Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Gekkeg schreef: 24 feb 2025, 23:11
Ikzelf heb evt 2 vliegtickets vanaf welke op andere naam te zetten zijn voor de liefhebbers. Uit voorzorg gekocht maar wij mogen weer naar Milaan...
Maandagavond heen donderdag terug. Het op naam zetten zal ook wat kosten waren 60 euro p.p hoef er nix aan te verdienen verder. Laat maar weten als iemand interesse heeft
Dus je hebt speciaal als Feyenoorder hier een account aangemaakt om je vliegtickets te verkopen, en je hoeft er niks aan te verdienen? Schattig.
Niks aan te verdienen bedoelt hij volgens mij dat hij er niet meer dan de uitgegeven 60 euro voor hoeft te hebben. Prima toch als hij dat hier aanbiedt, binnen enkele uren zijn de prijzen altijd flink gestegen dus het zou mooi zijn als PSV supporters hier zelf hun voordeel mee kunnen doen. Hij z'n geld terug, 2 PSV'ers met een redelijk goedkope vlucht, prima toch...
Edit: als het klopt wat @Gestelnaar zegt, dan zijn het alsnog redelijk dure vluchten. Maar goed, proberen kan altijd.
Geissbock schreef: 25 feb 2025, 15:42
Nog 1600 tickets over in deze tweede ronde. Dat betekent dat er net over de 1000 kaartjes verkocht zijn vandaag aan categorie 1 en 2.
Loopt niet storm, maar biedt aan fans in categorie 3 en 4 prima de gelegenheid om aan een kaartje te geraken.
Ik vind het niet tegenvallen in deze periode van het jaar, 1300 verkochten kaarten. Dit gaat uitverkopen.
Nog 1600 tickets over in deze tweede ronde. Dat betekent dat er net over de 1000 kaartjes verkocht zijn vandaag aan categorie 1 en 2.
Loopt niet storm, maar biedt aan fans in categorie 3 en 4 prima de gelegenheid om aan een kaartje te geraken.
categorie 3 is wel een groep van circa 9000 man. Dus denk dat het voor categorie 4 wat lastiger wordt.
Hoop dat er nog kaarten over zijn. Qua vliegtickets hadden we al goed gegokt door ze voor de loting aan te schaffen alleen nu hebben nog wat meer geluk nodig..
categorie 3 is wel een groep van circa 9000 man. Dus denk dat het voor categorie 4 wat lastiger wordt.
Hoop dat er nog kaarten over zijn. Qua vliegtickets hadden we al goed gegokt door ze voor de loting aan te schaffen alleen nu hebben nog wat meer geluk nodig..
In totaal wel 9 duizend, maar ga er niet vanuit dat als je in groep 1 of 2 zit dat je tot morgen wacht.
Dus je hebt speciaal als Feyenoorder hier een account aangemaakt om je vliegtickets te verkopen, en je hoeft er niks aan te verdienen? Schattig.
Niks aan te verdienen bedoelt hij volgens mij dat hij er niet meer dan de uitgegeven 60 euro voor hoeft te hebben. Prima toch als hij dat hier aanbiedt, binnen enkele uren zijn de prijzen altijd flink gestegen dus het zou mooi zijn als PSV supporters hier zelf hun voordeel mee kunnen doen. Hij z'n geld terug, 2 PSV'ers met een redelijk goedkope vlucht, prima toch...
Edit: als het klopt wat @Gestelnaar zegt, dan zijn het alsnog redelijk dure vluchten. Maar goed, proberen kan altijd.
True, maar omdat een hoop Feyenoorders dat hebben gedaan zitten wij met hogere vluchtprijzen. Om dan daarna voor zes tientjes hier je tickets aan te bieden vind ik een beetje skeer.
True, maar omdat een hoop Feyenoorders dat hebben gedaan zitten wij met hogere vluchtprijzen. Om dan daarna voor zes tientjes hier je tickets aan te bieden vind ik een beetje skeer.
Naja, 'skeer' vind ik het niet als je weet dat je 50% de kans hebt dat je je geld kwijt bent. PSV supporters konden hetzelfde doen, maar velen nemen dat risico niet. Wat ik overigens ook prima begrijp.
Peter2 schreef: 26 feb 2025, 09:37
Morgen komen er nog een kleine 300 in de verkoop. 5% van 2950 en de 10% van 1450 (kaarten die over waren na verkoopperiode 1-2)
Iets meer denk ik. Komen nu veel tickets terug uit de winkelmandjes.
Inderdaad, weer een grapjas die zijn winkelmand vol aan het stoppen is. Veel plezier met de mail vanuit kvk
Maar goed, 350 kaarten over in deze ronde tot dusver, plus +/- 300 kaarten vanuit de eerdere voorrang. Dan zijn er nu dus 2300 verkocht. Raakt wel uitverkocht denk ik.
RPSV94 schreef: 27 feb 2025, 17:13
Zag een bericht van PSV Awayday party over drie kroegen, helemaal top! Toevallig mensen die al een kroeg hebben gekozen om een ticket te halen?
Morgen 2e verkoopronde, en er zijn meer kroegen op stand-by. Wordt een mooie invasie.