PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Plaats reactie
RPSV94
Meervoudig international
2
Seizoenkaart: Vak TT
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik vind die pull-overs (noem je die zo?), wel top. Alleen weten ze het bij PSV altijd te presteren om zo'n ding in de meest vreselijke kleurcombinaties te produceren. Waarom kan dat ding niet gewoon een keer basic zijn in het rood of zwart. We doen een keer blauw, maar dan wel met gele letters. En die basic rode, gooien we een patroontje op. En aangezien dat patroontje bij de zwarte wat wegvalt, gooien we daar lekker die neonparty van ons uitshirt op.

Jaa ik weet het, het is smaak en ik snap het hele principe van doortrekken van de shirtjes wel. Maar ik wil gewoon net als bij Dortmund en Milan met Puma, een basic lijn zonder al die rare fratsen.

https://www.voetbalshop.nl/puma-ac-mila ... e=1#size=M

https://www.voetbalshop.nl/puma-borussi ... -geel.html
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Grasmat schreef: 10 jan 2025, 13:59
    Ardbeg schreef: 10 jan 2025, 13:33
    Also, dit is niet best:

Afbeelding
    Ze hadden hier ook echt veel zin in zo te zien. :grin:
    Twee pubers, die een lelijke trui van oma hadden gekregen voor Kerst moesten van hun ouders als bedankje de hele dag die trui aan en laten zien aan oma…
  • Citaat
  • FritskePhilips
    Nationale topspeler
    6

Ardbeg schreef: 10 jan 2025, 13:33 Nep shirtje?

Also, dit is niet best:

Afbeelding
    Logisch, vanuit PSV-medewerker perspectief; dat witte met blauw (staff) bleef niet wit door dagelijks gebruik. Zag er al snel niet meer uit.

Gaat dus binnen een halfjaar de deur uit en wordt vervangen door andere kleuren. Daarnaast extra inkomsten door dit mid-season aan te passen. Extra inkomsten.
  • Citaat
    Ardbeg
    Mister PSV
    6

Ja want ze hebben geen wasmachine en meer tenue's liggen 😆

Dit is trainingskit nr 3 van dit seizoen.
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Ik mis een beetje de tijd waarin we maar 1 of 2 trainingssetjes hadden die gewoon in een combinatie van clubkleuren waren. Dit straalt toch in helemaal niets PSV uit?
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht (totaal 2):
    ArdbegEllermanJ
    FritskePhilips
    Nationale topspeler
    6

Ardbeg schreef: 10 jan 2025, 22:07 Ja want ze hebben geen wasmachine en meer tenue's liggen 😆

Dit is trainingskit nr 3 van dit seizoen.
    Bij het eerste wel, wijsneus.

Maar PSV beschikt over meer dan één team, door de gehele Academy krijg je 2 sets en daar moet je dan een heel seizoen mee doen. Vijf dagen per week.

Pedant.
  • Citaat
    Ardbeg
    Mister PSV
    6

Grasmat schreef: 10 jan 2025, 22:20 Ik mis een beetje de tijd waarin we maar 1 of 2 trainingssetjes hadden die gewoon in een combinatie van clubkleuren waren. Dit straalt toch in helemaal niets PSV uit?
    Afbeelding
  • Citaat
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler
    6

Awards:

Ik had inmiddels een rood-wit gestreept shirt verwacht met aan de kraag en mouwen blauwe boordjes met witte sterren erop. Of bewaren we dat voor volgend seizoen?
  • Citaat
  • Bombel500
    Regelmatige invaller
    2

FritskePhilips schreef: 10 jan 2025, 21:53
    Ardbeg schreef: 10 jan 2025, 13:33 Nep shirtje?

Also, dit is niet best:

Afbeelding
    Logisch, vanuit PSV-medewerker perspectief; dat witte met blauw (staff) bleef niet wit door dagelijks gebruik. Zag er al snel niet meer uit.

Gaat dus binnen een halfjaar de deur uit en wordt vervangen door andere kleuren. Daarnaast extra inkomsten door dit mid-season aan te passen. Extra inkomsten.
    Spelers en staf dragen toch verschillende kleuren? Denk dat de spelers in het groen zullen trainen. Ben benieuwd welke kleur het voor de coaches wordt…
  • Citaat
  • Bombel500
    Regelmatige invaller
    2

Grasmat schreef: 10 jan 2025, 22:20 Ik mis een beetje de tijd waarin we maar 1 of 2 trainingssetjes hadden die gewoon in een combinatie van clubkleuren waren. Dit straalt toch in helemaal niets PSV uit?
    Ze zijn een beetje doorgeslagen met het “Brazilië” thema….
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Ik had zelf laatst dat blauwe trainingspak van 23/24 gekregen. Voor het eerst dat ik zo'n setje in handen heb. Moet zeggen dat het wel lekker zit en dat de kwaliteit gewoon prima is. Niks mis mee. Wat dat betreft niks te klagen over Puma.
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Leek me nu juist de perfecte kleurencombinatie voor jou…
  • Citaat
    EllermanJ
    Bankzitter
    1
    Seizoenkaart: Vak X

Het Eredivisieseizoen is over de helft. Nog maar 16 wedstrijden te gaan. Benieuwd of we volgend seizoen wel in kampioenswaardige shirts gaan spelen. Aftellen maar.
  • Citaat
  • Plaats reactie