Mohamed Ihattaren

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
mateja
Internationale topspeler
3
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Schijnt dat Utrecht al met hem in gesprek is voor volgend seizoen
  • Citaat
  • PSVNatas
    Jeugdspeler
    1
    Favoriete speler: Super Mario

Revolinho schreef: 02 feb 2025, 14:45 Mc Mo. Heeft zichzelf voor het oog van heel Nederland en omstreken flink voor schut gezet. Je kunt mentale problemen hebben. Je kan verdriet hebben. Maar ik ken heel veel mensen in een vergelijkbare situatie als hij toen en ik heb niemand zó zelfdestructief zien zijn. Nu is hij tenminste weer gefocust en dan zie je dat hij een pure voetballer is. Maar ja. Het leven is niet makkelijk, wat als er straks weer iets gebeurt waar hij niet mee om kan gaan. Weer vreten?
    Wauw, wat heeft die jongen jouw misdaan?

Harteloos.
  • Citaat
    Josef Dettelbacher
    Legende
    7

Awards:

Ik vind dat Mo het gezien de omstandigheden erg goed doet. Tot aan de zomer leek een carrière in het criminele circuit meer aan de orde, maar dit vind ik een enorme positieve ontwikkeling.

Ik vind het wél vreemd dat hij ondanks alle goede bedoelingen na een half jaar trainen en spelen er nog steeds niet afgetraind uit ziet. Vraag me af hoe dat kan. Uiteindelijk denk ik dat Mo straks wel een mooi contract kan tekenen in Saudi Arabia of Qatar, en dan alsnog volledig binnen loopt in een competitie waar dat "uit stilstand" geen enkel probleem vormt.
  • Citaat
  • Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    EllermanJ
    Vaste waarde in elftal
    1
    Seizoenkaart: Vak X

Toch altijd weer schrikken als dit topic, op een niet wedstrijddag, in de top 5 verschijnt. Laat staan op de laatste transferdag.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

mateja schreef: 04 feb 2025, 10:00 Schijnt dat Utrecht al met hem in gesprek is voor volgend seizoen
    Mooi voor die jongen. Als hij nog wat fitter wordt dan denk ik dat Utrecht een mooie volgende stap is. Het is hem gegund.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht (totaal 3):
    D.MillpantsmatejaNilisRomariooo
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Josef Dettelbacher schreef: 04 feb 2025, 10:07Ik vind het wél vreemd dat hij ondanks alle goede bedoelingen na een half jaar trainen en spelen er nog steeds niet afgetraind uit ziet. Vraag me af hoe dat kan.
    Omdat hij met overgewicht wekelijks opgesteld wordt en nog steeds de beste van RKC is. Dus hij zal weinig echte noodzaak voelen om zich maximaal in te spannen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
    guus
    Persepolis
    Vedette
    7

Awards:

PSVNatas schreef: 04 feb 2025, 10:03
    Revolinho schreef: 02 feb 2025, 14:45 Mc Mo. Heeft zichzelf voor het oog van heel Nederland en omstreken flink voor schut gezet. Je kunt mentale problemen hebben. Je kan verdriet hebben. Maar ik ken heel veel mensen in een vergelijkbare situatie als hij toen en ik heb niemand zó zelfdestructief zien zijn. Nu is hij tenminste weer gefocust en dan zie je dat hij een pure voetballer is. Maar ja. Het leven is niet makkelijk, wat als er straks weer iets gebeurt waar hij niet mee om kan gaan. Weer vreten?

Harteloos.
    Wat is hier zo harteloos aan? Goed is goed en slecht is slecht, en het pad waar Ihattaren op liep was gewoon slecht, zeker als je kijkt naar de mogelijkheden die hij had vergeleken met 99,9% van andere mensen die trieste omstandigheden meemaken. Hij heeft z'n carrière verneukt, zijn relatie, zijn geld, zijn imago, zelfs een tijdje zijn relatie met familieleden. Dan kun je toch gewoon opnoemen dat hij zelfdestructief bezig was? Harteloos hoor :tear: En verder is het inderdaad de vraag wat er gebeurt als er weer iets heftigs gebeurt. Wanneer hij de eerste keer op die manier bezig was, blijft het de vraag hoe hij er de volgende keren mee omgaat. En dat gaan we zien.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Persepolis voor dit bericht:
    Revolinho
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    7
    Seizoenkaart: Vak U
    Favoriete speler: Ryan Flamingo

Awards:

Bij RKC is hij nu het mannetje, de vraag is hoe het met zijn motivatie gaat als hij dadelijk weer gewoon 'one of the guys' is en hij moet werken voor zijn centen.
  • Citaat
  • Ex unitate vires
    Danny03
    Meervoudig international
    3

