Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
https://www.ed.nl/PSV/veel-minder-stoel ... haring_webHet Philips Stadion
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- Clubvoorkeur: PSV
Goede zaak. Die lege stoelen waren geen gezicht en totaal onnodig. Nu zo houden.
https://www.PSV.nl/media/artikel/nieuws ... owregeling
https://www.PSV.nl/media/artikel/nieuws ... owregeling
-
- Meervoudig international
- 1
- Seizoenkaart: Vak AA
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Verslaggever is nog aan het bijkomen van al die traptreden? Of hapt 'ie altijd na elke twee, drie woorden naar adem.
Zonder dollen, wel waanzinnig als je daar woont.
-
Juancho
- Mister PSV
- 7
Ik vind het er maar vreselijk lelijk uitzien, zo'n hoge toren in 'beeld' van het stadion. Dat hoort wat mij betreft alleen maar een open lucht te zijn. Viel me al vaker op, zo'n lelijke toren in zicht.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- 7
- Clubvoorkeur: Ja
Haha alsof ie langs de zijkant omhooggeklommen is iddDonyellMalen schreef: 31 jan 2025, 15:27 Verslaggever is nog aan het bijkomen van al die traptreden? Of hapt 'ie altijd na elke twee, drie woorden naar adem.
Wel vet als dat je uitzicht vanuit de woonkamer is
-
- Meervoudig international
- 2
- Favoriete speler: 12e man
Idd. Op west zit je er tegenaan te gapen. benieuwd wat we gaan zien als er mensen wonen en ze vergeten gordijnen dicht te doenJuancho schreef: 31 jan 2025, 15:54 Ik vind het er maar vreselijk lelijk uitzien, zo'n hoge toren in 'beeld' van het stadion. Dat hoort wat mij betreft alleen maar een open lucht te zijn. Viel me al vaker op, zo'n lelijke toren in zicht.

-
Ardbeg
- Mister PSV
- 7
Who cares. Het is maar een flat.
- Deze gebruikers waarderen Ardbeg voor dit bericht:
- Standbeeld
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Vind het wel gaaf. Lekker urban man. Strijp-S is sowieso echt heel tof.Juancho schreef: 31 jan 2025, 15:54 Ik vind het er maar vreselijk lelijk uitzien, zo'n hoge toren in 'beeld' van het stadion. Dat hoort wat mij betreft alleen maar een open lucht te zijn. Viel me al vaker op, zo'n lelijke toren in zicht.
- Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht:
- Eindhovenvoetbal
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
-
ParkJiSung
- Vaste waarde in elftal
- 2
- Seizoenkaart: Vak CC
Het is maar waar je je allemaal aan wil ergeren..Juancho schreef: 31 jan 2025, 15:54 Ik vind het er maar vreselijk lelijk uitzien, zo'n hoge toren in 'beeld' van het stadion. Dat hoort wat mij betreft alleen maar een open lucht te zijn. Viel me al vaker op, zo'n lelijke toren in zicht.
- Deze gebruikers waarderen ParkJiSung voor dit bericht (totaal 3):
- Ardbeg • TigTogFlip • Eindhovenvoetbal
-
- Vaste waarde in elftal
- 2
- Seizoenkaart: Vak D
- Favoriete speler: Sangare
-
- Nationale topspeler
- 2
-
Awards:
Wat is er nu dan?TigTogFlip schreef: 05 feb 2025, 09:51 Gisteren liep ik langs het stadion, je zou denken dat ze zich voorbereiden op zware rellen met wat er nu is.
-
- Vaste waarde in elftal
- 2
Ik denk dat de NS boos is op Feyenoord, omdat alle supporters via een buscombi gaan. Er zijn vrij hoge metalen hekken geplaatst, die ik nog nooit gebruikt heb zien worden voor een PSV-wedstrijd en ook nog nooit heb meegemaakt in de jaren dat ik ga. Kreeg een mailtje waarin stond dat PSV laan ook dicht is voor de wedstrijd, dus iedereen zal om moeten lopen.DeEintovenaar schreef: 05 feb 2025, 09:54Wat is er nu dan?TigTogFlip schreef: 05 feb 2025, 09:51 Gisteren liep ik langs het stadion, je zou denken dat ze zich voorbereiden op zware rellen met wat er nu is.
-
- Nationale topspeler
- 2
-
Awards:
Oooooh op die manier. Wel heftig zeg… laten we hopen dat het allemaal rustig verloopt.TigTogFlip schreef: 05 feb 2025, 10:55Ik denk dat de NS boos is op Feyenoord, omdat alle supporters via een buscombi gaan. Er zijn vrij hoge metalen hekken geplaatst, die ik nog nooit gebruikt heb zien worden voor een PSV-wedstrijd en ook nog nooit heb meegemaakt in de jaren dat ik ga. Kreeg een mailtje waarin stond dat PSV laan ook dicht is voor de wedstrijd, dus iedereen zal om moeten lopen.
-
psvgouda
- Legende
- 3
- Seizoenkaart: Vak P
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Jerdy Schouten
Geen mail ontvangen, dus ik verwacht dan geen problemenTigTogFlip schreef: 05 feb 2025, 10:55Ik denk dat de NS boos is op Feyenoord, omdat alle supporters via een buscombi gaan. Er zijn vrij hoge metalen hekken geplaatst, die ik nog nooit gebruikt heb zien worden voor een PSV-wedstrijd en ook nog nooit heb meegemaakt in de jaren dat ik ga. Kreeg een mailtje waarin stond dat PSV laan ook dicht is voor de wedstrijd, dus iedereen zal om moeten lopen.

-
- Vaste waarde in elftal
- 2
Ik had een brainfart, mail was voor jong PSV. Maar hier alle informatie: https://www.PSV.nl/media/artikel/bezoek ... -feyenoordpsvgouda schreef: 05 feb 2025, 12:58Geen mail ontvangen, dus ik verwacht dan geen problemenTigTogFlip schreef: 05 feb 2025, 10:55
Ik denk dat de NS boos is op Feyenoord, omdat alle supporters via een buscombi gaan. Er zijn vrij hoge metalen hekken geplaatst, die ik nog nooit gebruikt heb zien worden voor een PSV-wedstrijd en ook nog nooit heb meegemaakt in de jaren dat ik ga. Kreeg een mailtje waarin stond dat PSV laan ook dicht is voor de wedstrijd, dus iedereen zal om moeten lopen.(Ingang 30) Waar is het precies afgezet met hekken? De hele PSV Laan vanaf de tunnel?
-
- Vedette
- 6
Het is inderdaad nog steeds bijna overal vreselijk gesteld met de catering. Des te belachelijker als je bekijkt hoeveel geld je vaak al kwijt bent voor een kaartje. Lijkt wel alsof Zuid de enige plek is die relevant is voor de verantwoordelijken.