Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Josef Dettelbacher schreef: 30 jan 2025, 19:45Of je pist 80 euro weg door Feyenoord te loten
Kan uiteraard, maar daarom is het ook een risico. Vijf minuten na de loting zal de prijs ineens flink stijgen als het daadwerkelijk Juventus - PSV wordt, dus ik dacht gooi het eens in de groep. Sommigen houden wel van een gokje wagen
Alleen is dan ook nog niet bekend of de uitwedstrijd op dinsdag of woensdag is, dus als je een gokje wil wagen, moet je ook meteen voor een lang verblijf gaan van maandag (of iig dinsdagmiddag) tot donderdag.
Je kunt eventueel ook op Milan of Pisa vliegen als je het niet erg vindt om de trein te nemen. Dat geeft je ook wat meer opties qua vertrekpunt (Ehv, Dus, Ams)
Josef Dettelbacher schreef: 30 jan 2025, 20:13
Je kunt eventueel ook op Milan of Pisa vliegen als je het niet erg vindt om de trein te nemen. Dat geeft je ook wat meer opties qua vertrekpunt (Ehv, Dus, Ams)
Afgelopen zomer op Bologna gevolgen. Met sneltrein ben je dan ook zo in Turijn. Kost wel +-100€ voor trein extra.
loginnaam schreef: 30 jan 2025, 20:10Alleen is dan ook nog niet bekend of de uitwedstrijd op dinsdag of woensdag is, dus als je een gokje wil wagen, moet je ook meteen voor een lang verblijf gaan van maandag (of iig dinsdagmiddag) tot donderdag.
Dagje Milaan om de tijd te doden, kan ik sowieso iedereen aanraden.
loginnaam schreef: 30 jan 2025, 20:10Alleen is dan ook nog niet bekend of de uitwedstrijd op dinsdag of woensdag is, dus als je een gokje wil wagen, moet je ook meteen voor een lang verblijf gaan van maandag (of iig dinsdagmiddag) tot donderdag.
Dagje Milaan om de tijd te doden, kan ik sowieso iedereen aanraden.
Mwahh, van Noord Italië vond ik Milaan zelf het meest tegenvallen. Die duomo is leuk, maar voor de rest vond ik t niet veel
EesEes schreef: 02 feb 2025, 10:26
Ze mogen ook langzamerhand wel eens meer info delen over de kaartverkoop van Juventus uit. Wedstrijd staat er nog niet eens tussen op de website.
Duurt inderdaad lang. Had toch verwacht dat morgen de verkoop wel zou beginnen.
Ben er zelf wel blij mee, val nog net in die laatste groep en had alles al geboekt. Hoop wel dat het morgen nog een beetje aantrekt. Anders zijn het wel treurige aantallen.
Een aantal maanden terug is natuurlijk al zo'n 2000 man geweest. Nu zo'n 700 kaarten verkocht. Ideaal moment voor mensen met weinig punten om te gaan .
Ticket in de pocket voor Juventus. Nog 979 tickets beschikbaar. Al die 20.000 mensen die vorig jaar Dortmund uit wilde gaan zijn ineens verhinderd natuurlijk
Snap overigens wel dat het zo kort dag kut is wat betreft vrij regelen. Aan de vliegtickets lag het niet, afgelopen week was er volgens mij zelfs nog een mogelijkheid om vanuit Charleroi heen richting Bergamo en terug via Turijn te gaan voor minder dan 80 euro.
RPSV94 schreef: 07 feb 2025, 09:53
Al die 20.000 mensen die vorig jaar Dortmund uit wilde gaan zijn ineens verhinderd natuurlijk
Zoals wel vaker een uitmuntende vergelijking. Een wedstrijd op autoafstand vs een wedstrijd die dat niet is...
Joh echt, dat had ik nou niet door. Het gaat mij er meer om dat er vorig jaar nogal wat discussie was dat mensen onmogelijk kaarten konden krijgen voor die wedstrijd met dit systeem. Nu hebben ze de kansen, maar dan blijven de aantallen laag. Vind het vrij bizar dat je als PSV zijnde met een half uitvak aan komt zetten in de knock-out fase van de CL.
RPSV94 schreef: 07 feb 2025, 09:53
Ticket in de pocket voor Juventus. Nog 979 tickets beschikbaar. Al die 20.000 mensen die vorig jaar Dortmund uit wilde gaan zijn ineens verhinderd natuurlijk
Snap overigens wel dat het zo kort dag kut is wat betreft vrij regelen. Aan de vliegtickets lag het niet, afgelopen week was er volgens mij zelfs nog een mogelijkheid om vanuit Charleroi heen richting Bergamo en terug via Turijn te gaan voor minder dan 80 euro.
Ergens ben ik het met je eens, aan de andere kant is het bijvoorbeeld voor mij persoonlijk niet te doen om meerdere dagen op rij vrij te pakken op zo’n korte termijn. Één dagje Dortmund fiets je er een heel stuk makkelijker tussendoor, woensdagochtend die kant op en donderdagochtend zit je weer op kantoor. Ik denk dat dit voor een hele grote groep mensen zo geldt.