Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Is Slot dan eigenlijk B100?Engeland - Premier League
-
- Meervoudig international
- 2
- Seizoenkaart: Vak TT
- Clubvoorkeur: PSV
#Pray4ArneJosef Dettelbacher schreef: 10 jan 2025, 11:32 Heel even dacht ik dat Slot in Engeland een prettiger mens leek te zijn, maar inmiddels komen zijn trekjes weer naar boven. Eerst met dat gezeur op de scheids, en nu weer dit:
https://www.vi.nl/nieuws/slot-blij-met- ... ltijd-pech
- Ardbeg
- Mister PSV
- 6
Josef Dettelbacher schreef: 10 jan 2025, 11:32 Heel even dacht ik dat Slot in Engeland een prettiger mens leek te zijn, maar inmiddels komen zijn trekjes weer naar boven. Eerst met dat gezeur op de scheids, en nu weer dit:
https://www.vi.nl/nieuws/slot-blij-met- ... ltijd-pech
- Persepolis
- Vedette
- 6
-
Awards:
'Ik heb in mijn jaren bij Feyenoord nooit tegen een club uit een lagere divisie gespeeld.'
Nog geen jaar geleden speelde hij met Feyenoord de halve finale beker thuis tegen Groningen, destijds Eerste Divisionist
En het seizoen ervoor speelden ze de 2e ronde thuis tegen Eerste Divisionist Zwolle.
Nog geen jaar geleden speelde hij met Feyenoord de halve finale beker thuis tegen Groningen, destijds Eerste Divisionist
En het seizoen ervoor speelden ze de 2e ronde thuis tegen Eerste Divisionist Zwolle.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- DonyellMalen
- Legende
- 4
-
- Meervoudig international
- 1
- Seizoenkaart: Vak AA
Ruud komt alweer terug op Old Trafford.
- Deze gebruikers waarderen Bossche bol voor dit bericht:
- Tijn
-
- Vedette
- 5
- Ren Höek
- Vedette
- 6
Dit vind jij een dipje?Op weg naar nr 26 schreef: 14 jan 2025, 22:08 Benieuwd hoe “cooltjes” Slot blijft als het dipje bij Liverpool aanhoudt.
Dat vind ik een bijzondere zienswijze.
En we weten allemaal hoe Slot is. Hij kreeg daar geen kritiek over in Nederland en in Engeland zal dat ook minimaal zijn, Slot is verbaal slim en sterk en in Engeland zijn ze ook veel erger gewend.
- Deze gebruikers waarderen Ren Höek voor dit bericht:
- DonyellMalen
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Geselecteerd voor Oranje
- 7
Slot wordt gewoon kampioen hoor. Ik zou niet weten wie ze nog kan bijhalen. Sterker nog, je krijgt nu 36 cent voor elke euro die je inzet op kampioenschap Liverpool. Heb er net 100 euro op gegooid. Gratis 36 euro, moet wel even geduld hebben.
Ik zie ze niet heel veel punten meer inleveren en alleen Arsenal staat nog enigszins in de buurt, maar die spelen nog een maand of drie zonder Saka. En Jesus heeft zijn kruisband afgescheurd. Ze scoorden daar al niet makkelijk en zonder Saka is het helemaal tandeloos voorin, die gaan nog genoeg punten laten liggen. Alleen de verdediging daar is echt sterk momenteel.
Die Lewis-Skelly die gisteren startte op linksback is wel weer een talentje hoor, 18 jaar nog maar. Samen met Nwaneri (ook geblesseerd) hebben ze weer twee pareltjes rondlopen voor de toekomst.
Ik zie ze niet heel veel punten meer inleveren en alleen Arsenal staat nog enigszins in de buurt, maar die spelen nog een maand of drie zonder Saka. En Jesus heeft zijn kruisband afgescheurd. Ze scoorden daar al niet makkelijk en zonder Saka is het helemaal tandeloos voorin, die gaan nog genoeg punten laten liggen. Alleen de verdediging daar is echt sterk momenteel.
Die Lewis-Skelly die gisteren startte op linksback is wel weer een talentje hoor, 18 jaar nog maar. Samen met Nwaneri (ook geblesseerd) hebben ze weer twee pareltjes rondlopen voor de toekomst.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Zou enorm zonde zijn als zo'n goede speler naar de zandbak gaat.
https://www.lequipe.fr/Football/Actuali ... ah/1532621Al-Hilal heeft opnieuw contact opgenomen met de entourage van Mohamed Salah. De Saoedische club, die afgelopen zomer al interesse toonde in de Egyptische aanvaller, heeft zijn pogingen hervat om hem te overtuigen naar de Saoedi Pro League te komen.
Tijdens de zomertransferperiode had Al-Hilal een bod van 150 miljoen euro uitgebracht op Salah, maar Liverpool weigerde dit aanbod. Salah zelf gaf destijds de voorkeur aan een langer verblijf bij de Engelse club. Nu, enkele maanden later, probeert Al-Hilal opnieuw om de sterspeler te verleiden met een lucratief contract.
