Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Hoi ik ben Peter uit Eindhoven... zit dagelijks de sites af te sporen op nieuws over nieuwe verdedigers..Toen kwam ik deze tegen
Hopelijk snel nieuws over een paar beesten achterin
Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Hoi ik ben Peter uit Eindhoven... zit dagelijks de sites af te sporen op nieuws over nieuwe verdedigers..Welkom natuurlijk, maar ehm... ook hier geen verdedigers te vinden hoor. Er wordt wel eens over geklaagdPeerkes schreef: 08 aug 2024, 17:02 Hoi ik ben Peter uit Eindhoven... zit dagelijks de sites af te sporen op nieuws over nieuwe verdedigers..
Toen kwam ik deze tegen
Hopelijk snel nieuws over een paar beesten achterin![]()
Yes!! Eindelijk een nieuwe aanwinst! Welkom!!PeSV1 schreef: 24 aug 2024, 15:00 Hallo allemaal,
Zojuist mijzelf aangemeld, na veel te hebben meegelezen![]()
Ik ben ruim 38 jaar PSV supporter, woon in regio Rotterdam dus ben nogal in de minderheid hier!
Ik ben lid vd supportersvereniging.
Vanwege werk en privé niet de mogelijkheid om een seizoenkaart te nemen, al is dat ook niet gemakkelijk om aan te komen begreep ik...
Vroeger als klein jongetje altijd luisteren naar Langs de lijn, Studio Sport kijken. Daarna gelukkig live kijken! Ik mag graag online geruchten volgen en uitzoeken![]()
Sportieve groet!
Hoi Jeroen,Joennuuh schreef: 29 aug 2024, 16:12 Hallo Allemaal,
Ik heb al 15 Jaar een seizoenskaart en altijd bezig geweest met onze club.
nu mezelf hier ook voor aangemeld ben benieuwd naar dit forum.
Groeten Jeroen
SKERLA schreef: 29 aug 2024, 16:19
Hoi Jeroen,
Je komt op een rustig moment binnen, kijk gerust even op je gemak rond.
Slaro schreef: 02 sep 2024, 14:45 35 jaar uit Eindhoven, vroeger lang een seizoenkaart gehad maar heb jaren in het buitenland gewoond. En dan is het toch een beetje zonde van het geld. Bleef PSV op de voet volgen. Nu weer terug en moet eerlijk zeggen dat ik dit forum niet goed kende, tot ik het artikel over een transfervolger op dit forum las in het ED. Bij deze.
Welkom hiero. Ben je toevallig onder dezelfde naam ook op het oude PSV netwerk actief geweest?Slaro schreef: 02 sep 2024, 14:45 35 jaar uit Eindhoven, vroeger lang een seizoenkaart gehad maar heb jaren in het buitenland gewoond. En dan is het toch een beetje zonde van het geld. Bleef PSV op de voet volgen. Nu weer terug en moet eerlijk zeggen dat ik dit forum niet goed kende, tot ik het artikel over een transfervolger op dit forum las in het ED. Bij deze.
Ja, kloptGrasmat schreef: 02 sep 2024, 16:49Welkom hiero. Ben je toevallig onder dezelfde naam ook op het oude PSV netwerk actief geweest?Slaro schreef: 02 sep 2024, 14:45 35 jaar uit Eindhoven, vroeger lang een seizoenkaart gehad maar heb jaren in het buitenland gewoond. En dan is het toch een beetje zonde van het geld. Bleef PSV op de voet volgen. Nu weer terug en moet eerlijk zeggen dat ik dit forum niet goed kende, tot ik het artikel over een transfervolger op dit forum las in het ED. Bij deze.
Dan zou ik snel naar een ander forum uitwijken. Hier is het vooral kijven op de club en naar elkaar...Shakingmcj schreef: 04 feb 2025, 07:23 Ik volg PSV al jaren en wil graag meelezen over de laatste ontwikkelingen binnen de club.
Mijn eigenlijke naam is Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone, maar Balinho was wat praktischer hier.LaRock schreef: 27 aug 2024, 21:45 Hoi, Ik ben Scott en kom uit Boxmeer.
Ik ben al een jaar of 40 fan van PSV en kom ook regelmatig in het stadion.
Ik vind het ook interessant om online nieuwtjes over transfers te lezen vooral in deze tijd natuurlijk.
Bedankt voor het goedkeuren![]()
Wadadadeng wadadada dengBalinho schreef: 06 feb 2025, 22:04Mijn eigenlijke naam is Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone, maar Balinho was wat praktischer hier.LaRock schreef: 27 aug 2024, 21:45 Hoi, Ik ben Scott en kom uit Boxmeer.
Ik vind het ook interessant om online nieuwtjes over transfers te lezen vooral in deze tijd natuurlijk.
Mocht je ooit samen een plaatje willen maken, hoor ik het wel. Solid.
100 guns, 200 clips Zigga!ziege maar ook zagge schreef: 06 feb 2025, 22:10Wadadadeng wadadada dengBalinho schreef: 06 feb 2025, 22:04
Mijn eigenlijke naam is Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone, maar Balinho was wat praktischer hier.
![]()
Yo KrsBalinho schreef: 06 feb 2025, 22:04Mijn eigenlijke naam is Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone, maar Balinho was wat praktischer hier.LaRock schreef: 27 aug 2024, 21:45 Hoi, Ik ben Scott en kom uit Boxmeer.