Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Bericht en reacties verwijderd. Hij bedoelde waarschijnlijk te zeggen dat we 68x gescoord hebben en daarmee 68x hebben kunnen juichen en dat 26x meer dan welke club dan ook in de Eredivisie!Positieve supporters topic
-
ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
-
Vanthaman18
- Vedette
- 3
- Favoriete speler: Malik Tillman
-
Awards:
Gisteren avond had ik echt gewoon stress van deze wedstrijd, van deze situatie van PSV. Vannacht nog even geweest van de spanning en frustratie. Na een uurtje malen, tegen mezelf gezegd om eens realistisch naar dr wedstrijd en situatie te kijken.
Eigenlijk was er gisteren niks aan de hand. 3-1 voor met nog 6 minuten te spelen. NEC 2e helft nauwelijks gevaarlijk geweest. Tot die grote fout van Flamingo. Daar geef je de wedstrijd weg. Zo slecht was het de 2e helft niet eens, maar je helpt de tegenstander zo wel erg in het zadel. Dit mag natuurlijk niet gebeuren. Wat daarna nog allemaal fout gaat, is natuurlijk zwaar amateuristisch. Dit is gewoon erg jammer, want met winst uit bij NEC had je jezelf toch wel weer een positief gevoel kunnen geve n.
Nu gaat het donderen. Het is te hopen dat Feyenoord in ieder geval een punt pakt in de Arena, zodat we wel nog die 1e plek hebben. En natuurlijk is er nu frustratie bij eenieder. Het lijkt allemaal mis te gaan. Blessures, tegengoals, puntverlies, persoonlijke fouten. Ajax die over ons heen kan gaan.
Er zijn nog 13 wedstrijden te spelen, 15 voor ajax. Er gaat nog zoveel gebeuren en er is nog zoveel mogelijk. Vanochtend ben ik dan ook opgestaan met het doel om minder te stressen om PSV. Hebben we reden om ons zorgen te maken: ja. Maar is er reden tot paniek: nee. Nu zullen de mannen moeten opstaan en hun honger voor het kampioenschap uit de koelkast te halen. Ze moeten nu gaan laten zien dat we daadwerkelijk het beste team zijn. Dat ze alle lof van de afgelopen 1,5 jaar verdiend hebben. Nu moet het even donderen in de kleedkamer. Alle neuzen weer dezelfde kant op. Met Bosz voorop. En dat gaat ze lukken. Kom op mannen. Laten we er als eenheid achter gaan staan en proberen positief te blijven. Dat is goed voor ieders gemoedstoestand (vooral ook die van mij). We hebben elkaar nodig.
Dus bij deze ook mijn excuses voor mijn geirriteerde reactie(s) gisteren aan @PCGC . En je hebt gelijk @Maikel , moet ik niet doen. We moeten er nu met zijn allen achter gaan staan. Een fijne zondag iedereen!
Eigenlijk was er gisteren niks aan de hand. 3-1 voor met nog 6 minuten te spelen. NEC 2e helft nauwelijks gevaarlijk geweest. Tot die grote fout van Flamingo. Daar geef je de wedstrijd weg. Zo slecht was het de 2e helft niet eens, maar je helpt de tegenstander zo wel erg in het zadel. Dit mag natuurlijk niet gebeuren. Wat daarna nog allemaal fout gaat, is natuurlijk zwaar amateuristisch. Dit is gewoon erg jammer, want met winst uit bij NEC had je jezelf toch wel weer een positief gevoel kunnen geve n.
Nu gaat het donderen. Het is te hopen dat Feyenoord in ieder geval een punt pakt in de Arena, zodat we wel nog die 1e plek hebben. En natuurlijk is er nu frustratie bij eenieder. Het lijkt allemaal mis te gaan. Blessures, tegengoals, puntverlies, persoonlijke fouten. Ajax die over ons heen kan gaan.
Er zijn nog 13 wedstrijden te spelen, 15 voor ajax. Er gaat nog zoveel gebeuren en er is nog zoveel mogelijk. Vanochtend ben ik dan ook opgestaan met het doel om minder te stressen om PSV. Hebben we reden om ons zorgen te maken: ja. Maar is er reden tot paniek: nee. Nu zullen de mannen moeten opstaan en hun honger voor het kampioenschap uit de koelkast te halen. Ze moeten nu gaan laten zien dat we daadwerkelijk het beste team zijn. Dat ze alle lof van de afgelopen 1,5 jaar verdiend hebben. Nu moet het even donderen in de kleedkamer. Alle neuzen weer dezelfde kant op. Met Bosz voorop. En dat gaat ze lukken. Kom op mannen. Laten we er als eenheid achter gaan staan en proberen positief te blijven. Dat is goed voor ieders gemoedstoestand (vooral ook die van mij). We hebben elkaar nodig.
