Jong PSV Algemeen

Spelers, staf, wedstrijden en tactiek Jong PSV.
Psvaanzet
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Prima. 2/3 spelers weg

Maar dan hoop ik morgen ook nog op iets inkomende bij Jong PSV
  • Citaat
  • Benitez040
    Vaste waarde in elftal
    2

43k volgers
  • Citaat
  • Madueke
    Legende
    5

Wie gaat er in de spits spelen dan? Schuiven ze de kleine Duif door?
  • Citaat
  • Voormalig KG
    Lid scoutingsteam
    6

MaikelH89 schreef: 03 feb 2025, 22:27 My bad, ik las het helemaal verkeerd. Ik dacht dat dit nog over Simons ging. Wat betreft Uneken, die heeft in Jong nog genoeg te leren en is een beetje de leider van het team volgens mij? Ook gezien die band natuurlijk. Dus voor hem is dat misschien een leuke stap om wat inhoud te kweken in inderdaad een fysieke competitie, maar voor het team is dat geen goede keuze. Dus de vraag die je moet stellen in aanloop naar die keuze is denk ik: Zie je in hem echt een talent dat door kan breken in het eerste op ons niveau? Ik twijfel nog eerlijk gezegd.

Edit: Mocht het gerucht kloppen natuurlijk, anders is dat allemaal niet van toepassing.
    Een huurtransfer lijkt mij beter. Daadwerkelijk ergens voor spelen in de hoogste competitie met ervaren voetballers.
    Bij Jong PSV zal de weerstand minder zijn onderling en in de KKD.

Ik denk nog steeds bullshit . Maar zou het fantastisch voor hem vinden.

Simons en Ndala al weg, benieuwd hoe Jong er de komende maanden eruit gaat zien. Flink wat verjonging
  • Citaat
  • Mick Jagger
    Lid van verdienste
    7

Aberdeen heeft al een spits gehuurd (Oday Dabbagh van Charleroi), gaan ze er nog een huren? En wie gaat er dan spelen?
  • Citaat
    NoaNoTheBaddest10
    Nationale topspeler
    6
    Oude naam: NotoriousBIG046

Jong PSV gaat naar de klote als er hier niks bij komt.
  • Citaat
  • We can't change the world until we change ourselves.
    Psvaanzet
    Nationale topspeler

NoaNoTheBaddest10 schreef: 03 feb 2025, 23:55 Jong PSV gaat naar de klote als er hier niks bij komt.
    is al naar de klote. Hoop wel dat er nog wat bijkomt

En de grootste talenten van 019 doorschuiven. Versbloed!
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Psvaanzet voor dit bericht:
    NoaNoTheBaddest10
    danko-lazovic
    Nationale topspeler
    3
    Seizoenkaart: Vak PR

Er mag ook echt wel een keer een kritische blik geworpen worden op Jong PSV. 2 jaar lang blinkt er al niemand uit, terwijl er de laatste tijd echt wel geïnvesteerd is.

Als je ziet hoe Egan-Riley het nu doet in de Championship, Land moeite heeft om zijn niveau in jong te halen, Ndala er niet uitkomt, Babadi ook niet laat zien wat hij kan en eigenlijk gewoon iedereen moeite heeft om een basisniveau aan te tikken gaat er echt iets fout. En het is zo zonde want het kan zo nuttig zijn voor jonge spelers. Tijd voor een goede evaluatie en tijd dat hier echt geld/tijd in gestoken gaat worden.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen danko-lazovic voor dit bericht (totaal 4):
    NoaNoTheBaddest10Menno1LazoHatseflats
    Menno1
    Legende
    7

NoaNoTheBaddest10 schreef: 03 feb 2025, 23:55 Jong PSV gaat naar de klote als er hier niks bij komt.
    Ja want het loopt nu al zo lekker. Helemaal prima dat deze non talenten weg gaan. Ruimt lekker op en biedt kansen voor onder 19 en 17. Plus nieuwe spelers.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Menno1 voor dit bericht:
    Psvaanzet
    PSVTOPOss
    Geselecteerd voor Oranje
    2

En reken er maar op dat Bajraktarevic er regelmatig zal spelen, zeker als die jongen van Lazio nog komt
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen PSVTOPOss voor dit bericht:
    Menno1
    danko-lazovic
    Nationale topspeler
    3
    Seizoenkaart: Vak PR

Menno1 schreef: 04 feb 2025, 00:09
    Ja want het loopt nu al zo lekker. Helemaal prima dat deze non talenten weg gaan. Ruimt lekker op en biedt kansen voor onder 19 en 17. Plus nieuwe spelers.
    Alleen heeft dat heel weinig zin om dit moment. Je kan bijvoorbeeld een Noah Fernandez nu doorschuiven maar ik acht de kant 99% dat die volledig gaat verzuipen in het huidige elftal. Daar heeft hij zelf echt heel weinig aan gok ik. Je moet iets van een stabiele basis hebben als je zulke spelers gaat inpassen. En dat is er nu gewoon echt niet.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen danko-lazovic voor dit bericht:
    NoaNoTheBaddest10
    Sparts
    International
    4

Elfrink noemde in de podcast dat Uneken terecht kritisch was over aantal collega’s dat er met de pet naar gooide. Elfrink noemde Ndala en ‘je moet zelf maar kijken welke ander speler’.

