiënten zijn belangrijk, maar zo'n bekerfinale had wel aan de essentie van voetbalromantiek geraakt. Voetbalverhalen voor de eeuwigheid voor twee fanschares die normaal gesproken nog niet van een prijs zouden mogen dromen. Een gelijkwaardige finale waarvan je dan vooraf weet: één achterban krijgt een ervaring voor het leven, de ander een voetbaltrauma waar het over 50 jaar nog over zou kunnen gaan. Voetbal op z'n puurst.

Ik hoop in elk geval dat Go Ahead Eagles wint. Inderdaad compleet waardeloos voor de ranking, maar wel een sympathiekere club en een beter voetbalverhaal. Gaat hoe dan ook een leuke finale worden, schat ik zo in.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ykhim voor dit bericht (totaal 2):
    ziege maar ook zaggeRen Höek
    Ailon
    Vedette
    7
    Favoriete speler: Memphis o salvador

Ykhim schreef: 27 feb 2025, 23:04 Heracles-Go Ahead Eagles was natuurlijk wel een feest voor die mensen geweest. Coëfficiënten zijn belangrijk, maar zo'n bekerfinale had wel aan de essentie van voetbalromantiek geraakt. Voetbalverhalen voor de eeuwigheid voor twee fanschares die normaal gesproken nog niet van een prijs zouden mogen dromen. Een gelijkwaardige finale waarvan je dan vooraf weet: één achterban krijgt een ervaring voor het leven, de ander een voetbaltrauma waar het over 50 jaar nog over zou kunnen gaan. Voetbal op z'n puurst.

Ik hoop in elk geval dat Go Ahead Eagles wint. Inderdaad compleet waardeloos voor de ranking, maar wel een sympathiekere club en een beter voetbalverhaal. Gaat hoe dan ook een leuke finale worden, schat ik zo in.
    Je bent een onverwoestbare romanticus in de wereld van de commerciele bedrijfstak "Betaald Voetbal".
    En dit is positief bedoeld.

Edit
    ... en hij is er ook eentje...
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ailon voor dit bericht:
    psvgouda
    Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening en strijdbijlen zijn niet permanent.
    Plaats reactie