Dus bij deze ook mijn excuses voor mijn geirriteerde reactie(s) gisteren aan @PCGC . En je hebt gelijk @Maikel , moet ik niet doen. We moeten er nu met zijn allen achter gaan staan. Een fijne zondag iedereen!
- Deze gebruikers waarderen Vanthaman18 voor dit bericht (totaal 7):
- TacticalReliable • FTS • ShovingNE2 • PCGC • Maikel • Psvaanzet • Tutti Frutti
-
- Talent
- 2
- Clubvoorkeur: PSV
Misschien is dit niet het moment, vind het toch belangrijk om te doen.
Eerste deel van dit seizoen was prima. Wat is het verschil: volgens mij alleen Lozano. 2 vingers in de neus was de verwachting dat het kampioenschap naar Eindhoven kwam.
Toen groot aantal blessures en het middenblok van Schouten en Veerman niet compleet.
Nu Tillman en pepi blessa en Dams weg.
Ziekte de laatste 2 weken.
5 wedstrijden 100 doelpunten tegen is natuurlijk ook niet representatief voor wat er in deze selectie qua kwaliteit zit.
Het is kut en zeker moeten er nog transfers bij. De titel strijd is nu 'spannend' geworden in plaats van niet in gevaar.
Daarnaast zijn de andere clubs verre van stabiel. Dus positief is het zeker niet. Maar hopeloos vind ik het persoonlijk ook niet.
Eerste deel van dit seizoen was prima. Wat is het verschil: volgens mij alleen Lozano. 2 vingers in de neus was de verwachting dat het kampioenschap naar Eindhoven kwam.
Toen groot aantal blessures en het middenblok van Schouten en Veerman niet compleet.
Nu Tillman en pepi blessa en Dams weg.
Ziekte de laatste 2 weken.
5 wedstrijden 100 doelpunten tegen is natuurlijk ook niet representatief voor wat er in deze selectie qua kwaliteit zit.
Het is kut en zeker moeten er nog transfers bij. De titel strijd is nu 'spannend' geworden in plaats van niet in gevaar.
Daarnaast zijn de andere clubs verre van stabiel. Dus positief is het zeker niet. Maar hopeloos vind ik het persoonlijk ook niet.
-
- Lid scoutingsteam
- 7
-
Awards:
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- 7
-
Awards:
-
- Moderator
- 6
- Seizoenkaart: Vak B
-
Awards:
Het is lastig positief te blijven, maar zoals Stewart altijd terecht zegt: It's never as good as it looks and it's never as bad as it seems. Onze jongens zijn het voetballen niet ineens verleerd. Komende weken vier van de vijf wedstrijden in eigen huis, waar we al jaren niet hebben verloren. Daar moet de ommekeer gaan komen, en dat gaat lukken als we er allemaal achter gaan staan. Bij Ajax komt nu ook een ander soort druk kijken: van mogen naar moeten. Eerst maar eens kijken hoe ze daar mee om gaan.
Forza
Forza

- Deze gebruikers waarderen nilssonH voor dit bericht (totaal 4):
- Garnaal • Nummer 6 • Ittot • ParkJiSung
-
- Bankzitter
- 2
-
29.04.2007
- Nationale topspeler
- 4
- Seizoenkaart: Vak YY
-
Awards:
En mochten we alsnog tweede worden ipv kampioen, dan is dat zwaar kut, maar financieel eigenlijk alleen maar beter.
Maar doe toch maar gewoon kampioen...
Maar doe toch maar gewoon kampioen...
- Deze gebruikers waarderen 29.04.2007 voor dit bericht (totaal 2):
- Psv_fan • LeandroBonfim
-
ShovingNE2
- Site Admin
- 7
Malacia!!! Fijn hoor!
- Deze gebruikers waarderen ShovingNE2 voor dit bericht:
- Bossche bol
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
Ontbijtkoek
- Nationale topspeler
- 1
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Malacia kei goed, keurige speler als ie er eenmaal lekker in zit. Heel benieuwd naar de constructie en z'n niveau!
- Deze gebruikers waarderen Ontbijtkoek voor dit bericht:
- alu.w
-
ShovingNE2
- Site Admin
- 7
Lijkt me mooi. Geen idee wat Lazio eraan heeft.Nummer 6 schreef: 03 feb 2025, 18:52Benieuwd of Napoli een vervanger kan vinden voor Tchauona. Dan kan je die morgen ook presenteren.
- Deze gebruikers waarderen ShovingNE2 voor dit bericht:
- Nummer 6
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Talent
- 2
Mijn fout inderdaadShovingNE2 schreef: 03 feb 2025, 19:06Lijkt me mooi. Geen idee wat Lazio eraan heeft.Nummer 6 schreef: 03 feb 2025, 18:52Benieuwd of Napoli een vervanger kan vinden voor Tchauona. Dan kan je die morgen ook presenteren.![]()
-
- International
- 4
Ik ga zaterdag weer eens met de zoons naar PSV. We gaan er hoe dan ook een gezellige avond van maken. Lekker eerst ergens wat eten ofzo. Komt goed!
