NBA Basketbal

Discussieer hier met PSV-supporters over andere sporten dan voetbal.
Heruone
Lid scoutingsteam
7
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik kan dit nog steeds niet geloven. Zijn de Lakers nu een serieuze finals kandidaat?
  • Citaat
  • Freelance analist - VI Pro | 19.13 Podcast
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Heruone schreef: 02 feb 2025, 14:00 Ik kan dit nog steeds niet geloven. Zijn de Lakers nu een serieuze finals kandidaat?
    Haha nee joh. Die missen zoooooveel pieces. AD was juist hun star.
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

11 Tinus schreef: 02 feb 2025, 14:01
    Heruone schreef: 02 feb 2025, 14:00 Ik kan dit nog steeds niet geloven. Zijn de Lakers nu een serieuze finals kandidaat?
    Vind je? AD was veel geblesseerd en verder wel hun beste inderdaad, maar met Doncic, Reaves, James, Knecht, Hachimura, Wood, Morris en Kleber hebben ze best wat opties. Ik ben het met je eens dat ze weinig echt hebben buiten James en Doncic op play-off niveau, maar het zou me niet eens verbazen als ze daar ook nog mee bezig zijn.
    Hoe dan ook gekke trade, waarbij je toch afvraagt hoe Doncic en AD hier zelf instaan. Toch twee spelers, die niet zullen verwachtten dat ze getrade worden en nu plots in een totaal andere omgeving komen, zowel sportief als qua leven.
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Vooral Doncic. Een zuchtje wind verkeerd daar in LA en heel je kiet is afgebrand. :L
    Had eigenlijk wel het idee dat ie het prima naar zijn zin had in Dallas.
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4

Awards:

Thijs schreef: 02 feb 2025, 17:18
    11 Tinus schreef: 02 feb 2025, 14:01

Vind je? AD was veel geblesseerd en verder wel hun beste inderdaad, maar met Doncic, Reaves, James, Knecht, Hachimura, Wood, Morris en Kleber hebben ze best wat opties. Ik ben het met je eens dat ze weinig echt hebben buiten James en Doncic op play-off niveau, maar het zou me niet eens verbazen als ze daar ook nog mee bezig zijn.
    Hoe dan ook gekke trade, waarbij je toch afvraagt hoe Doncic en AD hier zelf instaan. Toch twee spelers, die niet zullen verwachtten dat ze getrade worden en nu plots in een totaal andere omgeving komen, zowel sportief als qua leven.
    Knecht te jong = rookie, Wood niet eens fit geweest, Morris gaat niet spelen, Kleber buy out.

Het wordt LeBron, Doncic ...... the end.
  • Citaat
    Heruone
    Lid scoutingsteam
    7

Vanuit de Lakers kant kan ik goed begrijpen waarom je van AD af zou willen. Of iig probeert te de opties te onderzoeken. Maar de Mavs van Doncic? En dan ook deze deal? Heeft de FO van de Mavs lopen te gebruiken ofzo.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Heruone voor dit bericht:
    nilssonH
    Freelance analist - VI Pro | 19.13 Podcast
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    nilssonH
    Moderator
    6
    Seizoenkaart: Vak B

Awards:

Dit gevoel overheerst bij mij ook. Er moet bijna wel meer achter zitten zou je haast denken, heel erg benieuwd naar de verhalen komende tijd. Wel lekker, want het seizoen kakte een beetje in maar nu staat werkelijk iedereen weer op scherp.
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4

Awards:

Ik luister de podcast van Ivan en hij zegt precies wat ik dacht. Letterlijk elk team in de NBA had een betere deal kunnen maken.
  • Citaat
    Heruone
    Lid scoutingsteam
    7

11 Tinus schreef: 02 feb 2025, 19:05 Ik luister de podcast van Ivan en hij zegt precies wat ik dacht. Letterlijk elk team in de NBA had een betere deal kunnen maken.
    Ik kwam deze meme tegen op Twitter. Die karakteriseert het perfect.

Dit wordt misschien wel de meest krankzinnige trade-deadline ooit met Fox, Butler en Lavine als de nog mogelijke blockbuster trades.
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door Heruone op 03 feb 2025, 04:17, 1 keer totaal gewijzigd.
    Freelance analist - VI Pro | 19.13 Podcast
    Heruone
    Lid scoutingsteam
    7

En daar is de volgende blockbuster trade... Gaan de Spurs dit jaar toch naar de play-offs?