Persepolis schreef: 04 feb 2025, 12:03
    PSVNatas schreef: 04 feb 2025, 10:03

Harteloos.
    Wat is hier zo harteloos aan? Goed is goed en slecht is slecht, en het pad waar Ihattaren op liep was gewoon slecht, zeker als je kijkt naar de mogelijkheden die hij had vergeleken met 99,9% van andere mensen die trieste omstandigheden meemaken. Hij heeft z'n carrière verneukt, zijn relatie, zijn geld, zijn imago, zelfs een tijdje zijn relatie met familieleden. Dan kun je toch gewoon opnoemen dat hij zelfdestructief bezig was? Harteloos hoor :tear: En verder is het inderdaad de vraag wat er gebeurt als er weer iets heftigs gebeurt. Wanneer hij de eerste keer op die manier bezig was, blijft het de vraag hoe hij er de volgende keren mee omgaat. En dat gaan we zien.
    We weten het nu inmiddels wel dat hij geen goeie keuzes heeft gemaakt in zijn carrière, dat hoef je niet voor de 100ste keer naar boven te halen, belangrijkste is dat hij nu gewoon speelt en ik gun het hem
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Danny03 voor dit bericht (totaal 3):
    StandbeeldSKERLARalfEdstrom
    Hatseflats
    Legende
    5

Awards:

Waarom zit hier geen slotje op?
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Hatseflats voor dit bericht:
    TylerDurdn
    Koenjo
    Meervoudig international
    2

Awards:

Fanatic-U-s schreef: 04 feb 2025, 12:12 Bij RKC is hij nu het mannetje, de vraag is hoe het met zijn motivatie gaat als hij dadelijk weer gewoon 'one of the guys' is en hij moet werken voor zijn centen.
    Precies dit. Al met al toch wel mooi dat hij weer ergens het mannetje is, ook bij een club als RKC. Hadden niet veel mensen meer verwacht denk ik.
  • Citaat
  • ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Hatseflats schreef: 04 feb 2025, 12:14 Waarom zit hier geen slotje op?
    Waarom wel?
  • Citaat
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    7
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

mateja schreef: 04 feb 2025, 10:00 Schijnt dat Utrecht al met hem in gesprek is voor volgend seizoen
    Zou hartstikke mooi zijn, geen te grote stap. Maar nog steeds best een flinke.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ziege maar ook zagge voor dit bericht:
    mateja
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    Hatseflats
    Legende
    5

Awards:

Standbeeld schreef: 04 feb 2025, 12:15
    Hatseflats schreef: 04 feb 2025, 12:14 Waarom zit hier geen slotje op?
    Waarom wel?
    Oh wacht, staat bij Historie. Excuus.
  • Citaat
  • Heya Hallvar
    Nationale topspeler
    7

ziege maar ook zagge schreef: 04 feb 2025, 12:18
    Zou hartstikke mooi zijn, geen te grote stap. Maar nog steeds best een flinke.
    Beter, kan z’n moeder hem een beetje in de gaten houden.
  • Citaat
    ShovingNE2
    Site Admin
    7
    Seizoenkaart: Vak PR

Ik ga het steeds leuker vinden. Mooi hoor!

• Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ShovingNE2 voor dit bericht:
    29.04.2007
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    RIO
    Legende
    5
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

ShovingNE2 schreef: 09 feb 2025, 15:25 Ik ga het steeds leuker vinden. Mooi hoor!

En nog steeds vet op zijn buik. Hopelijk koopt Ajax hem.
  • Citaat
  • Chucky
    Vedette
    6

Opvolger Tillman? 🤔😉
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Chucky voor dit bericht:
    Vakkie-V
    Torriez
    Jeugdspeler
    Favoriete speler: Bakayoyo

Hoop hem ooit nog in ons shirt te zien. Onder Van Bommel was hij zo extreem goed voor zijn leeftijd. Zou prachtig zijn dat duo ooit weer terug te zien.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Torriez voor dit bericht:
    Ailon
    Vakkie-V
    Bankzitter
    Seizoenkaart: Vak V
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Ruilen voor Noa Lang
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Vakkie-V voor dit bericht:
    Smeets14
    Mr.Unibet
    Meervoudig international
    3
    Seizoenkaart: Vak H

RIO schreef: 09 feb 2025, 15:27
    ShovingNE2 schreef: 09 feb 2025, 15:25 Ik ga het steeds leuker vinden. Mooi hoor!