Hij leek op een specifieke tweede speler te doelen, zonder deze te willen noemen. Welke speler was dat de afgelopen wedstrijd van PSV?
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door Sparts op 04 feb 2025, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
    TomPSV
    Legende
    6

Awards:

Sparts schreef: 04 feb 2025, 16:14 Elfrink noemde in de podcast dat Uneken terecht kritisch was over aantal collega’s benoemde dat er met de pet naar gooide. Elfrink noemde Ndala en ‘je moet zelf maar kijken welke ander speler’.

Hij leek op een specifieke tweede speler te doelen, zonder deze te willen noemen. Welke speler was dat de afgelopen wedstrijd van PSV?
    Gilbert
  • Citaat
  • Massimo
    Legende
    7

Behalve dat de kwaliteit tegenvalt, lijkt het er ook op dat dit seizoen de teamcohesie bij de 'vaste' Jong PSV spelers er ook niet echt inzit. Daardoor zie je zowel individueel als qua team maar minimale progressie en dat is voor dit team juist funest.

Dit seizoen is toch al verloren en verwacht er zowel qua ontwikkeling als qua teamuitslagen weinig van, maar als je het dan alsnog enigszins een vruchtbaar seizoen van wil maken, zorg dan dat je dit seizoen heel erg goed tegen het licht gaat houden om te zorgen dat dit niet een kansloos team in niemandsland en met weinig perspectief wordt als je hierin zit.

Ik zou het makkelijk vinden om te gaan wijzen naar Groenendijk en zijn staf, maar het probleem ligt denk ik veel dieper dit seizoen. Ook vorig seizoen liep het al niet zo lekker. Er zal weer een nieuwe sfeer gecreëerd moeten gaan worden, maar met hogere eisen waarbij spelers weten waarvoor ze spelen, in een omgeving zitten waar ze zich kunnen ontwikkelen en perspectief hebben om hierna een volgende stap te maken. Een paar naar het eerste en de rest naar het betaalde voetbal. Een aantal lijken er met tegenzin te spelen en andere spelers zitten er al wel erg lang. Ik heb het idee dat er al zeker een jaar of anderhalf tot twee geen goede 'vibe' omheen hangt, al zeg ik dit wel volledig van de buitenkant.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Massimo voor dit bericht (totaal 5):
    SKERLAAndmanMenno1Ren HöekJuancho
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Awards:

https://www.ed.nl/PSV/ook-blessuregolfj ... haring_web
  • Citaat
  • TigTogFlip
    Vaste waarde in elftal
    2
    Seizoenkaart: Vak D
    Favoriete speler: Sangare

Sami is er dadelijk bij, benieuwed of hij minuten zal maken
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7

Awards:

En Roekoe II:

• Citaat
    SKERLA
    Legende
    7

Awards:

• Citaat
  • Madueke
    Legende
    5

Eindelijk eens wat doorstroming, ook al is het voornamelijk door blessures en spelers die bij het eerste zitten.
  • Citaat
    Tomm
    Vedette
    7
    Seizoenkaart: Vak F

Awards:

Afbeelding

Earnie heeft toegeslagen op de transfermarkt; Duif senior is back!
  • Citaat
    MaikelH89
    Bankzitter
    Seizoenkaart: Vak E
    Clubvoorkeur: PSV/FC Cincinnati
    Favoriete speler: Luc Nilis

Of je daar op dit moment zo blij mee moet zijn ondanks dat het bij ons een aardig talent was. Schopt er in België ook geen zak in. Speelt wel in een dramatische ploeg in dat City bolwerk daar overigens.
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7

Awards:

Weer zo'n ongeïnteresseerde lutser bij ESPN:

VdBerg in beeld; "dit is Robin van Duiven"...
  • Citaat
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler
    4

Ik zou Dick Schreuder benaderen om volgend seizoen trainer te worden, met het vooruitzicht dat zodra Bosz niet meer wil verlengen hij een serieuze kandidaat wordt voor PSV 1. Sympathieke man, zeer aanvallende stijl, zijn trainingen schijnen geweldig te zijn ook. Type Arne Slot.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Eindhovenvoetbal voor dit bericht:
    Psvaanzet
    Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Zit wel een leuke energie in de ploeg, die ik een tijdje niet heb gezien. Jammer van die blunder van Steur.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Thijs voor dit bericht:
    Psvaanzet
    Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Oeps…
  • Citaat
    MaikelH89
    Bankzitter
    Seizoenkaart: Vak E
    Clubvoorkeur: PSV/FC Cincinnati
    Favoriete speler: Luc Nilis

Blunders maak ik me niet zo druk om. Het belangrijkste is dat die ploeg gewoon weer lekker gaat voetballen. Energie in de wedstrijd leggen inderdaad en ervoor gaan. Fouten zullen dan altijd wel gemaakt worden, of omdat je tegen slimmere ploegen spelen die dat uitlokken of omdat je altijd wel een enkeling (of een paar spelers) erin hebt staan die gewoon niet goed genoeg zijn.
  • Citaat
  • Plaats reactie