- Deze gebruikers waarderen Sparts voor dit bericht (totaal 7):
- Op weg naar nr 26 • nilssonH • Standbeeld • Tijn • EllermanJ • Asterix • Tutti Frutti
-
- Lid scoutingsteam
- 6
Ernie, ik ben blij met jou als TD!
Wat zonde dat die reserve spits niet kwam, maar toch was dit in geblesseerde staat verre van de beste keus. Op deze manier had je zelf het hakblok neer kunnen zetten en je hoofd erin kunnen leggen, als hij de eerste 6 wedstrijden door de blessure niet had kunnen meedoen..
Wat ben ik benieuwd en hoop ik op mooie verlengingen van meerdere selectie spelers en ook jeugdspelers.
Waaronder Sami Bouhoudane die ook in 2025 afloopt.
Hij en Uneken kunnen niet het hoge niveau halen van Luuk, maar wel alvast wat vlieguren maken
Wat zonde dat die reserve spits niet kwam, maar toch was dit in geblesseerde staat verre van de beste keus. Op deze manier had je zelf het hakblok neer kunnen zetten en je hoofd erin kunnen leggen, als hij de eerste 6 wedstrijden door de blessure niet had kunnen meedoen..
Wat ben ik benieuwd en hoop ik op mooie verlengingen van meerdere selectie spelers en ook jeugdspelers.
Waaronder Sami Bouhoudane die ook in 2025 afloopt.
Hij en Uneken kunnen niet het hoge niveau halen van Luuk, maar wel alvast wat vlieguren maken
- Deze gebruikers waarderen Voormalig KG voor dit bericht (totaal 3):
- D.Millpants • Robson de Souza • TigTogFlip
-
- Vaste waarde in elftal
- 4
-
Awards:
Blij dat PSV het hoofd koel heeft weten te houden. De kwaliteitsimpulsen zijn niet gekomen waardoor we meer risico nemen maar ook geen (dure) paniekaankopen. Het is aan de jeugd en bank om nu te laten zien dat ze het kunnen.
Wat mij betreft goed beleid van een BVO. Dat het niet hetzelfde beleid is als de FM managers op het forum zie ik als plus.
Wat mij betreft goed beleid van een BVO. Dat het niet hetzelfde beleid is als de FM managers op het forum zie ik als plus.
- Deze gebruikers waarderen d'Oude voor dit bericht (totaal 5):
- OmeAad • D.Millpants • Voormalig KG • Johann Vogelaar • Araavos
One can only hope
- D.Millpants
- Nationale topspeler
- 2
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Er zijn dus nog wel realistische en verstandige forummers aanwezig!
Balen van de spits...maar gelukkig geen paniek aankopen, last minute.
Balen van de spits...maar gelukkig geen paniek aankopen, last minute.
- NilisRomariooo
- Jeugdspeler
- 1
- Favoriete speler: Lozano + Ronaldo + Nistelrooy
van de afgelopen 5 duels
hebben we er 4 gewonnen en 1 gelijk
- Deze gebruikers waarderen NilisRomariooo voor dit bericht (totaal 2):
- Ykhim • Tutti Frutti
-
- Vedette
- 2
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
En 14 doelpunten gemaakt met onder andere tegenstanders als Liverpool, Feyenoord, & Rode ster.NilisRomariooo schreef: 06 feb 2025, 13:25 van de afgelopen 5 duels
- Deze gebruikers waarderen Prof_napo voor dit bericht:
- NilisRomariooo
- NilisRomariooo
- Jeugdspeler
- 1
- Favoriete speler: Lozano + Ronaldo + Nistelrooy
sterker nog; binnen de eerste 90 minuten, hebben we ze allemaal gewonnen.NilisRomariooo schreef: 06 feb 2025, 13:25 van de afgelopen 5 duels
-
Balinho
- 6
Beetje positiever mag best. Wedden dat Malacia een kwaliteitsimpuls blijkt (namelijk)?d'Oude schreef: 05 feb 2025, 09:00 Blij dat PSV het hoofd koel heeft weten te houden. De kwaliteitsimpulsen zijn niet gekomen waardoor we meer risico nemen maar ook geen (dure) paniekaankopen. Het is aan de jeugd en bank om nu te laten zien dat ze het kunnen.

Maar ook ik ben positief gestemd over een geweldig verloop van de rest van het seizoen. En dat was ik overigens al voor de wedstrijd van gisteravond, al kan ik dat nu natuurlijk heel goedkoop beweren. Dus bij deze.

-
- Vedette
- 5
-
De Realist
- 3
- Seizoenkaart: Vak V
- Favoriete speler: Ik spring voor Luuk
In ieder geval nog steeds ongeslagen in eigen huis!
- Deze gebruikers waarderen De Realist voor dit bericht (totaal 4):
- D.Millpants • NilisRomariooo • Ykhim • Ren Höek
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz