Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Discussieer hier over alles met betrekking tot de computer, games en overige electronica/huishoudelijke apparaten. Het vragen om warez, cracks en serials is niet toegestaan.
Maax schreef: 26 aug 2024, 18:29
Ondanks dat ik dit jaar al na TOTY niet meer speel, toch wel weer zin in de volgende.
Ben vooral benieuwd hoe FC IQ en de grotere mogelijkheden op variatie in tactieken invloed hebben op de Career Modes
Ik merk aan mezelf dat ik me nog 0 bezig heb gehouden met wat er in de nieuwe FIFA zit. Weet ook niet of dit komt omdat ik wat ouder wordt (en wat drukker met werk/andere interesses), maar career mode ben ik mee gestopt omdat ik FM gewoon een veel betere, uitgebreide versie van Career mode vind. Komt ook bij dat de gameplay om te huilen was de laatste twee jaar.
Gaat de careermode (eindelijk) op de schop? Net even opgezocht wat FC IQ is. Ik heb altijd een beetje het idee bij EA dat de dingen die al in het spel zitten gewoon neer zetten als nieuwe features. Zoals bv. vorig jaar de Playstyles, welke eigenlijk al in de game zaten met traits.
Daarnaast ook een beetje jammer dat voor mijn gevoel de brug tussen de 'casual' spelers en de die-hard spelers erg groot wordt. Als ik nu een potje FUT opstart en moet tegen een spits op rechtsback omdat het 'meta' is (met een of andere playstyle + welke mega overpowered is), krijg ik heimwee naar mijn Gervinho, Ibarbo en Doumbia tijden haha.
Ben vooral benieuwd hoe FC IQ en de grotere mogelijkheden op variatie in tactieken invloed hebben op de Career Modes
Ik merk aan mezelf dat ik me nog 0 bezig heb gehouden met wat er in de nieuwe FIFA zit. Weet ook niet of dit komt omdat ik wat ouder wordt (en wat drukker met werk/andere interesses), maar career mode ben ik mee gestopt omdat ik FM gewoon een veel betere, uitgebreide versie van Career mode vind. Komt ook bij dat de gameplay om te huilen was de laatste twee jaar.
Gaat de careermode (eindelijk) op de schop? Net even opgezocht wat FC IQ is. Ik heb altijd een beetje het idee bij EA dat de dingen die al in het spel zitten gewoon neer zetten als nieuwe features. Zoals bv. vorig jaar de Playstyles, welke eigenlijk al in de game zaten met traits.
Daarnaast ook een beetje jammer dat voor mijn gevoel de brug tussen de 'casual' spelers en de die-hard spelers erg groot wordt. Als ik nu een potje FUT opstart en moet tegen een spits op rechtsback omdat het 'meta' is (met een of andere playstyle + welke mega overpowered is), krijg ik heimwee naar mijn Gervinho, Ibarbo en Doumbia tijden haha.
Helemaal als je beseft dat die tegenstander dan wss één of ander rotjochie van 14 is met 4 lege blikjes Red Bull voor zn neus.
Helemaal als je beseft dat die tegenstander dan wss één of ander rotjochie van 14 is met 4 lege blikjes Red Bull voor zn neus.
Hahaha, de frustratie als ik verlies van Xx__Snipez2012__xX is ongekend groot
Zijn er nog mensen die dit jaar spelen? Vooralsnog is het heel rustig hier. Niet zo heel gek, aangezien het echt een verschrikkelijke game is. Maar ik kan het toch niet laten om een past & present PSV team te bouwen en daar een beetje mee te spelen. Zijn er meer mensen die dit weer doen? Heb nu het volgende team:
Heb sinds een paar weken eindelijk weer eens FIFA gekocht, de laatste die ik speelde was FIFA 17. Op zich allemaal leuk en aardig, ik speel eigenlijk alleen careermode. Maar wat mij opvalt: als de tegenstander aanvalt of countert, dat mijn verdedigers ineens weigeren snel te rennen. Is dit herkenbaar bij iemand? Als je eigen verdedigers de bal hebben kunnen ze prima snel sprinten, maar zodra ze moeten terugverdedigen is het drama. Ook bij de computer/tegenpartij. Hoe vaak ik wel niet gescoord heb door gewoon snel te sprinten, vaak op vierkantje rossen dus lage voorzet en binnentikken maar. Ik speel op Wereldklasse omdat ik dacht dat dat rete moeilijk zou zijn, maar 't is nu kinderlijk eenvoudig.
Jwoeloe schreef: 24 nov 2024, 00:11
Zijn er nog mensen die dit jaar spelen? Vooralsnog is het heel rustig hier. Niet zo heel gek, aangezien het echt een verschrikkelijke game is. Maar ik kan het toch niet laten om een past & present PSV team te bouwen en daar een beetje mee te spelen. Zijn er meer mensen die dit weer doen? Heb nu het volgende team:
Jwoeloe schreef: 24 nov 2024, 00:11
Ben nu wel benieuwd naar je updated team!
Dit is mijne:
Tof! Geef je groot gelijk dat je kiest voor een fatsoenlijke keeper (al stelt Howard ook weinig voor). Ik doe het voorlopig nog met Unnerstall en hoop heel erg dat we eens een keeper gegund worden. Zie dat we een aantal dezelfde keuzes hebben gemaakt met evoluties. Bij mij is het nu als volgt (dan zie je van de bank ook alle stats):
Heb ook nog een aantal evoluties die ik bij jou ook terug zie (Schouten, Lammers, Nagalo) en sowieso alle spelers zoals een Savio, Lozano, Lang, Hazard in de club nog. Verwacht volgende week te gaan upgraden naar 93 Gullit.