Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Ik kan dit nog steeds niet geloven. Zijn de Lakers nu een serieuze finals kandidaat?NBA Basketbal
-
11 Tinus
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
-
Awards:
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
Vind je? AD was veel geblesseerd en verder wel hun beste inderdaad, maar met Doncic, Reaves, James, Knecht, Hachimura, Wood, Morris en Kleber hebben ze best wat opties. Ik ben het met je eens dat ze weinig echt hebben buiten James en Doncic op play-off niveau, maar het zou me niet eens verbazen als ze daar ook nog mee bezig zijn.
Hoe dan ook gekke trade, waarbij je toch afvraagt hoe Doncic en AD hier zelf instaan. Toch twee spelers, die niet zullen verwachtten dat ze getrade worden en nu plots in een totaal andere omgeving komen, zowel sportief als qua leven.
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
-
11 Tinus
- Legende
- 4
-
Awards:
Knecht te jong = rookie, Wood niet eens fit geweest, Morris gaat niet spelen, Kleber buy out.Thijs schreef: 02 feb 2025, 17:18Vind je? AD was veel geblesseerd en verder wel hun beste inderdaad, maar met Doncic, Reaves, James, Knecht, Hachimura, Wood, Morris en Kleber hebben ze best wat opties. Ik ben het met je eens dat ze weinig echt hebben buiten James en Doncic op play-off niveau, maar het zou me niet eens verbazen als ze daar ook nog mee bezig zijn.11 Tinus schreef: 02 feb 2025, 14:01
Haha nee joh. Die missen zoooooveel pieces. AD was juist hun star.
Hoe dan ook gekke trade, waarbij je toch afvraagt hoe Doncic en AD hier zelf instaan. Toch twee spelers, die niet zullen verwachtten dat ze getrade worden en nu plots in een totaal andere omgeving komen, zowel sportief als qua leven.
Het wordt LeBron, Doncic ...... the end.
-
Heruone
- Lid scoutingsteam
- 7
Vanuit de Lakers kant kan ik goed begrijpen waarom je van AD af zou willen. Of iig probeert te de opties te onderzoeken. Maar de Mavs van Doncic? En dan ook deze deal? Heeft de FO van de Mavs lopen te gebruiken ofzo.
Freelance analist - VI Pro | 19.13 Podcast
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Moderator
- 6
- Seizoenkaart: Vak B
-
Awards:
Dit gevoel overheerst bij mij ook. Er moet bijna wel meer achter zitten zou je haast denken, heel erg benieuwd naar de verhalen komende tijd. Wel lekker, want het seizoen kakte een beetje in maar nu staat werkelijk iedereen weer op scherp.
-
Heruone
- Lid scoutingsteam
- 7
Ik kwam deze meme tegen op Twitter. Die karakteriseert het perfect.11 Tinus schreef: 02 feb 2025, 19:05 Ik luister de podcast van Ivan en hij zegt precies wat ik dacht. Letterlijk elk team in de NBA had een betere deal kunnen maken.
Dit wordt misschien wel de meest krankzinnige trade-deadline ooit met Fox, Butler en Lavine als de nog mogelijke blockbuster trades.
Laatst gewijzigd door Heruone op 03 feb 2025, 04:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Heruone
- Lid scoutingsteam
- 7
En daar is de volgende blockbuster trade... Gaan de Spurs dit jaar toch naar de play-offs?
-
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
-
Heruone
- Lid scoutingsteam
- 7
Er gaan inmiddels serieuze geluiden rond dat ook KD mogelijk een trade gaat maken, afhankelijk van wat er met de Butler/Beal situatie gaat gebeuren. Deze trade-deadline lijkt met de minuut krankzinniger te worden.
-
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
Geweldige trade rumours, maar ook geweldige trades. Jimmy Butler naar de Warriors voor Wiggins en nog wat. De Lakers waren wanhopig voor een big man en hebben daarom Knecht, Reddish en picks voor een vrij matige center (Mark Williams) gegeven.
Nu wachten waar KD gaat landen…
Nu wachten waar KD gaat landen…
-
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
De Clippers wilden een perimeter player en hebben hem gevonden in Bogdan Bogdanovic. Alleen hebben ze er idioot veel voor weggegeven met Terance Mann, Bones Hyland en 3 second round picks. Idioot.
-
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
Toch gelukt. Levert, Niang, 3 second round picks en 2 pick swaps. Veel, maar wel begrijpelijk. Hunter is echt een goede 2-way player.11 Tinus schreef: 05 feb 2025, 08:35 Cavs zijn nog aan het pushen voor Hunter (ATL) maar ik kan me niet voorstellen dat ze genoeg hebben om te geven.
Voor de rest is Cam Johnson voor heel de NBA de one to watch.
-
11 Tinus
- Legende
- 4
-
Awards:
Wat een trade! Precies wat we nodig hadden voor een aflopend contract van LeVert en de lompe Niang. Niets mis mee en we kunnen weer 2.5 a 3.5 jaar vooruit met deze core. Ty Jerome en Hunter speelden voor dezelfde school en zijn heel goed met elkaar. Jerome gaat de LeVert rol krijgen.11 Tinus schreef: 05 feb 2025, 08:35 Cavs zijn nog aan het pushen voor Hunter (ATL) maar ik kan me niet voorstellen dat ze genoeg hebben om te geven.
-
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
-
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
-
- Moderator
- 6
- Seizoenkaart: Vak B
-
Awards:
-
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
Quinten Post is nu starter met Steph Curry, Jimmy Butler, Draymond Green en Buddy Hield. En hij scoorde ook nog 18 punten tegen de Bulls. Goed bezig hoor. Al ben ik nog een beetje bang dat zijn defensie, fysiek en rebounds hem uiteindelijk een echt mooie carrière kosten. Voor nu echter geweldig dat hij het zo goed doet tussen de legendes daar.