Volgens bronnen dicht bij de onderhandelingen is het nieuwe voorstel van Al-Hilal aanzienlijk hoger dan het vorige bod. De club hoopt dat zowel Liverpool als Salah deze keer wel bereid zijn om een transfer te overwegen. Het is echter nog onduidelijk of Liverpool, dat momenteel in de race is voor de Premier League-titel, bereid is om zijn sterspeler halverwege het seizoen te laten vertrekken.
Mohamed Salah, die sinds 2017 bij Liverpool speelt, heeft nog een contract tot de zomer van 2025. In de huidige competitie is hij opnieuw een van de uitblinkers, met al meerdere doelpunten en assists op zijn naam. Zijn mogelijke vertrek zou een grote impact hebben op de ambities van Liverpool dit seizoen.
Al-Hilal, een van de meest succesvolle clubs in Saoedi-Arabië, heeft de afgelopen jaren flink geïnvesteerd in het aantrekken van internationale topspelers. De mogelijke komst van Salah zou niet alleen een sportieve versterking betekenen, maar ook een belangrijke stap in het vergroten van de internationale allure van de Saoedische competitie.
Het is nu afwachten hoe Liverpool en Salah zullen reageren op het vernieuwde aanbod van Al-Hilal en of er deze keer wel een akkoord bereikt kan worden.
- 11 Tinus
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
Liverpool is natuurlijk ook niet gek. Die zien de meerwaarde van de huidige Salah echt wel maar als hij zo veel vraagt (of qua contractlengte) dan is het soms verstandiger om het gewoon niet te doen. Ik begrijp het zelf niet zo goed als ik Salah was want ik zou gewoon dolblij zijn met een jaar erbij tegen een minder salaris maar hij of zijn entourage wil graag meerdere jaren. Wat je niet wil is een veel te dure niet functionele speler dus ik begrijp die terughoudendheid wel. In de NBA zie je het vaak mis gaan op deze manier wanneer iemand op 34 jarige leeftijd nog tekent voor een x aantal jaar en dan zit je er aan vast en kun je helemaal niets meer.
Ik hoop dat TA en Salah gewoon eruit komen qua nieuw contract want zij horen wel echt bij het Liverpool van nu.
Ik hoop dat TA en Salah gewoon eruit komen qua nieuw contract want zij horen wel echt bij het Liverpool van nu.
-
- Jeugdinternational
- 2
Hij heeft dit seizoen in 20 Premier League wedstrijden 18 goals en 13 assists, in de Champions League 2 goals en 4 assists, waarom zou hij genoegen nemen met minder salaris?11 Tinus schreef: 16 jan 2025, 12:06 Liverpool is natuurlijk ook niet gek. Die zien de meerwaarde van de huidige Salah echt wel maar als hij zo veel vraagt (of qua contractlengte) dan is het soms verstandiger om het gewoon niet te doen. Ik begrijp het zelf niet zo goed als ik Salah was want ik zou gewoon dolblij zijn met een jaar erbij tegen een minder salaris maar hij of zijn entourage wil graag meerdere jaren. Wat je niet wil is een veel te dure niet functionele speler dus ik begrijp die terughoudendheid wel. In de NBA zie je het vaak mis gaan op deze manier wanneer iemand op 34 jarige leeftijd nog tekent voor een x aantal jaar en dan zit je er aan vast en kun je helemaal niets meer.
- 11 Tinus
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
Omdat hij dan bij Liverpool, de top van Europa, kan blijven. Als je zoveel als hem hebt verdiend zou je toch zeggen dat geld geen drijfveer zou moeten zijn.JandeVakantieman schreef: 16 jan 2025, 12:23Hij heeft dit seizoen in 20 Premier League wedstrijden 18 goals en 13 assists, in de Champions League 2 goals en 4 assists, waarom zou hij genoegen nemen met minder salaris?11 Tinus schreef: 16 jan 2025, 12:06 Liverpool is natuurlijk ook niet gek. Die zien de meerwaarde van de huidige Salah echt wel maar als hij zo veel vraagt (of qua contractlengte) dan is het soms verstandiger om het gewoon niet te doen. Ik begrijp het zelf niet zo goed als ik Salah was want ik zou gewoon dolblij zijn met een jaar erbij tegen een minder salaris maar hij of zijn entourage wil graag meerdere jaren. Wat je niet wil is een veel te dure niet functionele speler dus ik begrijp die terughoudendheid wel. In de NBA zie je het vaak mis gaan op deze manier wanneer iemand op 34 jarige leeftijd nog tekent voor een x aantal jaar en dan zit je er aan vast en kun je helemaal niets meer.
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Geen idee, maar voor mijn gevoel heeft Ruud in die paar wedstrijden nog steeds meer punten gepakt dan Amorimski in een paar maanden.