Ik neem aan dat hij gewoon een voedingschema krijgt waarbij hij geleidelijk dunner wordt. Structureel te weinig eten gaat je ook belemmeren in je prestaties, dus zal allemaal geleidelijk gaan en na het einde van het seizoen alles eraf proberen te krijgen.
  • Citaat
  • Prof_napo
    Vedette
    2
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Mr.Unibet schreef: 09 feb 2025, 15:36

Ik neem aan dat hij gewoon een voedingschema krijgt waarbij hij geleidelijk dunner wordt. Structureel te weinig eten gaat je ook belemmeren in je prestaties, dus zal allemaal geleidelijk gaan en na het einde van het seizoen alles eraf proberen te krijgen.
    Lijkt me sowieso belangrijk dat Ihattaren weer volledige wedstrijden gaat spelen ( wat hij inmiddels gelukkig weer doet ) dan dat hij het perfecte gewicht heeft. Dat het over tijd weer naar een beter conditie gaat moet het doel zijn maar dat veel eromheen ( lees mentaal / inzet / spelvreugde / etc ) iets meer prioriteit heeft dan het ( vrijwel ) perfect gewicht bereiken.

En het is natuurlijk 'maar' RKC. De route die Ihattaren tot nu toe afgelegt is - voor mij - ruim boven verwachting. Bijzonder knap na vele moeilijke jaren.
  • Citaat
    De Realist
    Internationale topspeler
    3
    Seizoenkaart: Vak V
    Favoriete speler: Ik spring voor Luuk

Sowieso is snel afvallen niet goed. Ja tenzij je 60 kilo te veel weegt, dan kun je de eerste 30 kilo er wel af laten vliegen. Niet van toepassing bij mootje döner broodje.
    Moet inderdaad geleidelijk.

Ik vraag me trouwens af of hij het minder zou doen dan Bakayoko, aangezien ze allebei alles uit stilstand doen. Voor de duidelijkheid: niet genoeg voor bij ons. Maar ik vraag het me serieus af en dat pleit niet voor Johan zeg maar, hoe een leuk joch ik het ook vind
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen De Realist voor dit bericht:
    StratumZuid
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    “Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
    StratumZuid
    Vedette
    5

Jij weet volgensmij heel veel over dit onderwerp, omdat dat dit juist het lastigste is. Heb ook wel eens gezegd dat hij nooit meer echt fit zal raken. Het is opzich al een prestatie dat hij op dit niveau gekomen is, laten we eerlijk zijn. Laat me graag verrassen ❤️
  • Citaat
  • In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Als Mootje straks nog een stap weet te maken dan zou dat al fantastisch zijn. Dat had praktisch niemand meer voor mogelijk gehouden. Iemand als Tannane was ook een toptalent in de jeugd van Ajax en PSV, maar hij was helaas ook niet top qua mentaliteit waardoor hij de echte top nooit heeft gehaald. Volgens mij speelde hij ook regelmatig niet volledig afgetraind. Maar goed, die heeft uiteindelijk wel nog een verdienstelijke carrière gehad. Hopelijk lukt Mootje dat ook.
  • Citaat
  • Psvaanzet
    Nationale topspeler

Standbeeld schreef: 09 feb 2025, 19:42 Als Mootje straks nog een stap weet te maken dan zou dat al fantastisch zijn. Dat had praktisch niemand meer voor mogelijk gehouden. Iemand als Tannane was ook een toptalent in de jeugd van Ajax en PSV, maar hij was helaas ook niet top qua mentaliteit waardoor hij de echte top nooit heeft gehaald. Volgens mij speelde hij ook regelmatig niet volledig afgetraind. Maar goed, die heeft uiteindelijk wel nog een verdienstelijke carrière gehad. Hopelijk lukt Mootje dat ook.
    Ik heb t altijd al gezegd en ook dat hij uiteindelijk terug naar PSV moest komen, net als wat deze man zegt.

Mede door hem maakt RKC nu die opmars, paar weken terug zeiden mensen hier dat het alleen maar een last zou zijn voor RKC. Nou het is hun enige hoop, dat zie je nu wel.

Ik houd van de voetballer Mo. Zo wil je 10's zien.

Technisch begaafde middenvelder, uitstekende dribbelaar, een goed spelinzicht en een goede passing. Creatieve speler die het spel probeert te maken, met zijn vermogen om snel te draaien, wat hem daarom gevaarlijk maakt in een op een situaties.

Mo heeft een goed schot met zijn prachtige linker, zijn hoekschappen zijn ook fantastisch. En met betere spelers om zich heen gaat t alleen maar beter worden. :lover:
  • Citaat
  • Plaats reactie