Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
CZ_Code schreef: 04 feb 2025, 15:30
Mensen die dit verdedigen als "beleid" omdat Pepi geblesseerd is mogen oprotten. Ook als je alleen wil huren zoek je maar wat fatsoenlijks. Earnie scoort gewoon weer een onvoldoende als dit onze vervanger wordt voor Pepi tot de zomer.
Niemand hoeft hier op te rotten. Doe normaal joh. Het is weer lastig om de emoties in bedwang te houden zie ik.
Ohio is ook al anderhalve maand geblesseerd lees ik net. Zijn we een revalidatie centrum begonnen of zijn we een topclub die voor het hoogst haalbare gaat? Ook al wil je iemand huren die dan iemand die ook iets te zoeken heeft op het hoogste niveau. Nummeriek zal het kloppen maar man man man wat een gepruts weer.
Mensen die dit verdedigen als "beleid" omdat Pepi geblesseerd is mogen oprotten. Ook als je alleen wil huren zoek je maar wat fatsoenlijks. Earnie scoort gewoon weer een onvoldoende als dit onze vervanger wordt voor Pepi tot de zomer.
Wat ik gewoon bizar vind is dat zelfs na jaren van blessureleed bij belangrijke spelers, fitheid geen enkele rol lijkt te spelen in het aantrekken van spelers. Nu halen we een speler die zelfs letterlijk nog niet eens fit is. Daar snap ik werkelijk niks van. The best ability is availability zeggen ze in Amerika, maar Earnie lijkt het anders te zien.
nilssonH schreef: 04 feb 2025, 15:53
Wat ik gewoon bizar vind is dat zelfs na jaren van blessureleed bij belangrijke spelers, fitheid geen enkele rol lijkt te spelen in het aantrekken van spelers. Nu halen we een speler die zelfs letterlijk nog niet eens fit is. Daar snap ik werkelijk niks van. The best ability is availability zeggen ze in Amerika, maar Earnie lijkt het anders te zien.
Hij is er nog niet he. Waarschijnlijk gewoon 1 van de vele opties.
milansandro schreef: 04 feb 2025, 15:48
Kan niet zeggen dat het vertrouwen in Earnie nog steeds groot is als hij aankomt met een half geblesseerde bankzitter van Utrecht..
Als ik jouw posts lees is dat vertrouwen er niet echt lang geweest.
Logisch beleid is een vleugelspeler halen die ook spits kan. Zodanig dat deze speler zowel nu als volgend seizoen van waarde kan zijn. Zelfs/ook als die iets meer kost dan je eigenlijk wilt uitgeven. Je betaalt iets meer, maar je hebt er ook meer aan. Mits je niet door transferrecords heenbreekt enz.
Slecht beleid is:
1) geen goed niveau backup spits of speler die spits kan spelen in je jeugdteam hebben
2) een speler huren voor alleen de spitspositie
3) die nog niet het niveau van PSV heeft
4) waar je na dit seizoen normaliter niets aan hebt
5) die geen ritme heeft en dus niet meteen inzetbaar is
6) die geblesseerd is
Ik ben kritisch op Stewart, maar ik kan me niet voorstellen dat hij daadwerkelijk met Ohio aan komt kakken vanavond. Een beetje weggemoffeld achter zijn rug wanneer hij het stadion inglipt.
Hij heeft wel een beetje het nadeel dat er vroeger niet was. Als ik een onvoldoende voor wiskunde haalde, kon ik er nog voor kiezen om dat niet thuis te vertellen. Als mijn zoon een onvoldoende heeft, kan ik dat meteen in een app meelezen.
milansandro schreef: 04 feb 2025, 15:48
Kan niet zeggen dat het vertrouwen in Earnie nog steeds groot is als hij aankomt met een half geblesseerde bankzitter van Utrecht..
Als ik jouw posts lees is dat vertrouwen er niet echt lang geweest.
Je kan ook je kop in het zand steken als ik jouw posts lees..
Maax schreef: 04 feb 2025, 15:34
De bezetting op de backs kost ons mogelijk gewoon het kampioenschap. Natuurlijk heb je dan gefaald als TD.
De bloemen worden pas na de finish uitgedeeld. Het seizoen is nog lang en met een fitte Malacia zou je een goede back halen. Kritiek mag, maar ik vind het allemaal nog te voorbarig.
Ik weet het, ik roep zelf altijd dat je moet wachten met oordelen tot na de deadline, maar ik zie niks meer gebeuren behalve Noah fucking Ohio dus Earnie krijgt van mij voor deze window een 3. Vooruit, een 4 omdat ik altijd optimistisch ben.
Maar hoe moeilijk het allemaal ook is in de winter, er is toch werkelijk niemand die met alleen Malacia en een jeugdige Bajraktarevic tevreden kan zijn?
Als je hiermee tevreden zou zijn leef je in een parallelle wereld..
Earnie krijgt een hele dikke onvoldoende voor deze transferperiode mocht hij nu met een half geblesseerde Ohio aankomen..