Nick Viergever

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
1913
Moderator
3
Berichten: 119
Lid geworden op: 1 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Afbeelding

Nick Viergever, 3 augustus 1989
Nationaliteit: Nederland
Voet: Links
:PSV: 1 juli 2018 -

Aankoopbedrag: transfervrij vanaf Ajax
Verkoopbedrag:

Links:
Instagram
Transfermarkt

Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Niet meer opstellen.

Enige wat ik erover kwijt wil.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Ik kan er vast niet meer objectief naar kijken, maar wat een schandalig slechte speler. Bij die enorme kans op het laatst voor Sparta ook, wat hij daar aan het doen is.

Ik wil hem echt nooit meer in een PSV-shirt zien. Geef maar weg in de winterstop.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Indribbelen, stoppen met lopen, tikkie breed. Verschrikkelijk.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Het is ook dat je die pingel nog kreeg maar hij miste dus die bal gewoon he... Geldt voor hem hetzelfde als voor z'n blonde makker neffe 'm. Blij dat we hem niet meer wekelijks hoeven te zien.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Heissenberrug schreef: 29 nov 2020, 22:05 Het is ook dat je die pingel nog kreeg maar hij miste dus die bal gewoon he... Geldt voor hem hetzelfde als voor z'n blonde makker neffe 'm. Blij dat we hem niet meer wekelijks hoeven te zien.
Baumgartl speelde een prima pot. Was zo ongeveer de beste vandaag.
Joosth
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 646
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

TomPSV schreef: 29 nov 2020, 22:01 Ik kan er vast niet meer objectief naar kijken, maar wat een schandalig slechte speler. Bij die enorme kans op het laatst voor Sparta ook, wat hij daar aan het doen is.

Ik wil hem echt nooit meer in een PSV-shirt zien. Geef maar weg in de winterstop.
Ben het helemaal met je eens dat Viergever er geen ruk van kan, maar die kans van Gravenberch daar gaat toch gewoon een duw aan vooraf? Verbaasde me erover dat er niet voor gefloten werd.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het was natuurlijk nooit een topper, maar de twee seizoenen hiervoor waren echt best wel degelijk. Ik begreep ook zeker dat PSV hem heeft behouden afgelopen zomer. Maar dit is wel klaar nu ja.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik heb dus voor daadwerkelijk alle selectiespelers zo'n plaatje voor Man of the Match gemaakt hè, maar Viergever was de enige waarvan ik gewoon vooraf al wist dat ik die eigenlijk net zo goed niet had hoeven maken. Nooit meer opstellen a.u.b.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Belangrijk met de penalty, verdedigend zwak. Maar goed om achter de hand te hebben.
#simplythebest
Asjemenou
Bankzitter
5
Berichten: 266
Lid geworden op: 28 jul 2018

En vooral achter de hand te blijven.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Wat deed hij dan precies verkeerd? Beetje confirmation bias weer. Daarnaast belangrijk bij die pingel. En ook hij speelde in een fantasie opstelling.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Menno1 schreef: 29 nov 2020, 22:33 Wat deed hij dan precies verkeerd?
Geen vragen stellen, gewoon doorlopen. Het is in ieders belang dat Viergever vertrekt.

Als antwoord op je vraag: niet gek veel, maar zo'n duel in de 86e minuut kan je twee punten kosten. Unnerstall rekende er ook op dat Viergever slim genoeg is om het duel niet te verliezen, ondanks het fysieke verschil.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim schreef: 29 nov 2020, 22:40
Menno1 schreef: 29 nov 2020, 22:33 Wat deed hij dan precies verkeerd?
Geen vragen stellen, gewoon doorlopen. Het is in ieders belang dat Viergever vertrekt.