• Citaat
    Thijs
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Haha, eerst berichten dat de Mavs een domme trade doen en dan komen de Bulls…
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Hele dikke trade voor de Spurs. Fox is een geweldige PG en Paul wordt zo soepel vervangen en kan nog even als mentor optreden. Ideaal.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Thijs voor dit bericht:
    nilssonH
    Heruone
    Lid scoutingsteam
    7

Er gaan inmiddels serieuze geluiden rond dat ook KD mogelijk een trade gaat maken, afhankelijk van wat er met de Butler/Beal situatie gaat gebeuren. Deze trade-deadline lijkt met de minuut krankzinniger te worden.
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4

Awards:

Cavs zijn nog aan het pushen voor Hunter (ATL) maar ik kan me niet voorstellen dat ze genoeg hebben om te geven.

Voor de rest is Cam Johnson voor heel de NBA de one to watch.
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Geweldige trade rumours, maar ook geweldige trades. Jimmy Butler naar de Warriors voor Wiggins en nog wat. De Lakers waren wanhopig voor een big man en hebben daarom Knecht, Reddish en picks voor een vrij matige center (Mark Williams) gegeven.
    Nu wachten waar KD gaat landen…
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7

Awards:

De Clippers wilden een perimeter player en hebben hem gevonden in Bogdan Bogdanovic. Alleen hebben ze er idioot veel voor weggegeven met Terance Mann, Bones Hyland en 3 second round picks. Idioot.
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7

Awards:

11 Tinus schreef: 05 feb 2025, 08:35 Cavs zijn nog aan het pushen voor Hunter (ATL) maar ik kan me niet voorstellen dat ze genoeg hebben om te geven.

Voor de rest is Cam Johnson voor heel de NBA de one to watch.
    Toch gelukt. Levert, Niang, 3 second round picks en 2 pick swaps. Veel, maar wel begrijpelijk. Hunter is echt een goede 2-way player.
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4

Awards:

11 Tinus schreef: 05 feb 2025, 08:35 Cavs zijn nog aan het pushen voor Hunter (ATL) maar ik kan me niet voorstellen dat ze genoeg hebben om te geven.
    Wat een trade! Precies wat we nodig hadden voor een aflopend contract van LeVert en de lompe Niang. Niets mis mee en we kunnen weer 2.5 a 3.5 jaar vooruit met deze core. Ty Jerome en Hunter speelden voor dezelfde school en zijn heel goed met elkaar. Jerome gaat de LeVert rol krijgen.
  • Citaat
  • nilssonH
    Moderator
    6

Awards:

Ondanks alle geruchten gaat KD nergens heen.

• Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Gaat nog wel een staartje krijgen. KD zal hier niet blij mee zijn en na het seizoen een heel interessante speler zijn voor veel teams, die instant success nastreven.
  • Citaat
    Heruone
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Is Butler wel al rond? Kunnen nog wel een extra impuls gebruiken om de playoffs überhaupt te halen...
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Grasmat schreef: 06 feb 2025, 22:04 Is Butler wel al rond? Kunnen nog wel een extra impuls gebruiken om de playoffs überhaupt te halen...
    Ja. Warriors hebben o.a. Wiggins en Schroder vergeven en Schroder is alweer doorgetrade. :tear:
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Konden wij dat ook maar met de Karsdorpen van dees wereld.
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4

Awards:

Thijs schreef: 06 feb 2025, 22:09
    Grasmat schreef: 06 feb 2025, 22:04 Is Butler wel al rond? Kunnen nog wel een extra impuls gebruiken om de playoffs überhaupt te halen...
    Ja. Warriors hebben o.a. Wiggins en Schroder vergeven en Schroder is alweer doorgetrade. :tear:
    Schroder heeft thuis een verzameling met 32 verschillende teamshirtjes met nummer 17 en 1 met nummer 71. En er zijn maar 30 NBA teams.
  • Citaat
  • nilssonH
    Moderator
    6

Awards:

Mooi nieuws voor Post. Zijn two way contract is opgewaardeerd naar een echt NBA contract. Voor NBA begrippen nog wel vrij minimaal, maar ik zou er nog steeds voor tekenen :D

• Citaat
  • Deze gebruikers waarderen nilssonH voor dit bericht (totaal 4):
    11 TinusThijsGewitwelHeruone
    Thijs
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Quinten Post is nu starter met Steph Curry, Jimmy Butler, Draymond Green en Buddy Hield. En hij scoorde ook nog 18 punten tegen de Bulls. Goed bezig hoor. Al ben ik nog een beetje bang dat zijn defensie, fysiek en rebounds hem uiteindelijk een echt mooie carrière kosten. Voor nu echter geweldig dat hij het zo goed doet tussen de legendes daar.
  • Citaat
    11 Tinus
    Plaats reactie