Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Treurig. Zou dit ontslagwaardig zijn of gaat dat niet zo makkelijk?
Het is niet op de werkvloer gebeurd, dus het lijkt me lastig voor ontslag op staande voet. Ze zullen wel in overleg uit elkaar gaan. Mag toch hopen dat de Graafschap niet doorgaat met zo’n jongen. Verdient geen tweede kans als je dit soort dingen doet.
In de zomer van 2022 had de eigenaar van Helmond het plan om Helmond binnen 3 jaar naar de Eredivisie te loodsen. Ze staan nu 10e op de ranglijst. Het wil nog niet echt vlotten.
Ook echt zo'n onzin om Hofland eruit te mikken. In het begin van het seizoen wat wedstrijden overpresteren en dan worden de verwachtingen meteen onrealistisch hoog. Waar ze nu staan is waar ze qua selectiesterkte gewoon horen te staan.
Haha, hoe komen ze er toch bij om voor deze gozer te gaan? Sinds 2019 geen club meer.
Geen afkoopsom
Dat zal het zijn. Las dus laatst een interview met de eigenaar van Helmond Sport en die zei dat hij er vooral zakelijk inzit. Was zelf al lange tijd sponsor, zat volgens mij in de RvC en zag later een zakelijke kans om Helmond over te nemen en er iets van te maken. De prijzen van seizoenkaarten voor het nieuwe seizoen gaan ook zeer fors omhoog, in zoverre dat ze op Eredivisie niveau zitten.
Dat laatste zal niet doorgaan denk ik. Is echt al heel veel protest vanuit de supporters. Ik snap het ook zakelijk gezien totaal niet. Je hebt veel meer aan een goedgevuld stadion vanwege normale seizoenkaartprijzen met mensen die allemaal ook nog wst consumeren, dan een kwart of half gevuld stadion met hoge prijzen. Ook voor je uitstraling.
Grasmat schreef: 11 feb 2025, 13:40
Dat laatste zal niet doorgaan denk ik. Is echt al heel veel protest vanuit de supporters. Ik snap het ook zakelijk gezien totaal niet. Je hebt veel meer aan een goedgevuld stadion vanwege normale seizoenkaartprijzen met mensen die allemaal ook nog wst consumeren, dan een kwart of half gevuld stadion met hoge prijzen. Ook voor je uitstraling.
Dat gaat gewoon door. Zie het YouTube filmpje hieronder (van 3 dagen geleden):
Zelf zeggen ze dat het stadion een forse investering vraagt en dat ze mede daardoor de prijzen hebben verhoogd. Ze gaan nu bekijken hoe ze seizoenkaarthouders op een andere manier toch meer kunnen bieden voor hun geld. Zelf zit die gozer dan te denken aan korting in de fanshop bijvoorbeeld. Maar onder aan de streep leeft bij mij toch wel het gevoel dat ze vooral meer geld willen om verder te kunnen groeien.
Dan voorspel ik voor komend seizoen een nog leger stadion dan nu. Mensen gaan, ook met compensatie, echt niet zo veel aan een KKD seizoenkaart betalen, en terecht.
Zo hoog zijn de uitkeringen ook niet, er moet nog ook wel gerookt worden, de bullmastiff heeft eten nodig en de PS5 moet blijven draaien.
Grasmat schreef: 11 feb 2025, 14:22Dan voorspel ik voor komend seizoen een nog leger stadion dan nu. Mensen gaan, ook met compensatie, echt niet zo veel aan een KKD seizoenkaart betalen, en terecht.
Scheelt dat ze de capaciteit van het nieuwe stadion hebben teruggeschroefd. Van 4200 naar 3600, dacht ik.
Grasmat schreef: 11 feb 2025, 14:22Dan voorspel ik voor komend seizoen een nog leger stadion dan nu. Mensen gaan, ook met compensatie, echt niet zo veel aan een KKD seizoenkaart betalen, en terecht.
Scheelt dat ze de capaciteit van het nieuwe stadion hebben teruggeschroefd. Van 4200 naar 3600, dacht ik.