Als antwoord op je vraag: niet gek veel, maar zo'n duel in de 86e minuut kan je twee punten kosten. Unnerstall rekende er ook op dat Viergever slim genoeg is om het duel niet te verliezen, ondanks het fysieke verschil.
Dat was dan meer een inschattingsfout van Unnerstall. Gravenberch neemt 25kg extra spieren mee dan Viergever denk ik zo.
tijn0

Eens met [mention]Menno1[/mention] . Verder heeft Viergever heel waardevol gehandeld door zich te laten vallen. Vraag me af of de VAR 'm anders op de stip had gelegd. En kampioen worden we met z'n allen. Nick, bedankt!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als Viergever komende winter een transfer maakt en ruimte maakt in het salarishuis waarna een andere CV komt is denk ik iedereen blij.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 29 nov 2020, 22:33 Wat deed hij dan precies verkeerd? Beetje confirmation bias weer. Daarnaast belangrijk bij die pingel. En ook hij speelde in een fantasie opstelling.
Bijna de wedstrijd vergooien door zich kinderlijk te laten verschalken achterin. Verder zo'n beetje alles blind naar voren roeien of indribbelen en dan een balletje breed op Baumgartl. Hij voegt gewoon helemaal niks toe voor iemand die goed zou moeten kunnen meevoetballen.

Dat, of Boscagli is gewoon echt 5 klasse beter.
tijn0

Boscagli is zo goed, dat alle anderen slecht lijken.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Viergever beheerst het vooruitverdedigen niet wat in het systeem van Schmidt cruciaal is, is te traag met ruimte in zijn rug en durft een bal niet naar voor in te spelen. Is in alles niet wat Schmidt wil hebben op die positie. Denk dat je hem in de winterstop gewoon kunt laten gaan, zeker als Obispo weer fit is. Die kan nooit slechter zijn!
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Bij die kans van Sparta was toch gewoon een overtreding ook van die Gravenberch? Leek dat hij Viergever vol in zijn rug beukte. Verder is het zeker geen topper meer, was verdedigend altijd prima, maar als de ruimte groter worden is hij niet goed genoeg. Voetballend was het altijd een prima verdediger, maar nu lijkt hij daar ook af te haken.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Maikel_91 schreef: 30 nov 2020, 08:25
Menno1 schreef: 29 nov 2020, 22:33 Wat deed hij dan precies verkeerd? Beetje confirmation bias weer. Daarnaast belangrijk bij die pingel. En ook hij speelde in een fantasie opstelling.
Bijna de wedstrijd vergooien door zich kinderlijk te laten verschalken achterin. Verder zo'n beetje alles blind naar voren roeien of indribbelen en dan een balletje breed op Baumgartl. Hij voegt gewoon helemaal niks toe voor iemand die goed zou moeten kunnen meevoetballen.

Dat, of Boscagli is gewoon echt 5 klasse beter.
Overdreven gelul. Die Gravenberch weegt 100 kg. Die kan niks maar is wel oersterk. Die had Boscagli in de derde ring geschopt.

Verder viel er niks in te dribbelen. Sparta stond hartstikke compact en goed georganiseerd plus hadden we al met Ledezma, Gotze, Mauro en ook Fein indribbelende spelers.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Menno1 schreef: 30 nov 2020, 08:51
Maikel_91 schreef: 30 nov 2020, 08:25

Bijna de wedstrijd vergooien door zich kinderlijk te laten verschalken achterin. Verder zo'n beetje alles blind naar voren roeien of indribbelen en dan een balletje breed op Baumgartl. Hij voegt gewoon helemaal niks toe voor iemand die goed zou moeten kunnen meevoetballen.

Dat, of Boscagli is gewoon echt 5 klasse beter.
Overdreven gelul. Die Gravenberch weegt 100 kg.
80
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 30 nov 2020, 08:51 Overdreven gelul. Die Gravenberch weegt 100 kg. Die kan niks maar is wel oersterk. Die had Boscagli in de derde ring geschopt.
Het hebben over overdreven gelul en dan afsluiten met die zin over Boscagli. Komisch.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Doorselecteren. Verdedigend kut, aan de bal traag en bijzonder matig. Een beetje het beeld van het falende PSV. Nick Viergever.
#FreeGeneratie4
grasveld
Internationale topspeler
5
Berichten: 3017
Lid geworden op: 8 aug 2018

Spierpijn in mijn kont van het billenknijpen. Hopelijk houdt hij voorlopig weer het bankje warm.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Nick Viergever